Правило Персональної Продуктивності №2.1
Структуризуй свої думки, плани, мрії та завдання.
Вивільни місце в голові.
В одному з перередніх постів я писав про необхідність визначення конкретної цілі або мети, як про один з основних невідє’мних складових цілої формули персональної ефективності.
Наразі переходжу до другого свого пункту, а саме масштабної структуризації всього, що на нас навалилося і постійно продовжує давити зверху…
Так ось. В кожної сучасної молодої, і незовсім, людини є купа справ до виконання, багато планів, а ще більше далекоглядних мрій. Їх кількість постійно зростає, якщо сидіти на місці, нічого не робивши, і в результаті починає сильно давити нам на голову або навіть розпирати її з середини, де всі ці думки затримуються.
Друзі, наш мозок чудово справляється з креативними завданнями, покликаними вирішувати певні проблеми, але він є абсолютно поганим місцем для зберігання великої кількості інформації.
Подивіться, як працює комп’ютер. Якщо на диску «С» залишається мало вільного місця, сам комп починає підгальмовувати і постійно пропонує здихатися хоча б якоїсь інфи, щоб вивільнити простір для креативу і можливості оперативно діяти. Але якщо на диск гарненько почистити, викинути все зайве і залишити основні інсталяційні робочі програми, то наш незамінний в буденному житі друг починає літати, наче ракета.
Те саме і відбувається в нашій голові. Купа сміття не дає адекватно подивитися на речі. Їх кількість тисне і ти вибірково намагаєшся щось з того балагану щось витягти, зробити і спекатися. Хоча насправді великої картини це не змінить, оскільки ,зачерпнувши один черпак, рівень води у ванній сильно не зменшиться.
Що ж пропонують фахівці? І я звичайно з ними погоджуюся :-). Просто візьми листок паперу чи відкрий будь-який текстовий файл і випиши туди всі справи, мрії, бажання, плани, тягарі і т.д. Витягни з голови все, що тебе тисне і не дає спокою. Навіть те, до чого дуже спокійно ставишся, все одно випиши. Під словом «все» я маю на увазі абсолютно все.
Сюди входять завдання по роботі, плани на відпустку, не заплачені квитанції за газ, стрижка через два дні, обіцянка зводити племінницю на каток, заповітна життєва мрія, не закритий борг, бажання освідчитися комусь у коханні, пересутановка Віндовса сестрі, тижнева нарада в понеділок, миття купи посуду і т.д. Ну ти зрозумів. Витягуй з голови абсолютно всі справи, які тобі треба зробити. Від найдрібніших, на виконання яких піде хвилина, так і ті, реалізувавши які за час свого життя ти будеш щасливим.
Виписуй! Давай.
Навіть не думай продовжувати читати цей пост, якщо в тебе не має на папері чи у ворді як мінімум 50-60 справ. Краще більше сотні чи навіть двох….
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Я тут почекаю. Не відкладай на потім. Не будь завтраменом.
Це може зайняти декілька хвилин, але повір, воно цього вартує 😉
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Є? Ну як, скільки справ вишло?
Якщо менше 50ти, подумай краще. Інакше, закривши цю сторінку, руки знову погянуться у фесбук чи контакт дивитися, що зробили інші, тоді як ти не знатимеш як позакривати свої хвости.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Ну є. Вірю на слово, а ще краще на комент. До речі впиши знизу скільки в тебе назбиралося справ. Цікаво буде порівняти з іншими 🙂
Ну які відчуття? Мозок зітхнув з полегшенням? Ага, от бачиш. Я ж говорив 😉
Тепер треба далі розібратися з довжелезним списком справ, планів і реалізувати всі свої мрії.
Головне не панікуй. Я візьму тебе за руку і ми разом крок за кроком розрулимо це все. Скажу навіть більше. Дійшовши до останнього пункту моєї формули персональної продуктивності ти закриєш всі дрібні справи зі списку і вже впевнено просуватимеш як мінімум 10 об’ємних проектів на шляху до реалізації своїх мрій.
Наразі відклади цей здоровезний листок на деньок, нехай організм звикне бути «на лєгкє». Завтра я повернуся і ми далі продовжимо комплексно розгрібати ці завали.
А зараз я побіг робити презентацію по подібній темі. Якось розкажу.
Успіхів і до скорої зустрічі…
Я назбирала 56 головних та не дуже …
але щи зараз з усім робити розгрібати починаючи зі складних а потім полегше ? але туту у мене питання, що є пункти такі не дуже реальні як поїхати у подорож, знайти яким бізнесом займатися … пункт є а відповіди не має.. я звичайно оптиміст але не знаю звідки підступитися… дякую за статтю
Будь-ласка 🙂
Почніть з основних (зазвичай вони і є найскладнішими)
А чому ж це подорож чи бізнес нереально. Мандрівка взагалі дуже просто.
Заходите на будьякий сайи по купівлі квитків (https://openmind.com.ua/resources/travel/),
купуєте квиток і їдете. Є варіанти і взагалі без грошей куди завгодно поїхати,
тож поблема в цьому ховсім не стоїть.
Щоб розпочати власну справу, потрібно трішки попотіти, але це під силу кожному,
хоча далеко не кожен це зробить.
Успіхів, Вам, Світлано…
Чудова стаття. Дякую. Поки 60). Якраз недавно читав про таку техніку як фрірайтінг, яка має дещо спільне з цією статтею, так би мовити невелечке доповнення до цієї статті, коли ви звільнили місце в голові і шукаєте в ній креативних ідей! Кому цікаво даю силку і залишаю за Орестом право на її видалення, оскільки він модератор блогу) http://surfingbird.ru/surf/mee07052?stat_counter=feed
Дякую за корисне посилання. Таке завжди в тему 🙂
Поки що 78 назбирав.
Клас. Далі колекціонувати нема чого. Починайте їх розгрібати 🙂
Орестделаю все, как ты советуешь: 61 дело. Вначале решила писать важные дела – отдельно, мелкие дела – отдельно. Но потом все перемешалось. Пока писала, звонок – первое дело сделано. Дочитала статью и теперь у меня больше уверенности, что все получиться!!!.
Сподіваюся станом на час написання цього комента Ви вже справилися, чи не так?
Інформаця просто БОМБА!…Щиро вдячна!…адже у мене частенько бували симптоми, описані вище))
Будь ласка. Радий, що Вам допомогло 🙂
89:)
Тепер починайте їх розгрібати 🙂