Ось, що я думаю з цього приводу…
Підсумовуючи, три основні проблеми більшості блогерів:
1) Фокусування на другорядних речах
Основним у кожному бізнесі, он-лайн бізнесі, а відтак і блозі, є цінність, яку Ви створюєте для інших людей. Тобто, наскільки власною працею Ви здатні вирішити конкретні людські проблеми.
Не тема, не дизайн не налаштування плагінів чи кількість вхідних лінків, а саме практична користь від Вашого блогу має значення.
2) Нерегулярна робота над блогом
Більшість блогерів та і взагалі всіх підприємців зливають воду, бо у них просто не вистачає мани рухатися далі. Пам’ятайте, техніка відшліфовується наполегливістю і систематичниими діями.
Skills come from diligence; Repetition is the mother of skill – я можу продовжувати 🙂
Так само потрібно продовжувати і Вам, якщо хочете розвинути реально крутий блог.
Слідування принципів Парето і Паркінсона допоможе Вам вирішити перші дві проблеми.
3) Складні і нефективні методи монетизації
Для чого вирощувати власне дитятко-блог, підвищувати відвідуваність, вибудовувати довіру читачів, прокачувати свій професіоналізм у даній сфері, якщо зрештою Ви зливатимете трафік третім особам?
Друзі, якщо у Вас є класнй блог, то Ви вже є ніким іншим, як експертом у галузі.
Ви самі напряму можете допомагати Вашим читачам вирішувати їхні проблеми, надавати послуги і таким чином ще тісніше вибудовувати взаємозв’язок та довіру.
Про це і не тільки говоритимемо на флешмобі TraveLEarning – Подорожуй, Вчись і Заробляй, який відбудеться зовсім скоро. Тож не баріться і реєструйтеся.
А наразі, будь-ласка, поділіться які проблеми виникають у Вас при починанні або розвитку власного блогу….
Буду радий Вам допомогти 🙂
Все опрацюємо. Крок за кроком.
P.S. Аж не віриться, що я записував це відео більше трьох років тому.
Дякую! Дуже прості, а тому супер поради! Більшість і не усвідомлює, що вони є експертами в своїх галузях! Так, люди мають вірити в себе і вміти використовувати власну експертність! Зайва скромність тут недоречна. Погоджуюся. Не відоме для мене – методи монетизації. Сподіваюмся на курсі TL MegaPro буде про то.
“Складні і нефективні методи монетизації”
А які методи монетизації блогу на вашу думку ефективні? І якими ви користуєтесь на цьому сайті?
Справді цікаво! Адже банерів контекстної/тізерної реклами не помічаю, торгівлі постовими ссилками теж, невже лишень торгівля інфоропродуктами?!
Саме так, інфопродукти – це один із найефективніших способів для блогерів, які не мають кількатисячного трафіку…
Більше того, якщо у Вас активний живий блог, то Ви вже є (я припускаю) фахівцем у галузі, де є багато зацікавлених.
І ще більше, Ви самі можете створювати класні інфопродукти, які вирішують проблеми сотень-тисяч людей…
Це так само ще більше і швидше прокачуватиме Вас, як експерта.
У наступній статті я напишу як це робити для максималного ефекту, при якому виграють всі сторони і доволі цікаво виходить по цифрах 🙂