Майже всі люблять, коли щось гарно деренчить. Особливо якщо це двигун класного мотоцикла, якого Ви щойно взяли в оренду, щоб дослідити навколишню місцевість під час незабутньої мандрівки.

Беззаперечно, власний транспорт повністю розв’язує руки. Можна побачити більше місць. Можна поїхати туди, куди зазвичай всіх не возять. З рештою керування транспортним засобом це новий досвід, який залишиться з Вами навічно.

Раніше, коли я ще подорожував лише по Європі, то по можливості брав авто на прокат. Скажу Вам по секрету, що у більшості західноєвропейських країнах винайм автомобіля економічно вигідний, якщо Вас є хоча б троє осіб. Середня ціна за одноразовий проїзд у міському транспорті приблизно 2 Євро, а міжрегіональні мандрівки поїздом виносять зазвичай, як бюджетні літаки.

Прокатні пункти авто є практично у кожному місті, то чому б не скористатися такою чудовою послугою.

Але мова піде не про авто. Останнім часом я намагаюся тестувати різних двоколісних коней у своїх мандріках, про що піде мова далі.

мотоцикл ладах

Отож, поїхали….Перш за все озвучую що я ніякий не байкер і в мотиках взагалі не шарю. Я мандрівник, який користується різними засобами пересування. Деякі з яких мені приносять море задоволення, новий досвід та навички, що стануть в пригоді у подальшому житті.

А почалося все епохальної частинки мого життя у Індії, де я провів майже пів року. Якось ми поїхали у високогірний Ладах, якого ще називають Малим Тібетом. Додам лише одне. Щоб туди потрапити потрібно перетнути Гімалаї.

І уявіть що там твориться? Всі туристи розсікають на здоровезних мотоциклах-красенях. Вони ревуть, наче воли, гордо поволі, але впевнено піднімаючись на гірські хребти. Це легендарні мотоцикли британської марки Royal Enfield. Їхнє виробництво в Об’єднаному Королівстві вже припинилося, але Індія, як колишня колонія, продовжує їх випускати і до нині. Тож багато вуйків за сорок роблять собі такі ностальгічні тури, щоб «тряхнути стариною».

Я захотів так само. Я теж захотів поважно розсікати гімалайські хребти на цьому мотоциклі. Але до того, я ще жодного разу не сидів на чомусь подібному. Ну, доволі серйозно катався на даунхільному байку. Але велосипед важить 20 кг, а Royal Enfield десь під 200. Гииии!!!

Тим не менше кров у жилах закипіла і нічого не залишалося, як спробувати. Якось ми затягли його на майданчик для гри у поло (чи не єдине місце з рівною горизонтальною поверхнею у Ле), де цілий день вчилися приборкувати коника.

мотоцикл ле
Все, герої готові підкорювати високогірні перевали. Більшість покрутили пальцем біля виска, оскільки рекомендується намотати хоча б 10 000 км перед тим, як пертися в серйозні гори. Це зосім не аргумент для для бравих козаків, тож наступного дня ми поїхали на озеро Панконг Тсо.

мотоцикл Панконг Тсо

Все пройшло гладко. Звичайно було кілька неприємних падінь, але ніщо у порівнянні з тим, як ми прокачали свого героя.

Набільша проблема – це вага. Можете глянути , як ми затягували такого коня, коли він разок видохнувся днсь на висоті 4-5 тис. метрів посеред гір в чорта на кулічка.

Саме з цього моменту все почалося. Я пересів і в подальшому зазвичай беру мотик на прокат. Це дешевше, менше документації і суцільний фан.

В інших місцях ми почали пробувати різні види мотоциклів, щоб відчути тонкощі їзди на двох колесах.

Ось такий універсальний байк Pulsar, який використовували для дослідження Південного Гоа.

мотоцикл південний гоа

мотоцикл південний гоа1

В принципі на Гоа майже всі їздять на скутерах. Звичайно з півночі на південь може бути закруто, але на пляж чи за пивком він Вас звозить.

мотоцикл гоа
Більшість людей їх зовсім не дооцінюють, хоча скутери доволі непогано справляються і з пересічною місцевістю

мотоцикл гоа1
….і навіть попливуть, якщо життя заставить.

мотоцикл гоа2
Ось під час останньої поїзди на Близький Схід, зокрема в Дахабі,  я спробував Honda XLR250.

Що Вам скажу? Круто!!!

мотоцикл дахаб
Кращого для дослідження пустелі не знайти.

мотоцикл дахаб1

мотоцикл дахаб2

Друзі, а які Ви порекомендуєте ще спробувати?

*мій оригінал на Autotravel.com.ua

Support and Follow events in UkraineMore Info