Половина мого рекламного бюджету йде коту під хвіст.
Біда лише в тому, що я не знаю котра саме 🙁

Якщо Ви хоч раз намагалися використати інформаційні ресурси кілкьох третіх сторін за гроші, то дуже добре розумієте ці слова.

рекламні оголошення

Часто буває таке, що Ви запускаєте певну акцію, починаєте PR-кампанію події або просто хочете просунути певний продукт чи послугу в межах визначеної аудиторії, як розумієте що топчетеся на місці. Тобто гроші на рекламу йдуть, прибуток незначний і в результаті виходите у кращому випадку на нуль, але зазвичай на перших парах це затратна справа.

В результаті розчаровуєтеся у начебто дієвих методах та починаєте шукати безкоштовні і дуже повільні засоби розкрутки.

Знайоме? Мені теж. Хто-хто, а я вже достатньо набив собі гуль у маркетингу. Так ось, щоб такого з Вами більше не траплялося, читайте дану статтю, намотуйте на вус і застосовуйте це у власній практиці.

 

1) Підготуйте все з Вашої сторони наперед!

Тобто на час запуску PR кампанії чи просто поширення перших оголошень у Вас вже все повинно бути готовим:

  • сторінка-опису продукту/послуги чи події
    і
  • подальші дії для зацікалених у Вашій пропозиції (перейти, зареєструватися, підписатися, купити, почитати і т.д.).

Зробили раз і більше не вертаєтеся до цього. Single handling – один із принципів Формули Продуктивності. Це перший крок.

 

2) Далі варто скласти класні оголошення, які Ви роздаватимете рекламодавцям дл поширення інформації про те, що просуваєте. Зробити це варто дуже ретельно, вкладаючи душу, оскільки ніхто так не зацікавлений у ефективності даних текстів, як Ви самі.

Я б виділив три основні типи оголошень в залежності від суб’єкта, який буде їх надсилати.

  1. Від третіх осіб – для загальних дошок оголошень і розсилок, сандартних рекламних оголошень на сайтах
  2. Від першої особи – для власників персоніфікованих розсилок, блогерів та інших суб’єктів, які перебувають у тісних відносинах зі своєю аудиторією
  3. Для соцмереж –  для власників груп в соцмережах і лідерів точок зору

А тепер по-черзі детальніше:

 

Оголошення від третіх осіб. Дана інформація може бути трішки суховатою, але універсальною в застосуванні у різних випадках.

Формат:

Назва, підзаголовок, лінк, фото (якщо передбачено), звернення до зацікавлених, вирішення потреби, лінк, деталі, заклик до дії, лінк.

Зацініть оголшення нашої онлайн конференції по саморозвитку на Inspired або Unistudy. Просто, чітко, зрозуміло, ефективно.

Зверніть увагу! Лінк на вашу подію, продукт чи послуги варто використовувати як мінімум двічі. І обов’язково з самого початку під заголовком, де збирається найбільше уваги, а не вкінці, куди вже мало хто дочитує. Типу: Якщо Вам цікаво, то деталі ось тут. Порівняйте попередні приклади з цією публікаціє на Varosh (може скоро змінитися, оскільки намагаюся врегулювати). Земля і небо.

 

Оголошення від першої особи. Дружній і неформальний підхід тут лише плюс. Майте на увазі, що лише дуже вмотивовані або по-справжньому зацікавлені люди щиро і у позитивному світлі припіднесуть Вашу ініціативу у власних ресурсах.

Зазвичай всім впадло складати і придумувати тексти, тому краще візьміть цю справу на себе, якщо не хочете, щоб Ваш бюджет спустився в трубу. Складіть для людини текст. Нехай просто скопіює і вставить. Тоді і претензій жодних не буде.

Як його краще написати? Уявіть, що людина щиро рекомендує це своїй аудиторії. Ви ж то точно щиро, але устами інших :-). Ось приклади моєї підтримки для колег icampAutotravel, sputnik8 та Unkrainian. (Ну я сам писав і впадло мені не було). Але десь так повині звучати рекомендації по відношенню до Вас, якщо хочете, щоб був ефект.

 

Оголошення для соцмереж. Тут є приємна особливість. Дані оголошення, не потрібно розписувати, виділяючи всі харахтеристики, вказучи на деталі і переконувати читача.

Я притримуюсь внутрішнього правила втискати всю інфу у об’ємі, який би поміщався у повідомленні без кату (See more у facebook або Показати повністю у вконтакте). Повіре, це неабияка вправа на навичку копірайтингу.

Тим не менше зазвичай формат наступний:

Назва, підзаголовк, лінк (новий абзац) деталі, лінк, фото.

На все про все 6-10 рядків. Інакше буде приховувати частину під катом,а це вже напряг для динамічних соцмереж і розсіяного читача. Наявність фото на 30 % більше привертає увагу до оголошення  у порівнянні з голим текстом.

Ось приклад в нашій TravеLEarning групі у вконтакте.

Ну ось і підготували оголошення. Що ж далі?

 

3) Контакт з рекламодавцями – це доволі трудоємка і часозатратна справа, оскільки, якщо хочете вибудувати тісні та теплі зв’язки з останніми, необхідний персональний підхід і пропозиція співпраці (copy/paste) тут не проканає або принаймні не наблизить Ваш так швидко, як це може відбутися, застосовуючи подальші рекомендації.

По-перше, ще на етапі підготовки власного проекту і матеріалів, складіть список потенційних рекламодавців/партнерів. Далі складіть ознайомчого листа і напишіть їм про себе, що збираєтеся робити і попередьте заздалегідь, що зверентеся з цікавою пропозицією зовсім скоро. Це вже збільшисть шанси на конструктивний діалог, коли справа підійде до її реалізації.

Далі повністю, виконавши пункти №1 і №2 цієї статті, звертаєтеся з конкретною пропозицією.

Формат:

  1. Представлення (хто Ви) і чим займаєтеся
  2. Нагадуєте, що давали про себе знати раніше (якщо давали)
  3. Що Ви робите зараз (лінк на Вашу подію, продукт чи послугу)
  4. Яким чином це буде корисно людині
  5. Що Ви від неї хочете, тобто бажані подальші дії (запостити, поширити, лайкнуи, надіслати і т.д.)
  6. То як? (питання про згоду чи відмову)
  7. Якщо згода, то що варто робити далі
    (Даєте рекламні матеріали і вказуєте бажаний час публікацій)
    Запитуєте куди проплачувати або що очікують від Вас- Якщо відмова, то дякуюєте і бажаєте приємного дня
    (Вони самі не знають від чого відмовляються :-Р )
  8. Працюєте далі і контактуєте з рештою осіб…

Рекламодавці

Ну як Вам такий підхід? Часто в мережі зустрічаю поради писати стисло, сухо і  коротко, але все таки надаю перевагу дружньому відношенню і деталізованому визначенню кожної дії – Talk the subject to dearth.

Позначайте кожну ідею або дію номером, щоб людина могла відповісти по пунктах і Ви все зрозуміли, а то буває нерозбериха. І ще одне. Ніколи, я кажу, ніколи не завершуйте листа без визначення подальших дії.

Ось приклад з моєї кореспонденції:

Вітаю, Мар’яно!
Мене звати Орест Зуб, я мандрівник блогер і підприємець,
Якщо Ви ще не знайомі зі мною, то ось мій блог – OpenMind.com.ua, а це профіль у фейсбук. Нещодавно до Вас звертався, пам’ятаєте? 🙂

1) Наразі я організовую подію, яка здатна добряче струсити УАнет – онлайн конференція по саморзвиту. За перші два дні PR-кампанії надійшло 750+ реєстрацій, щодня цю сторінку відвідують 1000+ осіб.

2) Переконаний, Ви неабияк скористаєте, якщо долучитеся до такого грандіозного дійства.
Ось всі деталі по пропозиціях співпраці у додатку….

3) Якщо Вам піходить один із варіантів співпраці, то, будь ласка вкажіть котрий саме:

  • інформативне партнерство – надсилайте Ваш банер і я відразу розміщу його на сторінці події
  • рекламна підтримка – куди проплачувати кошти?

4) Всі наші рекламні матеріали у додатку також:
– текст-оголошення для сайтів
– тексти на публікацій в соцмережх (пару штук на вибір)
– три фото для забарвлення інфи 🙂
Прохання використовувати ось цей спец-лінк – (лінк з міткою для відслідковування переходів), а також розмістити дані оголошення в четвер, 12 вересня о 10:00 (скажімо)

5) Будь ласка, підтвердіть згоду (якщо Вам підходить) на вище написане і дайте знати, коли публікації з’являться на Ваших ресурсах.

Вдалого Вам дня.
З повагою, Орест Зуб
Живіть Свідомо – Open Your Mind.

 

4) Фінальне узгодження і коригування публікацій.

Інколи доводиться ще з’ясовувати деякі нюанси і деталі, що є вже технічним питання. Але дуже часто публікація виглядатиме не так, як Ви цього очікували, або не у такій формі, як Ви надали рекламодавцю/партнеру для поширення.

Саме тому надзвичайно важливо заздалегідь попросити людину повідомити, коли домовленість ввійде в силу. І, якщо Вам щось не подобається чи не підходить, написати додатково мейла з проханням і ремарками підкоригувати оголошення. Ефективна форма і приклади подані вище.

Ось і все. Можна йти займатися займатися спортом або проводити час з близькими тоді, як дана система працює за Вас 🙂

Додатковий меседж до рекламодавців!

Друзі блогери, власники порталів, новинних видань чи організатори онлайн спільнот! Якщо Ви заробляєте з надання рекламних послуг, то (я сподіваюся) є зацікавленими, щоб Ваші клієнти, котрі теж з цього заробляли або принаймні трафік з Вашого ресурсу був максимально якісним. У такому разі люди до Вас звертатимуться ще і ще.

Якщо Ви бачите, що якось можна підвищити ефекивність, порекомендуйте це клієнтам, котрі до Вас звераються, підіть на поступки, якщо треба. Дуже часто я бачу ситуації, типу: “Я оголошення розмістив. Мене більше нічого не гребе”. Дбайте про своїх клієнтів так, наче від них залежить Ваше життя, бо воно і справді від них залежить.

 

Друзі, тут я поділився методами, котрі використовую у своїй практиці. Але є ще купа інших. Можливо у Вас є деякі фішки по даній тематиці, котрі можуть стати у пригоді іншим? Дуже цікаво ознайомитися і з Вашим досвідом.

#ОМБІЗ Картельbeta-версія

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: