Нещодавно зі мною сконтактувалася Віка Кравчук, керуючий партнер купи різних кльових проектів, чия діяльність великою мірою стосується онлайн бізнесу і організації тематичних подій у Києві.

428199_508519265838080_1304655965_n

І знаєте що? Вона запропонувала приїхати в гості на форум інтернет продаж isell, що проходитиме цієї суботи (15 березня) в Києві. На жаль чи на щастя я ще у Мексиці, хоча і повертаюся в Україну 24 березня, а відтак не ма можливості потрапити на це грандіозне дійство.

Зате свій квиточок, ціна котрогосьогодні ще 600 грн., а в день події вже 700 грн., залюбки віддам одному із читачів OpenMind, згоду на що отримав від організаторів.

***

Перш за все ознайомтеся з деталями події, щоб з’ясувати чи це потрібно саме Вам, а знизу все про те, як потрапити безкоштовно.

Текс надано організаторами…

isell 600х315

15 березня 2014 року в Києві відбудеться практичний форум інтернет-продажів ISell – подія, де експерти у сфері продажів для малого та середнього бізнесу поділяться досвідом та дадуть відповіді на головні питання :

  • як збільшити продажі за допомогою Інтернету?
  • як же зробити так, щоб саме ваш продукт або послуга попалися на очі клієнтові?

Чому це цікаво?

За статистикою, більше половини пошукових запитів – покупки.

Безперечно, сьогодні немає нічого ефективніше реклами в Інтернеті. Головна перевага – доступність. Необов’язково купувати рекламу на ТБ чи радіо, Ваша компанія може використовувати Інтернет для підвищення своїх продажів і пошуку нових клієнтів!

 

На форумі будемо говорити про:

  • ключові інструменти інтернет-продажів;
  • грамотні залучення нових клієнтів;
  • побудову ефективної системи інтернет-продажів;
  • розширення потенційної аудиторії для продажів ваших товарів і послуг;
  • оптимізацію витрат на рекламу;
  • проектування сайту продаж і збільшенні конверсії;
  • SEO-просування як основний інструмент ефективних продажів (чи так це насправді);
  • e-mail-маркетинг і кому/що надсилати;
  • лідогенерацію і правильно налаштовані оффери;
  • міфи та реалії продажів в соц. мережах;
  • сучасні тенденції в е-комерції;
  • веб-аналітику – цифри говорять самі за себе.

 

Доповідачі і теми :

  • Linkedin для просування і продажів: як створити і просувати ввідні послуги / Віта Кравчук, керуючий партнер Business.People
  • Інструменти електронної пошти маркетингу, що допомагають підвищити продажі в 5 разів / Олена Мельон, керівник відділу маркетингу в UniSender
  • Як продавати взуття в соц. мережах. Кейс ShoeShoe / Наталя Валевська, ShoeShoe Concept Store
  • Продажі з допомогою вебінарів. Кейс тренінгової компанії BogushTime / Людмила Богуш, бізнес – тренер № 1 з управління часом, власник компанії BogushTime
  • Стратегія продажів в соціальних мережах / Ткаченко Дмитро, керуючий партнер SMMGroup
  • Чому комплексний інтернет маркетинг робить більше продажів? Як ми налаштували процес в Turboseo. / Володимир Литвин, керуючий студії TurboSeo
  • Протеїн для текстів, що продають / Денис Каплунов, Засновник та ідейний натхненник студії Дениса Каплунова
  • Інтернет – продажі з допомогою лідерів думок / Ольга Ларіна, PR-консультант, SMM- експерт
  • Важливість соціально – демографічного націлення інтернет-реклами на прикладі кампаній холдингу / Дмитро Лисицький , директор холдингу УМХ цифровий
  • 10 помилок під час роботи з лідогенераторами. Досвід SMM Школи / Ткаченко Дмитро, керуючий партнер SMMGroup
  • Воронка продажів через соціальні мережі: як прискорити процес продажів? Кейс туристичної агенції / Лідія Коваль, керуючий партнер туристичної агенції «Ноги в руки»
  • Банерна реклама і фішки для її правильного розміщення і підвищення продажів / Сергій Клоченко, Украинская Баннерная Сеть
  • Сервіси знижок та їх “шкідливість” для Ваших продажів. Кейси компаній індустрії краси (салони краси , СПА – салони) / Павло Гринишин, партнер «Beauty Salon Boss»
  • Сайт, що продає: 10 порад по створенню та оптимізації / Міліневський Сергій, керівник проектів СМСдизайн

 

Для кого?
Для власників малого та середнього бізнесу, маркетологів, менеджерів з продажу, директорів з розвитку, SEO- фахівців, фрілансерів .

Коли?
15 березня 2014, з 10.00 до 17.00

Де?
Конференц-зала БЦ Інком, вул. Смоленська, 31-33, 2 -й поверх

Вартість участі (без ПДВ) :

  • 600 грн. – до 14.03
  • 700 грн. – оплаті на місці
  • З промокодом openmind квиток за 500 грн! 🙂

Реєстрація – http://forum.isell.biz.ua/2014/02/registration.html

Партнер форуму:
Yaware.Online – система обліку робочого часу та моніторингу ефективності роботи співробітників за комп’ютером.

 

Тож як потрапити на форум iSell безкоштовно?

Просто напишіть у коменті знизу до цієї статті яким чином здатна покращитися Ваша діяльність, якщо Ви візьмете участь у даній події і застосуєте ті фішки, що розкриватимуться численними експертами УАнету.

Переможець буде лише один і визначиться за допомогою генератора випадкових чисел рівно о 18:00 по Києву. Коменти рахуватимуться в хронологічній послідовності. Спочатку з фейсбук віджеті, а далі ті, що на сайті.

Результат буде опублікований на цій сторінці за пару хвилин після цього, а ім’я щасливого переможця я передам оргам, щоб в суботу Ви гарантовано мали своє місце.

Сподіваюся, це допоможе Вам досягнути значних успіхів у Вашій діяльнсті 🙂

===========

Тож вітаємо Анну Лаврову 🙂

2014-03-14_180138

#OMBIZ FORUM (Львів, 7-8 липня)Деталі та Реєстрація

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: