Для більшості людей мандрівки несумісні з роботою чи іншим видом діяльності, яка потребує концентрації уваги і вільного часу.

робота-у-полорожах
Плідний робочий день в Сінгапурському аеропорту
під час трансферу з Малайзії до Шрі-Ланки

Багато хто потрапляє у наступну пастку. Як тільки вирушаєте за покликом свободи, Ваші справи перестають рухатися і при поверненні на рідні береги доводиться розгрібати багато всього, щоб ще  глибше не погрузнути у болоті, з якого лише недавно вдалося вийти.

Саме тому і більшість людей не подорожують тоді, коли хочуть і куди хочуть. Як то кажуть: «текучка не дає».

Я особисто неодноразово потрапляв у подібні ситуації, після яких вже не хотілося нікуди їхати і взагалі брати на себе додаткові зобов’язання було просто нерозумно тоді, як складно було справитися з наявними.

Тож де вихід? Просто не їздити чи нічого не робити під час мандрівки? Жоден з варіантів мені не підходить, тож я почав шукати шлях до встановлення балансу на цьому грунті.


В даній публікації я поділюся з Вами тими речима, які працюють у мене, що допомагає не лише не захарастити власних справ під час мандрівки, а і активно розвивати власну діяльність. Живі приклади також подаю :-)

Переконаний багато чого стане у

пригоді і Вам.

 

1. Позакривайте всі хвости

Зазвичай будь яка мандрівка планується заздалегідь. Звичайно є спонтанні вилазки, але як правило  (навіть у мене) як мінімум за 1-2 місяці чітко відомі дати перельотів або хоча б основних сегментів маршруту.

Що це означає? Якщо Ви чітко знаєте, коли починається Ваша чергова незабутня подорож, це буде розумно позакривати всі можливі біжучі справи або принаймні довести проекти до певного етапу, на чому можна буде поставити паузу на час Вашої фізичної відсутності.

Наразі я, наприклад, знаходжуся на екваторі мого шаленого і мега насиченого літа. Знаючи це наперед, я організував програму по створенню онлайн бізнесу Step by Step таким чином, щоб її активна фаза з моєї сторони завершилася до відбуття в Грузію, оскільки в цій країні планувалися виходи в гори, які унеможливлювали б присутність в онлайні.

Загалом початок будь якої мандрівки є чудовим і приємним дедлайном для завершення більшості проектів, тому наявність придбаних квитків мене дуже сильно мотивує. Рекомендую даний прийом і Вам ;-)

 

2. Добре підготуйтеся і все чітко розплануйте

Очевидно, навіть після того, як Ви позакриваєте більшість справ, все одно будуть такі, які потребуватимуть підтримки і Вашої активної участі.

Ну що ж, нехай, але з ними потрібно робити все чітко, щоб не наламати дрів, бо в дорозі зазвичай не все йде так гладко, як у парникових домашніх чи офісних умовах.

Найкраще це просто відкрити свого записника (якщо ще не маєте, то обов’язково заведіть) і чітко вписати у нього конкретну Вашу дію на певний день. Це все залежатиме від графіку мандрівки, тобто присвоюйте цю справу на час, коли у Вас не буде довгого переїзду або небезпеки виникнення неприємних сюрпризів.

Знову ж таки, до теми курсу Step by Step, в межах якого заняття відбувалися тричі на тиждень. Це легко може прикувати більшість людей до одного місця, адже справа дуже відповідальна. Погодьтесь?

Ще задовго до початку курсу мені було відомо практично погодинно весь графік роботи з австралійськими клієнами чи пересування по Туреччині. Таким чином невідбулося жодної накладки, за винятком одного разу, коли в Анталії підвів інтернет зв’язок. Одне заняття просто довелося перенести, що в кінцевому позитивно відбилося на результатах цілої програми, оскільки було більше часу на виконання завдань і закриття хвостів моїми учнями.

 

3. Автоматизуйте все можливе і неможливе

Зробіть максимально багато справ ще до виїзду таким чином, щоб на час Вашої відсутності це могло працювати без Вас.

Наприклад, налаштуйте автоматичну сплату комуналних послуг а інших оплат. Те саме стосуєтьс я і податків (якщо займаєтеся комерційною діяльністю), щоб нікому не доводилося за Вас в останній день бігти в ощадкасу.

Якщо повний автопілот неможливий, то хоча б зробіть максимально багато наперед для того, щоб під час мандрівки Ви витрачали мінімально часу на якісне виконання того чи іншого завдання.

У моїй практиці це стосується попередньої підготовки презентацій, написання статей, створення чернеток для мейлів, роздруківка всіх необхідних матеріалів або збереження їх у місці, до якого матимете швидкий і простий доступ у найекстремальніших ситуаціях.

Це пряме застосування принципу Парето (80/20), про який рекомендую прочитати більше.

 

4. Делегуйте

Питання реалізації власних справ чужими руками тісно пересікається з автоматизацію вище, але все таки варто викласти це окремим пунктом.

Мати справу з людьми звичайно складніше ніж з машинами, але у багатьох випадках це необхідно. Наприклад, під час моєї відсутності по території нашої країни розсікають туристи, клінти Ukraine-Travel-Secrets.com. Очевидно, я супроводжувати їх не можу (а часто і не хочу це робити сам). Тому доручаю це завдання іншим людям.

Звичайно спочатку це все повинен організувати. Тобто закупити квитки, домовитися про транспорт, позаброньовувати проживання, забезпечити виконання всіх фінансових аспектів, сконтактувати між собою відповідальних людей, чітко прописати всі деталі і т.д.

На все про все може йти від одного дня до тижня. Зате потім все працює без мене. Автоматизація? Так, хоча і за участю осіб, яким делегувалися ряд справ.

 

5. Eat you frog in the morning first

Це моє правило тайм менеджменту №1. Ще дев’ять знайдете у статті 10 Фішок Тайм Менеджменту, які змінять Ваше життя.

Полягає воно у тому, щоб першим ділом зранку виконувати основну справу, а далі все решта. Це просто надважливо, коли Ви мандруєте, оскільки зазвичай вкінці дня сил на продуктивну працю не залишається.

В Грузії в кінці кожного дня мені просто хотілося переглянути зроблені яскраві фотки, насолоджуючись місцевим вином і хачапурі.

Вихід! Робити все необхідне зранку, а далі за залишковим принципом. Таким чином навіть одна година активної праці на день може сильно поміняти стан речей.

Щойно пригадалося, коли я ще працював у офісі і єдиним варіантом робити щось для себе було використовувати час з 6 до 8 ранку, що я сумлінно робив на протязі п’яти місяців, перед тим як повністю зануритися у власну справу.

 

6. Використовуйте час у транспорті або під час очікування для справ

Через відсутність відволікаючих факторів, Ваша продуктивність збільшується втричі. Якраз таких відволікаючих факторів найменше у літаках, залах очікування чи поїздах.

Свою першу книгу Формула Продуктивності я написав в ході декількох переїздів поїздом по Україні. Наразі пишу ці рядки у Стамбульському аеропорту, очікуючи свого рейсу в Кишинів. Навіть в автобусах можна працювати, але більше в форматі аудіо матеріалів або детального планування подальших дій…

 

Скажіть, які з даних принципів Ви будете або принаймні спробуєте застосувати у Вашому житті і черговій мандрівці? Яким чином це може Вам допомогти або вже допомагає?

Буду радий почитати Ваші відповіді і прокоментувати чи звернути увагу на важливі моменти…

Share Button