Щось подібне визрівало давно. Вже тривалий час у мене на думці крутилася ідея організувати живу подію, де люди матимуть можливість особисто поспілкуватися між собою, а також отримати корисні напрацьовані моделі створення і розвитку онлайн бізнесу не лише через сторінки блогу чи вебінари, але й вживу.
І ось одного спекотного липневого дня у п’ятницю мене осяяло. Якщо не зроблю цього зараз, то вже і не зоблю мабуть ніколи. Ну або принамні воно згодом втратить свою актуальність. Тому підняв свій зад з робочого місця і швиденько пробігся кількома конференцзалами у центрі Львова. Душа відразу лягла до приміщеня у “Дністрі” на 50-70 місць, але хотілося чогось більшого. Знаєте, як це буває.
Подих трішки перехопило, але все ж таки забронював Panorama Hall на 9 поверсі готелю з вмістимістю до 150 осіб, звідки відкривається чудовий вигляд на історичну частину міста Лева. Як звучить у всім нам відомій фразі: “Жереб кинуто”. Чесно кажучи, поняття не мав, як зібрати стільки народу і вивести подію принаймні на самоокупність, але вороття назад нема. Треба було працювати, хоча часу залишалося всього 2 тижні. А почалося все з цього посту у соцмережах:
Перша жива OpenMind подія – 19 липня у Львові. Я люблю подорожувати, тому багато справ веду онлайн, хоча значно більше ціную живе спілкування.
Нарешті зможемо зустрітися офлайн. Обіцяю класну програму, багато користі зі сфери онлайн бізнесу, реальні кейси і практичні поради. Двіжуха намічається у готелі #DnisterPremierHotel, а вигляд з вікна надихатиме на подвиги. До зустрічі!
Пройшло два тижні. Подія відбулася. І ось як це було 🙂
***
Спочатку пару фоток для затравки:
Весь фотоальбом з події тут. Сміло відмічайте себе, якщо були пристуні чи когось знаєте.
Перший досвід
Перш за все скажу, що це взагалі вперше довелося організовувати щось подібне, тому більшість речей були повністю новими. Загалом довелося сильно вийти із зони комфорту, щоб перебороти себе робити ті речі, до яких наріше було байдуже. Наприклад: банер, наклейки, футболки та інші роздаткові матеріали.
Загалом при організації подібних заходів є дуже багато дрібних деталей, які просто напросто можуть заштопорити весь підготовчий процес. Після проведення ще подібної події у Києві (26 липня) просто всядуся і напишу окрему корисну статтю з покроковим планом організації живої бізнес-події у стилі OpenMind, як це робитьс з іншими кейс стаді. А наразі поверхово.
***
Команда
Думаю, всім зрозуміло, що самотужки такого дійства не витягнути. Тому до організації TraveLEarning семінару у Львові було залучено 11 осіб. Детально по ролі кожного організатора у спеціальній статті, про яку йшла мова вище. Скажу лише, що без тімки справитися було б неможливо. Дякую вам, мої любі.
***
Учасники
Ну і звичайно учасники. В першу чергу це робилося все для них. Насичена інтенсивна програма, нетворкінг, напитки і наїдки, конкурси та інше. Сподіваюся, що і вам також не лише сподобалося, а й пішло на користь.
І на кінець просто скопіюю відгук однієї учасниці, котра надіслала
нам ці чудові приємні рядки поштою вже після завершення події:
***
Що далі?
Ну що ж, треба продовжувати рухатися далі. До зустрічі у Києві з тими, хто буде.
Ось всі деталі столичної події – openmind.com.ua/event/kyiv/.
І чекайте скоро окремої деталізованої статті по організації подібних заходів з чеклистом і детальними інструкціями. А тим часом триває набір у черговий потік навчально-практичого двомісячного курсу TraveLEarning PRO. Старт програми – 3 серпня. Деталі під катом.
Клас! Оресте, як для першого разу вийшло просто ідеально! Був дуже задоволений організацією, інформаційним наповненням та рівнем учасників 🙂