Це гостьовий пост бізнес-тренера, коуча і підпиємця Людмили Калабухи, а також однієї з найоригінальніших моїх учениць і випускника онлайн курсу TraveLearningPRO.

людмила-калабуха

Її наполегливість та енергія не зупиняє дивувати. Десь рік тому, Людмила звернулася до мене по консультацію за допомогою для виводу її діяльності в інтернет. Як би чудово вона не працювала офлайн, які б результати це не приносило її клієнтам, все одно, про неї та її діяльність знало обмежене коло людей.

Тим не менше, справа почала розвиватися по наростаючій і наразі Людмила активно підкорює простори всесвітньої павутини у такій висококонкурентній зовсім нелегкій ніші, як збільшення прибутків і продаж (та все, що з тим напряму і опосередковано пов’язано).

Невдовзі Людмила проводитиме безкоштовний вебінар “Як гамотно підняти ціни і вже завтра почати заробляти в 4 рази більше!”  і у підтримку цієї події написала статтю по обмежуючих переконаннях, які не дають людям заробляти більше. Саме в голові криється більшість наших проблем, а не у зовнішніх факторах. Часто це спостерігаю на прикладі моїх учнів та клієнтів. Насолоджуйтеся і користайте для власного (і чужого) блага.

***

Далі прямим текстом від Людмили Калабухи:

людмила-калабуха2

 

Працюємо «в нуль»…
Я нічого не заробляю своєю справою, хоча просто живу на роботі…
Ледве витягаємо комунальні та зарплату персоналу, про прибутковість навіть мова не йде…

Ось якими листами переповнена моя електронна скринька, ось з якими запитами звертаються до мене люди на тренінгах та консультаціях.

Знайома картина??? Що ж тоді робити?

***

Один із логічних висновків – треба піднімати ціни!

І що я чую у відповідь, про що зараз можливо навіть подумали ви?

  • У людей немає грошей!
  • Високі ціни відлякують клієнтів!
  • Всі і так шукають, де дешевше!
  • Що ж робити з конкурентами, які знижують ціни?
  • А що ж, якщо в нас із ними однаковий продукт?

Продовжити чи ви самі? … 🙂

Кожен день я зустрічаюся з талановитими, висопрофесійними, розумними людьми, які роблять свою справу набагато краще за інших, а просять за свої послуги дуже малі гроші!

І що цікаво, на ринку аналогічні продукти продаються в 2, 3, а інколи в 10 разів дорожче, роботи робиться значно менше та не так якісно, і при цьому ніхто не стидається просто “ломити” ціни!

***

Ну що ж, друзі, поговоримо про наболіле?

А коли я починаю доводити людям, що за той обсяг і якість, яку вони надають, брати такі мізерні гроші просто злочин перед собою, своєю родиною та всесвітом, хто б це не був – від трудівника-фрілансера до власника мережі брендових магазинів, мені з піною у рота починають доводити, що вони ніяк, ну ніяк, не мають ні можливості, ні морального права підняти ціни.

Саме тому, друзі, я зібрала 10 ТОП-хибних самозаборон, які заважають вам заробляти більше! Цікаво, а в якій з них впізнаєте себе ви? Поїхали 🙂

***

1. Мої клієнти не можуть платити більше

А ви впевнені? Ви перевіряли? Звідки ви знаєте їхні можливості? Хто в них тато, кум чи чоловік? Чому ви приймаєте рішення за клієнта? Всі кафе та ресторани наповнені людьми, їздять дорогі машини, батьки витрачають тисячі доларів на випускні вечори своїх дітей, а люди, які ходять по вулицям коло вас, не є прибульцями з іншої планети – вони готові оплатити гідну якість ваших послуг та товарів, якщо ви їм її продемонструєте!

Просто треба знати як! Саме про це я веду свій персональний блог, саме такими інструментами я озброюю всіх, хто так чи інакше пов’язаний з продажами своїх послуг чи товарів. До речі, безліч інших цікавих технік для збільшення ваших доходів та продажів ви зможете знайти у численних публікаціях мого блогу.

 

2. Я сам не став би платити більше

Але ж ваш клієнт — не ви. Знову – те саме: для чого вирішувати за клієнта? Я постійно спостерігаю дивовижні речі, які роблять інші люди та ніколи б не зробила сама! Деяких людей відверто дивує те, на що витрачаю я дуже значні суми, на речі, які мені подобаються, або для мене важливі.

ОРЕСТ: А й справді. Сам диву дивуюся, коли бачу, як люди купують дорогий одяг, а потім економлять на їжі. Багато кому не зрозуміло для чого я щорічно вкладаю тисячі доларів у самонавчання. Хтось би краще купив собі нову тачку. Десь так 🙂 

Так вже ми влаштовані, що звикли оцінювати можливості людей за своїми власними, думаючи: «Мені це дорого. Як я можу ставити такі високі ціни на свої послуги?». Але ж те, що дорого для нас, може бути непомітною сумою в очах наших клієнтів.

Чудова стилістка, яку я консультувала, страшно боялася озвучувати ціни на свої послуги. Ті 300$, якими вона оцінювали 3 дні кропіткої роботи з клієнтом (консультація, трансформація зачіски, макіяж, підбір стильного одягу) здавалися їх неймовірними грошима, які порядній людини ну просто соромно брати. А в її клієнтів (далеко не бідних людей!) сума за її роботу на початку співпраці здавалася підозріло низькою і навіть викликала сумніви в якості.

 

3. Те, що я роблю, — не складно

Не складно для вас, складно для клієнта. А скільки ви вчилися, а скільки болісних помилок зробили, щоб досягнути такої якості? Ви постійно вдосконалюєтеся, витрачаєте свої емоції, енергію, час свого безцінного життя.

Ви живете своєю справою, ви нею палаєте! А хто ще може це робити так само, як ви? Адже людина не може жити одним ентузіазмом, чому за це не отримувати гідну оплату?

Якщо ви, наприклад, поліглот і мови вам даються на льоту, для дуже багатьох підприємців вивчення іноземної мови, тим більше в зрілому віці, дуже складна річ, в якій необхідна допомога професіонала.

Ведення сучасного бізнесу неможливо без присутності в інтернеті. І те, що ви вмієте – робити лендінги, просувати сайти, налаштовувати рекламу у фейсбуці, для більшості людей 40+ це речі, які зрозуміти і зробити дуже і дуже складно. Тому вони готові заплатити хороші гроші, тільки щоб їм не довелося самим натискати кнопки та вставляти коди! Саме тому і я прийшла за допомогою до Ореста.

 

4. Ніхто у цьому бізнесі не розбагатів
і всі гравці ринку заробляють мало 🙁 

Перевірте — і ви здивуєтеся тому, скільки зароблять інші, які не надають і половину додаткових опцій до послуги чи продукту, які надаєте ви? І робите це безкоштовно!

А чому вам не почати нарешті заробляти більше? Для чого таке знецінення себе та своєї справи? Це невдахи так себе програмують: в мене все одно нічого не вийде, адже ви не такий? У вас вірять близькі люди, друзі, клієнти, які задоволені співпрацею із вами і рекомендують вас своїм знайомим, чому ви самі не вірите в себе?

 

5. Я тільки починаю

І це говорите собі останні років п’ять, або сім, або десять! Я зустрічаю таких людей кожен день! Добре, ви займаєтеся своєю справою не так давно, та вже досягли значних успіхів, а головне, в людей, якими ви допомагаєте, є результат! Хто сказав, що треба починати з самого низу? Чому не заявити про себе, як про високооплачуваного фахівця?

Один мій знайомий минулого року прийняв доленосне рішення перейти з фрілансу у інформаційний бізнес і запустив свій навчальний проект. Курс тривав 3 місяці, а ціну поставив він 300 грн. з учасника.

На всі переконання знайомих, що це коштує набагато більше і люди це куплять, він повторював одне речення: “Я ж тільки починаю, я не можу ставити більшу ціну!” Зате після співпраці зі мною, тільки за останні 2 місяці, він підняв ціни на свої послуги втричі. І ви думаєте, в нього нема клієнтів? Навпаки, їх стало тільки більше.

ОРЕСТ: Почекайте ще пару років або краще до старості, щоб вже точно впевнитися у наявності досвіду і власній компетенції. Лише невідомо, які потреби матимете тоді. 

 

6. Якщо підняти ціни так просто,
то чому всі зрештою так не роблять?

Справа в тому, що ваші конкуренти думають так само, як думали до сих пір і ви. Вони бояться відлякати клієнта, як боялися цього ви. І тому, поки вони перебувають під владою хибних самозаборон, навпаки треба піднімати ціни на свої послуги і випередити їх! Саме зараз час це зробити!

 

7. Це занадто дорого за цей продукт

Якщо ви самі не вірите у себе, в свою справу, в свою компанію, в клієнта, якому це потрібно, то хто ж тоді взагалі повірить у вас?

Згадайте себе, коли спілкуєтеся з людиною, яка не вважає вас цікавим співрозмовником, професіоналом, людиною гідною уваги та часу. Хіба ви цього не відчуваєте? Те саме відчувають і люди, якщо ви їм пропонуєте послуги із такою думкою, якщо навіть ваші ціни середні по ринку, або взагалі найнижчі? Ви їм транслюєте свою зневіру. Друзі, зневіру у себе!

ОРЕСТ: Віра у себе і власна активна позиція – це левова частка успіху. Знаю по собі.

 

8. Ми на цьому поки не заробляємо,
щоб створити позитивний імідж

А чому це не можна створити, заробляючи? Чому відразу не створити позитивний і недешевий імідж, який всі будуть цінувати і пишатися, що працюють з такою модною дорогою компанією? Для чого заходити на ринок за три копійки, адже потім довести, що ви коштуєте дорого буде дуже і дуже складно!

ОРЕСТ: З подібною ситуацією ми стикнулися, коли почали монетизовувати блог молодої мами про сім’ю (ось кейс). Звикли, що все безкоштовно, а тут пропонують платні послуги. Ми справилися, але для деяких “вільних стрілків” це був удар. 

 

9. Ми не піднімаємо ціни, тому що боїмося,
що люди будуть незадоволені послугами

Які б у вас не були бездоганні послуги, завжди будуть незадоволені. Правда-правда! А коли ви не заробляєте, у вас нема ресурсів ці послуги вдосконалити, нема грошей для розвитку. Отже – вища ціна – більше можливостей надати кращий сервіс і покращувати його!

ОРЕСТ: Ось парочка корисних порад по тому, як доротися з ненависниками і тролями.

 

10. Ми тримаємо руку на пульсі і, як тільки буде
слушний час, піднімемо ціни – зараз тяжкі часи

Ось він – найпопулярніший плач сьогодення: “Зараз тяжкі часи!”

Я 20 років займаюся підприємницькою діяльністю і починала працювати в продажах ще у 1995 році (детальніше – моя історія тут). Кожен день я чула і чую від людей хибне виправдання своїй бездіяльності та безініціативності: “Я зараз цього робити не буду, але, як прийде слушний час, то зразу обов’язково зроблю! Адже зараз – складні часи!”.

ОРЕСТ: Я заробляю у гривнях, витрачаю у доларах (оскільки постійно подорожую) + видатки на підтримку бізнесу (реклама, сервіси та ін. розрахунки) здійснюю з прив’язкою до зелених.

Після обвалу курсу (у три рази) все, чим я займався, фактично знизилося у фінансовій ефективності у 6 разів. Спочатку це здавалося нічним кошмаром. Але ні! Ми просто прийняли цей факт і сконцентрувалися на важелях, над якими маємо вплив – власні зусилля і сумління. В результаті OpenMind і суміжні проекти навіть значно виросли. Те саме стосується й інших підприємців, що продовжують працювати, а не нарікають на життя. 

***

Коли я вчилася на факультеті психології, ми вивчали стан, який передує психічному розладу. Тобто психічне здоров’я людини ще перебуває в межах норми, але вона вже на межі. І кожний з нас, слухаючи про нові і нові пограничні стани впізнавала себе:

Ось це я, і це я, і це знову я. Друзі, з вами такого, часом, не відбулося?

***

Так, що ж робити, скажете ви? Що зробити прямо зараз,
щоб змінити ситуацію? Як почати заробляти більше?

Вихід є! Приходьте на мій безкоштовний онлайн-семінар 2.07.15.
“Як гамотно підняти ціни і вже завтра почати заробляти в 4 рази більше!”.

калабуха-вебінар

На ньому Ви дізнаєтесь, як продати той самий продукт щонайменше за 4-ма різними цінами і не тільки не шокувати та (не дай Боже!) не втратити постійних клієнтів, а навпаки – привабити у ваш бізнес ще більш платоспроможну публіку!

Приєднуйтесь та ставайте багатшими вже сьогодні!

Ваш бізнес-тренер, Людмила Калабуха

***

А в яких із цих самозаборон впізнали себе ви? Які внутрішні хибні «мантри» вже роками не дають вам гідно заробляти на хліб? Поділіться в коментарях!

Support and Follow events in UkraineMore Info