Щось подібне визрівало давно. Вже тривалий час у мене на думці крутилася ідея організувати живу подію, де люди матимуть можливість особисто поспілкуватися між собою, а також отримати корисні напрацьовані моделі створення і розвитку онлайн бізнесу не лише через сторінки блогу чи вебінари, але й вживу.

І ось одного спекотного липневого дня у п’ятницю мене осяяло. Якщо не зроблю цього зараз, то вже і не зоблю мабуть ніколи. Ну або принамні воно згодом втратить свою актуальність. Тому підняв свій зад з робочого місця і швиденько пробігся кількома конференцзалами у центрі Львова. Душа відразу лягла до приміщеня у “Дністрі” на 50-70 місць, але хотілося чогось більшого. Знаєте, як це буває.

Подих трішки перехопило, але все ж таки забронював Panorama Hall на 9 поверсі готелю з вмістимістю до 150 осіб, звідки відкривається чудовий вигляд на історичну частину міста Лева. Як звучить у всім нам відомій фразі: “Жереб кинуто”. Чесно кажучи, поняття не мав, як зібрати стільки народу і вивести подію принаймні на самоокупність, але вороття назад нема. Треба було працювати, хоча часу залишалося всього 2 тижні. А почалося все з цього посту у соцмережах:

firts-post

Перша жива OpenMind подія – 19 липня у Львові. Я люблю подорожувати, тому багато справ веду онлайн, хоча значно більше ціную живе спілкування.

Нарешті зможемо зустрітися офлайн. Обіцяю класну програму, багато користі зі сфери онлайн бізнесу, реальні кейси і практичні поради. Двіжуха намічається у готелі #‎DnisterPremierHotel‬, а вигляд з вікна надихатиме на подвиги. До зустрічі! 

Пройшло два тижні. Подія відбулася. І ось як це було 🙂

***

Спочатку пару фоток для затравки:

11227549_864392960296148_1294271585491893432_o

1146820_864392973629480_7720262438760248171_o

11223509_864394630295981_1588676641277017504_o

11146498_864397370295707_479763849103301024_o

Весь фотоальбом з події тут. Сміло відмічайте себе, якщо були пристуні чи когось знаєте.

Перший досвід

Перш за все скажу, що це взагалі вперше довелося організовувати щось подібне, тому більшість речей були повністю новими. Загалом довелося сильно вийти із зони комфорту, щоб перебороти себе робити ті речі, до яких наріше було байдуже. Наприклад: банер, наклейки, футболки та інші роздаткові матеріали.

10891962_966961593324957_1254934971761613669_n

11539713_966961736658276_799724716083125861_n

11412025_864394786962632_641122231443373351_o

11722206_864393080296136_7017888616144640305_o

Загалом при організації подібних заходів є дуже багато дрібних деталей, які просто напросто можуть заштопорити весь підготовчий процес. Після проведення ще подібної події у Києві (26 липня) просто всядуся і напишу окрему корисну статтю з покроковим планом організації живої бізнес-події у стилі OpenMind, як це робитьс з іншими кейс стаді. А наразі поверхово.

***

Команда

Думаю, всім зрозуміло, що самотужки такого дійства не витягнути. Тому до організації TraveLEarning семінару у Львові було залучено 11 осіб. Детально по ролі кожного організатора у спеціальній статті, про яку йшла мова вище. Скажу лише, що без тімки справитися було б неможливо. Дякую вам, мої любі.

11745431_10153359381951815_7107900355620767996_n

11703223_864399303628847_1353889545379254661_o

11741142_864399953628782_8551499208272470571_o

11696590_864393400296104_7625555719249643930_o

***

Учасники

Ну і звичайно учасники. В першу чергу це робилося все для них. Насичена інтенсивна програма, нетворкінг, напитки і наїдки, конкурси та інше. Сподіваюся, що і вам також не лише сподобалося, а й пішло на користь.

11713763_864396033629174_7629544623220258062_o

11779768_864396533629124_2994573204477302950_o

11782393_864399740295470_7308838801044005013_o

11731950_864399140295530_1784413299327572269_o

11054298_864394483629329_206334525123416051_o

10734076_864397350295709_4308661721433082525_o

10860934_864396260295818_3689846022043856709_o

11050697_966962536658196_7041243057384265795_n

11411890_864396790295765_6220854703983420652_o
І на кінець просто скопіюю відгук однієї учасниці, котра надіслала
нам ці чудові приємні рядки поштою вже після завершення події:

відгук

***

Що далі?

Ну що ж, треба продовжувати рухатися далі. До зустрічі у Києві з тими, хто буде.
Ось всі деталі столичної події – openmind.com.ua/event/kyiv/.

І чекайте скоро окремої деталізованої статті по організації подібних заходів з чеклистом і детальними інструкціями. А тим часом триває набір у черговий потік навчально-практичого двомісячного курсу TraveLEarning PRO. Старт програми – 3 серпня. Деталі під катом.

 

.
Друзі, а хто з вас був присутнім у Львові? Як вам?
Що сподобалося, а що ні? Тільки чесно! Дякую 🙂

Support and Follow events in UkraineMore Info