Це гостьовиий пост мого помічника Івана Князевича і правої руки OpenMind. Якщо ви надсилали нам поштові повідомлення, то вже точно могли познайомитися з цим приємним амбітним хлопцем.

Фото Івана Князевича

Мені надзвичайно приємно, що у команді маю такого чудового співробітника (доброго, щирого, відповідального і професійного), на котрого можу сміло покласти ряд важливих справ, поки сам розсікаю між кількатисячними хребтами Тянь-Шаню (щойно приїхав з Середньої Азії) або ж продераюся крізь непрохідні джунглі Пд-Сх Азії.

Хто брав учась у недавній онлайн конференціїї ebiz (всі записи доступні), той пригадує, як Іван, перебуваючи у Тайланді з часовою різницею у 6 годин вже клював носом за клавіатурою, але продовжував відповідати на численні питання учасників по фейсбук рекламі. Власне маркетинг вцілому і фейсбку реклама зокрема є його “коником”.

Особисто я без перебільшень, вважаю Івана одним із найкращих facebook рекламщиків УАнету. Такі ціни за конверсії, які витискаємо ми, для більшості онлайн підприємців мрія. Ну, наприклад 3-6 центів за лід. Зрештою, пропоную вам почитати про його професійний шлях від першої особи. Отже, откровення від Івана, том 3, книга 2, розділ 19 🙂

***

Привіт друже та подруго. Давай мабуть перейдемо на ти 🙂

Перш ніж перейти до більш глибшого розуміння щодо маркетингу, я б хотів познайомитись. Адже трішки не правильно буде розказувати тобі якусь теорію чи практику навіть не сказавши хто я, чи не так?

Тому перш ніж приступати до прочитання цієї статті, запасись чаєм та прийми комфортну позицію. Розказуватиму тобі сьогодні коротеньку історію за останні 1.5 роки. Саме стільки я займаюсь маркетингом та онлайн підприємством. Тому і розберемо моє case study.

***

Хто я та з чого все почалось?

Так, як ти читаєш даний блог, то тебе безумовно цікавить Life Style Ореста, а саме мандрівки світом та онлайн заробіток на хліб з ковбаскою. Я не помилився? Звичайно ні, адже саме так і я розпочав свій шлях. З Орестового блога.

Мене звати Іван Князевич. Сам я з Прикарпаття. Якщо надумаєте приїхати, тут є чим зайнятись. Ось найцікавіші туристичні місця чарівного Прикарпаття.

Ще до недавна я був розгублений і не знав що робити дальше. На початку 2014 року я повернувся в Україну. Це було нелегке рішення і часто я жалів та думав, що це одна з найбільших помилок мого життя. Хоча зараз впевнений, це мабуть найкраще що могло статись.

Іван США

Тоді мені було 22 роки, і після повернення на батьківщину, передімною постало питання: “А що ж далі? Що мені робити дальше?” Чесно, не дуже легко робити крок назад та починати все з початку. Я не дуже хотів повертатись до студентського життя, тим паче об’їздивши США вздовж і в поперек. А в Україні я попросту не знав чим зайнятись, ще й в період кризи.

На щастя я великий оптиміст і не люблю чекати приближення жо… ем, проблем 🙂

Тому почав шукати способів заробітку онлайн.

Від природи, в мене чудові знання в математиці, і технічний склад розуму. А також я досить непогано розуміюсь в потребах людей, себто такій собі психології. Ну і завжди намагався знайти і створити бізнес. Таким чином я зрозумів що хочу займатись маркетингом. Адже маркетинг це попросту суміж психології та математики. Та маркетологом я став не одразу.

***

Як я познайомився з Орестом

Близько року тому, я так само як і ти, потрапив на цей чудовий блог. Точніше за рекомендацією моєї подруги, котра проходила курс TraveLEаrning PRO та заробила за час проходження на той час більше 5 000 грн. (див. відгук Ірини Сагайдак на сторінці програми). Потрапивши на сайт Ореста, я потонув у ньому на години, дні, місяці 🙂

А дальше сталось чудо. Всього з одного листа отриманого від Ореста я став засновником власного блогу Open2world.com, співзасновником маркетингово агенства marketing.biz.ua і що найбільш важливо (для мене) , я став частинкою openmind.com.ua. А і ще я провів останніх 8 місяців подорожуючи Південно-Східною Азією. Цікаво ? Ну тоді читай дальше…

Іван з бананами

***

Запрошення на Ebiz 2014

Отже лист. Мені прийшло запрошення на участь в онлайн конференції Ebiz 2014, організатором котрої був Орест. Я з захватом одразу ж підписався. До слова, саме з виступу на цій події почався професійний шлях молодої мами Христини Дикун (Стасюк). Недавно Христя заробила порядка 27 000 грн, в межах одного проекту. Ось детальний кейс і розбір її польоту.

Перш ніж перейти до наступних деталей, хочу зауважити, що моєю основною ціллю ще на момент прочитання Орестового блогу, було стати його партнером. Я звичайно ж розумів, що шансів у мене не багато, адже я толком і не знав що таке блог. Так, було і таке 🙂

Зі слів Ореста, необхідно учитись у кращих або у тих хто уже досянув того, чого прагнеш ти. Проаналізувавши та прочитавши ряд статтей з Орестового блогу, я зрозумів що саме він являється тою людиною, з котрою я хочу співпрацювати та на кого рівнятись. Гляньте цю статтю, думаю ви зрозумієте мене – Підсумки 2014 року або Як жити, наче мільйонер, без мільйона в кишені.

Я хотів напроситись помічником до нього. Та на жаль чи на щастя, на той момент в мене було рівно 0% досвіду та й Орест уже обзавівся помічниками. Одним з них був Олексій Босий, який свого часу співпрацював з Орестом, будучи у Тунісі, а далі подався у Індію. Зосвім скоро Олексій їде у штат MindValley – топової у світі компанії по продажу і просуванню інформаційних продуктів. Невдовзі опублікуємо і його кейс 🙂

Але повертаємося до скромного мене. Якщо я не став помічником Ореста, і не мав досвіду в онлайн маркетингу, то що ж мене привело зараз сюди пишучи ці рядки? Все доволі просто. Праця і наполегливість. Ну і трішки везіння 🙂

Іван за роботою

***

Одним з спікерів на четверьому дні конференції Ebiz 2014 був фотограф Устин Компанієць (інтев’ю під катом). За чудовим збігом обставин (в збіги я не вірю), Устин шукав собі помічника. Бажаючих виявилось біля десятка. І чесно шансів і тут в мене було мало. Бо як я уже згадував досвіду в мене було хоч відбавляй. Та наполеглива праця привела мене до того, що я поїхав у Тайланд де і працював з Устином та ще одним товаришем, а тепер і хорошим другом.

Я вчив все що міг та перебирався досвіду як у Устина так і в інших оточуючих мене на той час людей, за що їм зараз безумовно вдячний. Ну і отримав доступ до практичного застосування набутих знань, що не менш важливо. Я вірю в практику 🙂

На словах все дуже просто чи не так? Та насправді було багато падінь, але і злети були не менш високі. Таким чином я став займатись онлайн маркетингом.

***

Що ж далі?

Досягнувши певної планки та знань, я зрозумів що час рухатись дальше в бік того, що мене найбільш приваблює. Ну і як не як, настав час закривати поставлену ще рік тому ціль, а саме працювати з Орестом. Тож я написав йому 🙂

Лист Івана до Ореста

Окрім того я запустив власний блог, про котрий згадував вище та займався налаштування рекламних кампаній в Facebook для деяких своїх постійних клієнтів.

Забув сказати, що саме основним напрямком в маркетингу я вибрав Facebook Advertisement. Якщо цікаво чому, то ось мій виступ у ролі спікера уже на Ebiz 2015, котру знову ж таки організував Орест. (Однією з моїх мрій була участь в якості спікера в даній події)

Щоб якось усе встигати, ще до звернення до Ореста я придбав книгу Формула Продуктивності, котра дала мені не мало фішок по продуктивності. А ще пізніше я пройшов однойменний 10-ти денний курс від Ореста. Що це мені дало ? Краще подивіться що це дало іншим учасникам даного курсу (проміжні і фінальні результати учасників).

Ну і відповідь від Ореста не забарилась. Після короткої “співбесіди” мені було запропоновано випробний термін, співпраці. Він ще не закінчився 🙂 Жартую. Я уже тривалий час вдячний за надану можливість працювати та приносити частинку користі для спільноти Openmind.

Таким чином одного разу отримавши простого листа-запрошення на поштову скриньку, я відкрив для себе двері в світ котрий завжди мріяв і прагнув.

‘’I want freedom for the full expression of my personality’’

MAHATMA GANDI

Звичайно це все звучить наче з мильної опери чи якогось мотиваційного фільму. Та саме так все і відбулось. І я не перший (та не останній), на кого позитивно вплинула OpenMind діяльність. Просо перегляньте всі відгуки і  результати зі сторінки опису навчально-практичного курсу TraveLEarning PRO. Без демагогій, лише по суті.

***

Ну а тепер декілька порад з маркетингу, а саме з Facebook

.
1) Дослідження ринку

Перед тим, як викидати гроші на рекламу дослідіть ваш ринок та нішу. Тобі потрібно розуміти твою цільову аудиторію та існуючих клієнтів. Також не забувай про своїх конкурентів. Дізнайся що і як вони роблять

Ось список інструментів:

  • Facebook Search
  • Facebook Audience Insights & Ads Manager
  • Similarweb.com & Quantcast.com
  • Google
  • Follow.net

2) “Like” Campaign

Лайк кампанія не обов’язкова, та запустивши її ти зможеш отримати довгострокову винагороду і ось чому:

  • Це простий спосіб “підігріву” аудиторії без контенту чи продажних воронок
  • Ти отримаєш своїх фанів, котрим пізніше зможеш пропонувати власні послуги чи продукти.
  • Збільшивши кількість фанів, зможеш запустити кампанію “Friends of Fans”, що в свою чергу збільшує СТR (click through rate) та зменшує СРС (cost per click), ну і звичайно збільшує конверсію 🙂
  • Зможеш створити Lookalike кампанію, основану на власних фанах

ВАЖЛИВО! Фокусуйся на отриманні якісних фанів, не приводь людей заради кількості. Таким чином ти матимеш більшу вірогідність перетворити підписника в клієнта. Ось стаття 1000 справжніх фанів або Весь маркетинг світу для простих людей у одній статті для того, щоб зрозуміти, як вибудовувати відносини з аудиторією онлайн.

3) Lead Magnet або “Гачок”

Це мабуть один з основних моментів створення рекламної кампанії. Без цього ти просто витрачатимеш рекламний бюджет на вітер. Щоб тобі було більш зрозуміло… 

… Lead Magnet – це список, книга, чеклист, список порад і так дальше що пропонується для вашої цільової аудиторії з метою визначення їх інтересу до вашого продукту або послуги.

Ось список перевірених Lead Magnet котрі гарно працюють в Facebook

  • Інструмент або Список ресурсів
  • Чеклист, шпаргалка, інфографіка і так дальше
  • Один специфічний “хак” чи порада
  • Вебінар чи жива подія
  • Безкоштовна відео презентація, урок
  • Безкоштовна книга або товар
  • Недорогий продукт зі знижкою (імпульсна покупка)
  • Знижки

4) Сторінка подяки

Сторінка подяки – це сторінка на котру потрапляють підписники чи клієнти після підписки чи покупки відповідно.

Також на цю сторінку необхідно встановити ряд необхідних пікселів:

  • Facebook Conversion Tracking Pixel.
  • Facebook Website Custom Audience Pixel.
  • Ряд інших пікселів з Google Analytics чи інших відслідковуючих сервісів

5) Створіть пост та “бустніть його”

Просто створіть оголошення, для прикладу з статтею з блогу чи з сайтом, та натисніть “Boost post”

Так ваш пост побачить більше користувачів Facebook. Декілька інших способів створити та промоутити пост окрім вище згаданого:

  • Створіть неопублікований пост в Ads Manager.
  • Створіть неопублікований пост в Power Editor

6) Використовуй ретаргетинг та Website Custom Audiences щоб збільшити конверсію

В більшості випадків ретаргетинг збільшить ROI в тих випадках, коли оголошення показуються тим відвідувачам, котрі уже відвідували одну з сторінок чи дивились відео.

Важливі зауваження:

    • Впевнись що встановилено Facebook’s website custom audience pixel на увесь сайт, навіть якщо ще не плануєш запускати жодну кампанію.
    • Створи окремі Аудиторії з відвідувачів кожної важливої для тебе сторінки блогу, сайту, лендінгу і тд
    • Думай про відвідувачів сайту як про підписників. Ділись з ними контентом, щоб більше вибудовувати довіру між вами

Ну і як бонус:

7) Оптимізація

Заглянь в звітність по рекламній кампанії. Пограйся з варіацією даних котрі було зібрано. Повір, там ти не просто знайдеш як зекономити рекламний бюджет та отримати кращі результати, але і краще зрозумієш свого аватара, тобто ідеального клієнта 🙂 Трішки більше про стратегії Facebook рекламі можеш глянути тут.

***

На цьому мабуть все. Якщо чай уже допито або він охолов і ти дочитав чи дочитала до цього моменту, значить я не витратив час в пусту і тобі було цікаво читати цю історію.

Напиши чи це так в коментарях нижче, щоб я знав чи варті були мої зусилля. 
Також прохання розповісти пару рядків про себе. З радістю познайомлюсь 🙂 

Support and Follow events in UkraineMore Info