Все більше і більше наших співвітчизників починають літати у Тайланд своїм ходом. Тобто самостійно купують квитки на літак, прилітають в країну і далі їдуть у вибране місце.

Повітряними воротами королівства звичайно що є столиця – Бангкок, куди прилітають практично всі міжнародні рейси. Хоча і більшість приїжджих тримають курс на пляжі чи острови, знайомство з тайландською столицею частенько є на порядку денному.

Про цікаві і варті для відвідування місця Бангкоку я писав у попередній статті, а наразі мова піде про те, як і чим пересуватися по столиці Тайланду, добирання з/до аеропортів, а також особливості тамтешнього транспорту…

Бангкок Транспорт

 

Місто обслуговується двома аеропортами. 

Суварнабумі (Suvarnabhumi) і Дон Муанг (Don Mueang). Абсолютна більшість міжнародних рейсів прибуває у Суварнабумі, тоді як Дон Муанг переважно працює з внутрішніми перевезеннями. Обидва знаходяться приблизно за 30 км від центру Бангкока, на схід і північ відповідно.

Аеропорт Суварнабумі добре з’єднаний центром міста. Між ним та станцією Пайя Таі (Phaya Thai) регулярно (щопівгодини або частіше) курсує електричка, яка за 25-30 хв. доставляє новоприбулих у саме серце Тайландської столиці. Прошу глянути на карту. Ціна проїзду 45 Бат (12 грн).

Тут же можна пересісти на БТС Небесний поїзд (RBK Skytrain), який покриває більшість нової частини міста. Дві лінії БТС позначені зеленим і темно-зеленим кольорами (*на карті). Це таке собі метро, що курсує на висоті 15-20 метрів над вулицями міста.

Виглядає дуже круто. Наче у фантастичних постапокаліптичних фільмах. Ще цікавіше ним скористатися і роздивлятися вулиці міста з висоти.

Бангкок, БТС-Метро

Крім того в місті діють дві лінії метро МРТ (MRT) в класичному його розумінні, що теж відображено на карті.

Ціни на ці два сучасні види транспорту 20-40 Бат (5-10 грн) в залежності від відстані проїзду.

Аеропорт Дон Муанг

З ним все не так просто. Прямої гілки міського транспорту до нього не підведено. Тому з міста найкраще добиратися наступним чином. Доїхати до кінцевої північної станції БТС Мочіт (Mochit), а далі взяти таксі, яких при дорозі купа. Вартість таксі від БТС Мочіт до Аеропорту Дон Муанг буде 150-200 бат (40-55 грн) 🙂

Транзит між Аеропортами

Якщо Ви прилітаєте в Суварнабумі ів той же день вилітаєте з Дон Муанг, то найкраще взяти пряме таксі, про що піде мова нижче.

Таксі

Це взагалі наразі незрозумілий для мене феномен. Якщо Вас двоє або більше, то пересуватися на таксі по місту у будь-якому випадку буде дешевше ніж БТС або Метро.
Таких машин по місту курсують тисячі. Всі вони доглянуті, зручні і з ввічливими водіями.

Бангкок Таксі

Важливо, щоб був ввімкнений лічильник, відлік якого починається з 35 бат. 10-кілометрова подорож винесе до 100 Бат (27 грн), а 20-кілометрова до 170 Бат (45 грн).
І як вони взагалі умудряються ще й заробляти? Тим не менше, таксі дуже рекомендую.

На жаль більшість вулиць міста протягом доби виглядають приблизно ось так…

Бангкок Дорожній Рух

І тут таксі сильно не допоможе. Єдиною втіхою буде постійно ввімкнений кондиціонер J

Тоді на допомогу приходить мото-таксі.

 

Бангкок Мототаксі

Ці хлопаки стоять чи не на кожному перехресті і залюбки довезуть Вас до місця призначення, петляючи між машинами, наче лосось в час нересту вверх по течії.
***Знизу цієї статті є відео, де показано, як це виглядає…

Човни – сполучення між старим і новим Бангкоком

Дві основні частини міста: Стара з туристичними об’єктами і Нова з рештою двіжухи, про які йшлося у попередній статті, доволі ізольовані одна від одної у плані транспортного сполучення. БТС або Метро тут нема. Щоб не вмерти в корку від передозування газовими викидами автомобілів, краще скористатися водним каналом Клонг Саен Саеб (Khlong Saen Saeb), який протинає місто зі сходу на захід.

Бангкок канал

Олдскульні човни регулярно курсують, з’єднуючи старі і нові райони міста. Кінцевою зупинкою зі сторони старого Бангкоку і Банглампу є водна станція Пан Фа (Phan Fah). ***див. карту

В новій частині міста корисними зупинками є Сапан Хуа Чанг (Sapan Hua Chang), поряд з БТС, куди легко потрапити відразу після прибуття з аеропорту або по дорозі до нього, а також Пратунам (Pratunam), що в самому центрі сучасного Бангкоку поряд з однойменним шопінг-кварталом і Сіамською площею.

Бангкок Човни

Взагалі пересування цими човниками можна легко занести до обов’язкової туристичної атракції міста. Дуже цікаво спостерігати, як старенький човен за 15 хвилин здійснює подорож у часі на 300 років назад, перевозячи пасажирів з-під скляних дверей численних хмарочосів, через справжні нетрі у духовний центр країни, повен буддиських монастирів. Фрагмент цього теж у відео в кінці даної сатті.

Тук-Тук

Ну як же без них. Це візитна картка цілої Азії, і не лише Тайланду.

Бангкок Тук-Тук

Тим не менше у Бангкоку рікши, на мою думку, реально не рулять, як скажімо у Індії, де вони набагато практичніші від усього решта.

Крім того ще є всюдисущі автобуси, але розібратися який куди їде дуже складно, адже все написано місцевим алфавітом з власними назвами районів і вулиць. Відразу стає зрозуміло з як іноземцям пересуватися у наших маршрутках 😉

Ну а ось і відео про Бангкок і його шалений транспорт…

#ОМБІЗ Картельbeta-версія

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: