Це гостьовиий пост мого помічника Івана Князевича і правої руки OpenMind. Якщо ви надсилали нам поштові повідомлення, то вже точно могли познайомитися з цим приємним амбітним хлопцем.
Мені надзвичайно приємно, що у команді маю такого чудового співробітника (доброго, щирого, відповідального і професійного), на котрого можу сміло покласти ряд важливих справ, поки сам розсікаю між кількатисячними хребтами Тянь-Шаню (щойно приїхав з Середньої Азії) або ж продераюся крізь непрохідні джунглі Пд-Сх Азії.
Хто брав учась у недавній онлайн конференціїї ebiz (всі записи доступні), той пригадує, як Іван, перебуваючи у Тайланді з часовою різницею у 6 годин вже клював носом за клавіатурою, але продовжував відповідати на численні питання учасників по фейсбук рекламі. Власне маркетинг вцілому і фейсбку реклама зокрема є його “коником”.
Особисто я без перебільшень, вважаю Івана одним із найкращих facebook рекламщиків УАнету. Такі ціни за конверсії, які витискаємо ми, для більшості онлайн підприємців мрія. Ну, наприклад 3-6 центів за лід. Зрештою, пропоную вам почитати про його професійний шлях від першої особи. Отже, откровення від Івана, том 3, книга 2, розділ 19 🙂
***
Привіт друже та подруго. Давай мабуть перейдемо на ти 🙂
Перш ніж перейти до більш глибшого розуміння щодо маркетингу, я б хотів познайомитись. Адже трішки не правильно буде розказувати тобі якусь теорію чи практику навіть не сказавши хто я, чи не так?
Тому перш ніж приступати до прочитання цієї статті, запасись чаєм та прийми комфортну позицію. Розказуватиму тобі сьогодні коротеньку історію за останні 1.5 роки. Саме стільки я займаюсь маркетингом та онлайн підприємством. Тому і розберемо моє case study.
***
Хто я та з чого все почалось?
Так, як ти читаєш даний блог, то тебе безумовно цікавить Life Style Ореста, а саме мандрівки світом та онлайн заробіток на хліб з ковбаскою. Я не помилився? Звичайно ні, адже саме так і я розпочав свій шлях. З Орестового блога.
Мене звати Іван Князевич. Сам я з Прикарпаття. Якщо надумаєте приїхати, тут є чим зайнятись. Ось найцікавіші туристичні місця чарівного Прикарпаття.
Ще до недавна я був розгублений і не знав що робити дальше. На початку 2014 року я повернувся в Україну. Це було нелегке рішення і часто я жалів та думав, що це одна з найбільших помилок мого життя. Хоча зараз впевнений, це мабуть найкраще що могло статись.
Тоді мені було 22 роки, і після повернення на батьківщину, передімною постало питання: “А що ж далі? Що мені робити дальше?” Чесно, не дуже легко робити крок назад та починати все з початку. Я не дуже хотів повертатись до студентського життя, тим паче об’їздивши США вздовж і в поперек. А в Україні я попросту не знав чим зайнятись, ще й в період кризи.
На щастя я великий оптиміст і не люблю чекати приближення жо… ем, проблем 🙂
Тому почав шукати способів заробітку онлайн.
Від природи, в мене чудові знання в математиці, і технічний склад розуму. А також я досить непогано розуміюсь в потребах людей, себто такій собі психології. Ну і завжди намагався знайти і створити бізнес. Таким чином я зрозумів що хочу займатись маркетингом. Адже маркетинг це попросту суміж психології та математики. Та маркетологом я став не одразу.
***
Як я познайомився з Орестом
Близько року тому, я так само як і ти, потрапив на цей чудовий блог. Точніше за рекомендацією моєї подруги, котра проходила курс TraveLEаrning PRO та заробила за час проходження на той час більше 5 000 грн. (див. відгук Ірини Сагайдак на сторінці програми). Потрапивши на сайт Ореста, я потонув у ньому на години, дні, місяці 🙂
А дальше сталось чудо. Всього з одного листа отриманого від Ореста я став засновником власного блогу Open2world.com, співзасновником маркетингово агенства marketing.biz.ua і що найбільш важливо (для мене) , я став частинкою openmind.com.ua. А і ще я провів останніх 8 місяців подорожуючи Південно-Східною Азією. Цікаво ? Ну тоді читай дальше…
***
Запрошення на Ebiz 2014
Отже лист. Мені прийшло запрошення на участь в онлайн конференції Ebiz 2014, організатором котрої був Орест. Я з захватом одразу ж підписався. До слова, саме з виступу на цій події почався професійний шлях молодої мами Христини Дикун (Стасюк). Недавно Христя заробила порядка 27 000 грн, в межах одного проекту. Ось детальний кейс і розбір її польоту.
Перш ніж перейти до наступних деталей, хочу зауважити, що моєю основною ціллю ще на момент прочитання Орестового блогу, було стати його партнером. Я звичайно ж розумів, що шансів у мене не багато, адже я толком і не знав що таке блог. Так, було і таке 🙂
Зі слів Ореста, необхідно учитись у кращих або у тих хто уже досянув того, чого прагнеш ти. Проаналізувавши та прочитавши ряд статтей з Орестового блогу, я зрозумів що саме він являється тою людиною, з котрою я хочу співпрацювати та на кого рівнятись. Гляньте цю статтю, думаю ви зрозумієте мене – Підсумки 2014 року або Як жити, наче мільйонер, без мільйона в кишені.
Я хотів напроситись помічником до нього. Та на жаль чи на щастя, на той момент в мене було рівно 0% досвіду та й Орест уже обзавівся помічниками. Одним з них був Олексій Босий, який свого часу співпрацював з Орестом, будучи у Тунісі, а далі подався у Індію. Зосвім скоро Олексій їде у штат MindValley – топової у світі компанії по продажу і просуванню інформаційних продуктів. Невдовзі опублікуємо і його кейс 🙂
Але повертаємося до скромного мене. Якщо я не став помічником Ореста, і не мав досвіду в онлайн маркетингу, то що ж мене привело зараз сюди пишучи ці рядки? Все доволі просто. Праця і наполегливість. Ну і трішки везіння 🙂
***
Одним з спікерів на четверьому дні конференції Ebiz 2014 був фотограф Устин Компанієць (інтев’ю під катом). За чудовим збігом обставин (в збіги я не вірю), Устин шукав собі помічника. Бажаючих виявилось біля десятка. І чесно шансів і тут в мене було мало. Бо як я уже згадував досвіду в мене було хоч відбавляй. Та наполеглива праця привела мене до того, що я поїхав у Тайланд де і працював з Устином та ще одним товаришем, а тепер і хорошим другом.
Я вчив все що міг та перебирався досвіду як у Устина так і в інших оточуючих мене на той час людей, за що їм зараз безумовно вдячний. Ну і отримав доступ до практичного застосування набутих знань, що не менш важливо. Я вірю в практику 🙂
На словах все дуже просто чи не так? Та насправді було багато падінь, але і злети були не менш високі. Таким чином я став займатись онлайн маркетингом.
***
Що ж далі?
Досягнувши певної планки та знань, я зрозумів що час рухатись дальше в бік того, що мене найбільш приваблює. Ну і як не як, настав час закривати поставлену ще рік тому ціль, а саме працювати з Орестом. Тож я написав йому 🙂
Окрім того я запустив власний блог, про котрий згадував вище та займався налаштування рекламних кампаній в Facebook для деяких своїх постійних клієнтів.
Забув сказати, що саме основним напрямком в маркетингу я вибрав Facebook Advertisement. Якщо цікаво чому, то ось мій виступ у ролі спікера уже на Ebiz 2015, котру знову ж таки організував Орест. (Однією з моїх мрій була участь в якості спікера в даній події)
Щоб якось усе встигати, ще до звернення до Ореста я придбав книгу Формула Продуктивності, котра дала мені не мало фішок по продуктивності. А ще пізніше я пройшов однойменний 10-ти денний курс від Ореста. Що це мені дало ? Краще подивіться що це дало іншим учасникам даного курсу (проміжні і фінальні результати учасників).
Ну і відповідь від Ореста не забарилась. Після короткої “співбесіди” мені було запропоновано випробний термін, співпраці. Він ще не закінчився 🙂 Жартую. Я уже тривалий час вдячний за надану можливість працювати та приносити частинку користі для спільноти Openmind.
Таким чином одного разу отримавши простого листа-запрошення на поштову скриньку, я відкрив для себе двері в світ котрий завжди мріяв і прагнув.
‘’I want freedom for the full expression of my personality’’
MAHATMA GANDI
Звичайно це все звучить наче з мильної опери чи якогось мотиваційного фільму. Та саме так все і відбулось. І я не перший (та не останній), на кого позитивно вплинула OpenMind діяльність. Просо перегляньте всі відгуки і результати зі сторінки опису навчально-практичного курсу TraveLEarning PRO. Без демагогій, лише по суті.
***
Ну а тепер декілька порад з маркетингу, а саме з Facebook
.
1) Дослідження ринку
Перед тим, як викидати гроші на рекламу дослідіть ваш ринок та нішу. Тобі потрібно розуміти твою цільову аудиторію та існуючих клієнтів. Також не забувай про своїх конкурентів. Дізнайся що і як вони роблять
Ось список інструментів:
- Facebook Search
- Facebook Audience Insights & Ads Manager
- Similarweb.com & Quantcast.com
- Follow.net
2) “Like” Campaign
Лайк кампанія не обов’язкова, та запустивши її ти зможеш отримати довгострокову винагороду і ось чому:
- Це простий спосіб “підігріву” аудиторії без контенту чи продажних воронок
- Ти отримаєш своїх фанів, котрим пізніше зможеш пропонувати власні послуги чи продукти.
- Збільшивши кількість фанів, зможеш запустити кампанію “Friends of Fans”, що в свою чергу збільшує СТR (click through rate) та зменшує СРС (cost per click), ну і звичайно збільшує конверсію 🙂
- Зможеш створити Lookalike кампанію, основану на власних фанах
ВАЖЛИВО! Фокусуйся на отриманні якісних фанів, не приводь людей заради кількості. Таким чином ти матимеш більшу вірогідність перетворити підписника в клієнта. Ось стаття 1000 справжніх фанів або Весь маркетинг світу для простих людей у одній статті для того, щоб зрозуміти, як вибудовувати відносини з аудиторією онлайн.
3) Lead Magnet або “Гачок”
Це мабуть один з основних моментів створення рекламної кампанії. Без цього ти просто витрачатимеш рекламний бюджет на вітер. Щоб тобі було більш зрозуміло…
… Lead Magnet – це список, книга, чеклист, список порад і так дальше що пропонується для вашої цільової аудиторії з метою визначення їх інтересу до вашого продукту або послуги.
Ось список перевірених Lead Magnet котрі гарно працюють в Facebook
- Інструмент або Список ресурсів
- Чеклист, шпаргалка, інфографіка і так дальше
- Один специфічний “хак” чи порада
- Вебінар чи жива подія
- Безкоштовна відео презентація, урок
- Безкоштовна книга або товар
- Недорогий продукт зі знижкою (імпульсна покупка)
- Знижки
4) Сторінка подяки
Сторінка подяки – це сторінка на котру потрапляють підписники чи клієнти після підписки чи покупки відповідно.
Також на цю сторінку необхідно встановити ряд необхідних пікселів:
- Facebook Conversion Tracking Pixel.
- Facebook Website Custom Audience Pixel.
- Ряд інших пікселів з Google Analytics чи інших відслідковуючих сервісів
5) Створіть пост та “бустніть його”
Просто створіть оголошення, для прикладу з статтею з блогу чи з сайтом, та натисніть “Boost post”
Так ваш пост побачить більше користувачів Facebook. Декілька інших способів створити та промоутити пост окрім вище згаданого:
- Створіть неопублікований пост в Ads Manager.
- Створіть неопублікований пост в Power Editor
6) Використовуй ретаргетинг та Website Custom Audiences щоб збільшити конверсію
В більшості випадків ретаргетинг збільшить ROI в тих випадках, коли оголошення показуються тим відвідувачам, котрі уже відвідували одну з сторінок чи дивились відео.
Важливі зауваження:
- Впевнись що встановилено Facebook’s website custom audience pixel на увесь сайт, навіть якщо ще не плануєш запускати жодну кампанію.
- Створи окремі Аудиторії з відвідувачів кожної важливої для тебе сторінки блогу, сайту, лендінгу і тд
- Думай про відвідувачів сайту як про підписників. Ділись з ними контентом, щоб більше вибудовувати довіру між вами
Ну і як бонус:
7) Оптимізація
Заглянь в звітність по рекламній кампанії. Пограйся з варіацією даних котрі було зібрано. Повір, там ти не просто знайдеш як зекономити рекламний бюджет та отримати кращі результати, але і краще зрозумієш свого аватара, тобто ідеального клієнта 🙂 Трішки більше про стратегії Facebook рекламі можеш глянути тут.
***
На цьому мабуть все. Якщо чай уже допито або він охолов і ти дочитав чи дочитала до цього моменту, значить я не витратив час в пусту і тобі було цікаво читати цю історію.
Напиши чи це так в коментарях нижче, щоб я знав чи варті були мої зусилля.
Також прохання розповісти пару рядків про себе. З радістю познайомлюсь 🙂
Привіт , Іване. Стаття цікава, корисна мені як початківцю-сммнику. Приємно читати про досягнення і успіхи земляка. Рада буду дізнаватись щось нове і удосконалюватись в напрямку інтернет маркетингу.
Цікаво, надихаюче. Тільки починаю розбиратися в fb рекламі, але стаття дуже корисна. І було би гарно, якби було створено групу. Чи може, вже таки створено?
Доброго вечора Іване! Я працюю головним інженером а також є волонтером благодійного фонду "Карітас Львів УГКЦ", маю на меті створити соціальний сайт, тому цікавить як краще розкрутити сайт, на які підводні камені потрібно звернути увагу, як його правильно оформити.Дякую.Чекаю з нетерпінням вебінару. )))
Привіт=) я дуже люблю дітей та працювати з ними, та все ж мені здається я у вічному пошуку себе, тож сподіваюсь, що вебінар допоможе зробити крок на зустріч собі=)
привіт! я працюю з рекламою на фейсбук уже рік, маю доволі хороші результати. хотілося б почути на вебінарі щось новеньке, чого ще не знаю. була б рада якби це не був вебінар "реклама на фейсбук з нуля"
Привіт, Іване! Дуже тішусь, що маю можливість читати твою історію. Тішусь тому, що, по-перше, ми з тобою земляки, я також з Прикарпаття родом, а по-друге, завжди тішить і гріє душу, коли земляки досягають в цьому житті поставлених цілей і успіхів…тішусь так, ніби то я досягла))). Читати було цікаво і захопливо, хоча і багато термінів мені ще є не зрозумілі. Тепер кілька слів про себе: в житті спробувала багато різних професій, і педагог, і касир, менеджер з реклами… тепер в декреті і вже другий рік займаюсь вишивкою. Успіхи є, але і є плани трохи збільшити виробництво. Тому цікаво як зробити ефективну… Показати більше »
Чекаю з нетерпінням вебінару. Я редактор друкованого аграрного видання і просуваю сторінку цього ж видання у ФБ вже кілька років. Зараз вже понад 1000 фанів сторінки і велике бажання на цьому не зупинятися
Дякую за запрошення на вебінар! Буде цікаво послухати Ваш досвід в роботі з рекламою на Фейсбуці. Можливо відмічу для себе якісь ідеї. Шлях в галузі SMM вже 5 років, починала з нуля та самоосвіти. Зараз працюю з багатьма проектами, як в агентстві, так і на фрілансі.
Якщо вебінар буде таким же цікавим, це буде чудово!
Привіт, приємно читати статтю і поради від земляка 🙂
Дякую за корисні поради. З нетерпінням чекаю вебінару, щоб навчитись робити ефективну рекламу для залучення клієнтів на курси іноземних мов.
Вам бажаю успіху на подальшому шляху до нових звершень!
Ivan Knyazevich, так 🙂
Дані інструмкнти якраз можуть даний час звільнити 🙂 бо допоможуть знайти клієнтів 😉
Клас!
У кожного власний шлях 🙂
Успіхів і Вам!
Все получиться 😉
Привіт, Іване! Дякую за корисну інформацію, Ваш приклад справді надихає. І хоча я планую продовжувати працювати на офісній роботі з декількох міркувань, проте мене цікавить онлайн реклама в плані отримання певних можливостей для розвитку сімейного бізнесу. Бажаю Вам успіхів і процвітання 🙂
В кожного своя дорога 🙂
Успіхів і Вам!
Привіт! Займаюсь організацією дитячого дозвілля, все почалось з "мамської ідеї" і переосло в цікавий проект M-Dates – музика для найменших, можна глянути про нас тут: http://www.facebook.com/groups/mdates
Привіт! Займаюся SMM уже більше 5-ти років, проте знайшов дещо корисне, тому із задоволенням візьму участь у вебінарі – а раптом іще щось вдасться дізнатися )))
Учитись завжди потрібно 🙂
Дякую. Дуже цікаво!
Дякую за статтю! Інформація цікава і дуже корисна. Пунктів, які ще треба зрозуміти та яким ще треба навчитися, маю доволі багато, бо змінюю курс своєї діяльності з реклами на ТВ на інтернет рекламу. Сповнена натхненням та дуже чекаю на вебінар, бо тепер маю розкручувати власну з чоловіком справу 🙂
Клас! Вам буде корисно!
Круто! Дуже цікаво! 🙂 З нетерпінням чекаю на вебінар!
До зустрічі на вебінарі 🙂
Дякую за статтю, буду вчитись=))
Доброго дня Іване! Дуже дякую за статтю, такі історії дійсно надихають. І напевно участь (майже випадкова) в OpenMind forum була дуже доречі, нещодавна з колегою відкрили свій зал йоги, і буквально кілька днів тому я створив групу в ФБ, потрібно розкручувати зал і тренерів. Сподіваюсь, мені вистачить часу і наполегливості у застосуванні запропонованих інструментів… Ще раз дуже дякую!:-)
Solomiia Shchur Працює і дальше. Все залежить від Сторінки. Якщо вона мала і немає достатньо лайків та не активна, то відповідно і результати пошуку ФБ не покаже.
Дякую Сергію! Щиро бажаю успіхів і Вам!
Обов'язково вийде, якщо серйозно за це візьметеся 🙂
Спасибо за статью. Коротко и информативно. 🙂
Ваша команда действительно заряжает оптимизмом и желанием менять все к лучшему – созидать! Я пока совсем новичок, и не все понятно. Но очень хочу создать он-лайн школу. Надеюсь, все получится! 🙂
Ivan Knyazevich дякую)
Ivan Knyazevich одні прояснила, інші питання постали)) Наприклад, з пошуком pages liked by people who liked … Віднедавна ця опція перестала працювати, наскільки я розумію.
Дякую за статтю. Мене блог Ореста останнім часом надихає, і ця стаття не стала виключенням. Сам я теж займаюсь рекламою в інтернеті, але інструменти глибинно ще не вивчав. Проте, все попереду. Коли глибше занурюватимусь, звернусь до статті знов. Дякую, Іване, та хай тобі щастить!!!
Радий що було корисно!
Успіху з блогом!
Ну як, прояснили ? 🙂
Все прочел, лично для меня в тесте много неясного. Информация и терминология явно для более продвинутых пользователей. Видимо мне начинать нужно с азов, но нужно!
Спасибо!
Дуже багато для себе цікавої інформації почерпнула))) жду завтрашнього вебінару))))
Дякую за декілька нових ресурсів для маркетингу. Деякі пункти незрозумілі, але можливо, проясню їх під час вебінару) Наразі шукаю різні шляхи для розвитку сайту про подорожі http://www.1001idea.info
Дякую, стаття була корисною! Особливо для мене. Я тільки починаю займатися блогінгом. Та на цю справу у мене великі сподівання, про що власне я написала один з перших постів на своєму ресурсі: ledazzuga.com/navishcho-meni-blog/
Зараз ось перебуваю на стадії розробки лід-магніту…
Радий, що вам корисно 🙂
Стимулюючий початок дня)Спасибі=)
Цікава стаття. Не знаю чи згодиться, але треба подумати:-))))
Давно хтів подякувати Івану за цікаву доповідь на ebiz, але трохи працював, ну, то таке, так що на разі красно дякую Іване, адже саме твоя цікава доповідь надихнула мене спробувати, що то за звіряка такий FB Ads Manager. Хоча я до цього навіть не здогадувався, що така штука існує, але зараз розумію, яка то азартна зараза. Якось, десь з місяць тому, їздив я з друзякою рибалити. Надвечір, як повелося, вирішили зганяти в магаз до найближчого села. Було пізно і магаз був закритий, але рядом в бєсєдке мєстние мужики різались в картішки, таке собі місцеве казіно. …програвши півтора косаря, ми подякували… Показати більше »
Приємно читати такі рядки 🙂
Дуже корисна інформація. Знаю тепер з ким співпрацювати, якщо мова йде про розкрутку у фейсбук.
Не путайте рекламу з розкруткою 🙂 Якщо вам потрібна реклама, то завжди радий 🙂 Щодо розкрутки, то це трішки інше.
З'явилась купа натхнення до нових звершень ^^)
Дякую 🙂
Дуже цікава стаття, читала з захопленням)безмежно вдячна Вам та Оресту за Вашу корисну справу, допомагаючи іншим знайти себе, досягати нових результатів, подорожувати! та втілювати свої мрії!
Дякую. Цікава стаття. Ще й від людини з мого міста
Франик завжди крутий 🙂
Дякую за корисний пост! Орест і вся ваша команда робите класну справу.Я дуже тішуся, що у нас така чудова молодь!
У вас у всіх є чому повчитися, що я і маю намір робити. Щоб не зашкарубнути мозгами, потрібно все життя розвиватися, бо інакше “крапка”, з якої можна і не зрушитись.
Дякую. Стараємося 🙂
Корисний пост:) Іван запам’ятався ще з конференції. Для мене то взагалі було відкриття. Те, що робите, – це мегакруто. Дякую велике!
Беріть на замітку вектор розвитку, якщо вам туди 🙂
Дочитала, цікаво, варті :). Дякую тобі, Оресту та його команді за популярізацію цього стилю життя. Це чудово бачити, як молодь стає більш вільною духом. Саме такі приклади надихають на зміни.
Чесно кажучи, це вже потроху перетворюється у спільноту. Надзвичайно приємно пересікатися зі “своїми” у далеких куточках світу….
слушал Ивана на конференции и сейчас все прочел – текст достаточно сложный для понимания тем , кто не в теме… но хочет
помню в ответах на вопросы Иван обещал группу создать, чтобы все объяснить, я даже его на слове поймал…
спасибо за пост
Так, що там з групою, Іване?
Буду працювати над нею 🙂
Цитата MAHATMA GANDI опубликована с ошибкой
а тепер? 😉