…це питання бентежить багатьох власників бізнесу і всіх людей, кому небайдужа власна доля і майбутнє своєї справи.

Варіант 1

Можна підійти до банкомату, вставити картку і подивитися баланс на рахунку. Якщо грошей мало або повний голяк, очевидно, з бізнесом щось не те :-/

Банкомат в Дімово, Болгарія

***банкомат в Дімово, Болгарія, де нас успішно обікрали цигани

Треба щось міняти!!!

Яким чином це зробити? Куди рухатися і який напрямок розвивати? Що потрібно людям?

Тут напрошується варіант 2

Просто запитайтеся про це у своїх клієнтів. Так-так, прямо запитайте: «Що Ви думаєте про мої послуги? Де прокол, а що сподобалося?»

Беззаперечно, від досвіду роботи з попередніми клієнтами будуватиметься Ваша робота з майбутніми. А тому надзвичайно важливо отримувати зворотній зв’язок за підсумками Вашої праці.

Як?

1. Попросити залишити клієнтів відгук. Таке працює не завжди ефективно. Як показує практика, відгук лишають лише ті, хто в захопленні від результату, або ті, які хочуть Вас «обисрати».

Насправді надзвичайно цінною є інформація, отримана від клієнтів, які тверезо скористалися Вашими послугами лише з метою вирішення власного питання. А таких абсолютна більшість. У них немає часу займатися написаннями відгуків для Вас чи створенням статей, де розібрані всі Ваші слабкі сторони.

2. Найкращим способом я бачу просто телефонний дзвінок і відкрите запитання: «Що Ви думаєте про даний продукт чи послугу? Скажіть чесно, Вам сподобалося чи повна фігня? Буду вдячний Вам за максимальну відвертість».

Не бійтеся критично подивитися на себе і не сприймайте все близько до серця. Якщо проблему видно, працюйте над її вирішенням.

Змістовна критика про Вашу роботу

– це найцінніша інформація, яку Ви можете отримати

Я нерідко роблю по 25-30 дзвінків на день, щоб дізнатися, що клієнти думають про мої послуги і що в них можна покращити. Крім того, це чудова можливість запропонувати інші цікавинки чи просто познайомитися з людиною ближче.

3. Відео-відгуки

Чудовим і далекоглядним способом розвитку власного бізнесу є отримання відео-відгуків. Особливо зараз, коли весь світ рухається в сторону відео-маркетингу.

По-перше, Вам самим треба вчитися говорити на камеру, якщо хочете якісно виділитися серед собі подібних на ринку.

По-друге, збирайте відео-відгуки у своїх клієнтів. Як? Просто попросіть.

Це нормально, це весело і це ефективно

Ось приклад відео відгуку, який залишила мені Євгенія Дядько. Моя учениця і тепер інфоприємець в сфері міжнародних навчальних і робочих програм. Женя своє діло дуже добре знає: http://kayfun.me/

Скажіть, що може бути більшою винагородою для підприємця, ніж щасливий клієнт?

Ще деякі відгуки про мою діяльність OpenMind тут -> https://openmind.com.ua/feedbacks/

Ну а тут Ви можете глянути на один із відгуків, який мені залишили клієнти в межах моєї туристичної діяльності.

А тут ще з десяток інших: http://www.ukraine-travel-secrets.com/feedbacks.html

Друзі, постійно працюйте над підвищенням якості власних послуг і далекоглядно ставтеся до розвитку власної справи.

Успіхів Вам!

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: