…це питання бентежить багатьох власників бізнесу і всіх людей, кому небайдужа власна доля і майбутнє своєї справи.
Варіант 1
Можна підійти до банкомату, вставити картку і подивитися баланс на рахунку. Якщо грошей мало або повний голяк, очевидно, з бізнесом щось не те :-/
***банкомат в Дімово, Болгарія, де нас успішно обікрали цигани
Треба щось міняти!!!
Яким чином це зробити? Куди рухатися і який напрямок розвивати? Що потрібно людям?
Тут напрошується варіант 2
Просто запитайтеся про це у своїх клієнтів. Так-так, прямо запитайте: «Що Ви думаєте про мої послуги? Де прокол, а що сподобалося?»
Беззаперечно, від досвіду роботи з попередніми клієнтами будуватиметься Ваша робота з майбутніми. А тому надзвичайно важливо отримувати зворотній зв’язок за підсумками Вашої праці.
Як?
1. Попросити залишити клієнтів відгук. Таке працює не завжди ефективно. Як показує практика, відгук лишають лише ті, хто в захопленні від результату, або ті, які хочуть Вас «обисрати».
Насправді надзвичайно цінною є інформація, отримана від клієнтів, які тверезо скористалися Вашими послугами лише з метою вирішення власного питання. А таких абсолютна більшість. У них немає часу займатися написаннями відгуків для Вас чи створенням статей, де розібрані всі Ваші слабкі сторони.
2. Найкращим способом я бачу просто телефонний дзвінок і відкрите запитання: «Що Ви думаєте про даний продукт чи послугу? Скажіть чесно, Вам сподобалося чи повна фігня? Буду вдячний Вам за максимальну відвертість».
Не бійтеся критично подивитися на себе і не сприймайте все близько до серця. Якщо проблему видно, працюйте над її вирішенням.
Змістовна критика про Вашу роботу
– це найцінніша інформація, яку Ви можете отримати
Я нерідко роблю по 25-30 дзвінків на день, щоб дізнатися, що клієнти думають про мої послуги і що в них можна покращити. Крім того, це чудова можливість запропонувати інші цікавинки чи просто познайомитися з людиною ближче.
3. Відео-відгуки
Чудовим і далекоглядним способом розвитку власного бізнесу є отримання відео-відгуків. Особливо зараз, коли весь світ рухається в сторону відео-маркетингу.
По-перше, Вам самим треба вчитися говорити на камеру, якщо хочете якісно виділитися серед собі подібних на ринку.
По-друге, збирайте відео-відгуки у своїх клієнтів. Як? Просто попросіть.
Це нормально, це весело і це ефективно
Ось приклад відео відгуку, який залишила мені Євгенія Дядько. Моя учениця і тепер інфоприємець в сфері міжнародних навчальних і робочих програм. Женя своє діло дуже добре знає: http://kayfun.me/
Скажіть, що може бути більшою винагородою для підприємця, ніж щасливий клієнт?
Ще деякі відгуки про мою діяльність OpenMind тут -> https://openmind.com.ua/feedbacks/
Ну а тут Ви можете глянути на один із відгуків, який мені залишили клієнти в межах моєї туристичної діяльності.
А тут ще з десяток інших: http://www.ukraine-travel-secrets.com/feedbacks.html
Друзі, постійно працюйте над підвищенням якості власних послуг і далекоглядно ставтеся до розвитку власної справи.
Успіхів Вам!