Якось ще у лютому 2013, коли я перебував на Балі, до мене написав хлопчина з проханям переглянути його блог і дати парочку рекомендацій по розвитку. Чесно кажучи, подібних прохань до мене надходить декілька у день, тому надто сильної уваги я цьому не приділяю, хоча і намагаюся дати ту чи іншу корисну пораду, не покладаючи жодних надій…

3

Пройшло більше року. І ось знову надходить повідомлення від Романа Бебешка.
Але вже ось таких листів я щодня не отримую…

2

Хммм. Це вже цікаво, чи не так? Я давно забув про наше попереднє спілкування, а Роман тим часом невпинно працював.

Спочатку він розкрутив власний блог – СePeremoga.com.ua, деякі сторінки якого понабирали по 50 000+ переглядів. До слова, за два з половиною років існування OpenMind.com.ua лише одна сторінка має більше 30 000 переглядів. Це опис онлайн форуму мандрівників – itravel.

Туристична тема зараз у тренді, тож на основі власних напрацювань, Роман зробив крок вперед, і відкрив власну агенцію А я на морі (namori.org). Нещодавно я завітав до нього в офіс, щоб дізнатися як йому вдалося здійснити такий великий стрибок.

***

.
Я глибоко переконаний, що блог може стати чудовим інструментом для розвитку себе або власного бізнесу, якщо його вести згідно рекомендацій, поданих вище. Навіть стоматолог і юрист може з цього неабияк скористати. Дивно, що наразі сильно не видно тих, хто використовує магічну “силу слова” у своїх вузькопрофільованих нішах.

А дарма, адже ера блогерів вже тут. Це була однією із найбільш обговорюваних тем Львівського медіа форуму. Питання лише у тому хто скористається даними перевагами на початках зародження нового ринку і почне активно застосовувати принципи блогосфери у власній практиці.

Друзі, а може і Ви бачили приклади, коли ведення блогу, переходить у бізнес?
Свого часу це трапилося зі мною. І це одне з найкращого, що відбулося взагалі 🙂

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: