Привіт! На зв’язку Іван Князевич, онлайн маркетолог OpenMind.com.ua і права рука Ореста Зуба.

Всі маркетологи люблять Facebook. Щеб пак, адже в цій соціальній мережі зареєесторовано щонайменше 1.5 міліарда користувачів. А щоденна активність сягає , більше 1 млрд. Не вірете? Ось статистика. Плюс, в Facebook дуже активна аудиторія, наповнена друзями, рідними та близьким колом оточення, котрі постіно діляться інформацією одні з одними.

То чому б не використати дане джерело скупчення народу для просування продуктів чи бізнесу? Якщо у вас є бренд чи бізнес, то Facebook – це просто золота жила для пошуку клієнтів, вибудови довіри та створення лояльної до вас чи вашої компанії аудиторії.

І не обов’язково це повинна бути комерційна ціль. В першу чергу, потрібно давати цінність!

Якщо ви доволі активні, і за вами слідкують тисячі людей, котрі бажають додатись в друзі, вас може спіткати біда… Ви не зможете приймати заявки в друзі після досягнення позначки 5000 контактів. А це у свою чергу несе розчарування від підписників, то ті можу вважати, що ви десь далеко від них і не бажаєте спілкуватись. Про те, як вирішити цю проблему вже написав Орест у пості Що робити, коли у вас 5000 друзів у Facebook? Конвертація в публічну сторінку!

Найкращим місцем, де ви можете розмістити ваш бренд у Facebook є фан сторінка. Не плутати з профілем.

***

Щодня десятки міліонів людей стають “фанами” таких сторінок. І нехай ці цифри не дивують вас. Як тільки хтось підписується на вашу сторінку, натиснувши на “палець вверх”, це бачать всі друзі даної персони автоматично.

А з точки зору психології, люди все ж “стадні” створіння. Тобто ми ідемо за нашими друзями. Наші інтереси на пряму залежать від нашого оточення. Тому ми обов’язково перевіримо, що ж лайкнув наш друг 🙂

“Скажи мені хто твій друг, і я скажу хто ти” – Народна мудрість.

Таким чином, ви отримуєте колосальне органічне поширення.

Окрім того, як вам відомо, я займаюсь рекламою в Facebook ( Ось моя історія та ще декілька порад з маркетингу), і важливим фактором створення реклами – є наявність Facebook сторінки (Знову ж таки не плутати з профілем).

Також фан сторінка, дуже добре ранжується в пошукових системах, що в свою чегу піднімає ваш бізнес та бренд у пошуковиках.

То як же створити фан сторінку? Як вона повинна виглядати? Читайте далі у покроковій інструкції.

***

1) Фан сторінку спочатку потрібно створити

Для цього ми клікаємо на стрілочку у правому верхньому куті та натискаємо “Створити сторінку”, або ж тут.

1

***

2) Вибираємо тип сторінки, що відповідає вашій ніші та цільовій аудиторії

Fan page type

Це важливо, оскільки в майбутньому ваша сторінка повинна відповідати інтересам цільової аудиторії, та надавати їм уявлення про що це. Тобто відображатиме тип вашого бренду чи бізнесу.

3

***

3) Вибираємо ім’я бренду та сторінки

Вибарне ім’я сторінки відображатиметься в URL вашої сторінки. Оскільки вже є доволі багато сторінок з різними іменами, ваш перший вибір може бути недоступним, хоча цю назву можна завжди кастимізувати. Ось правила створення імен за цим лінком.  

***

4) Додайте короткий опис

Тут необхідно написати коротко про що дана сторінка. Це допоможе показати вашу сторінку при пошуку. Ви можете не затримуватись на даному етапі, оскільки завжди зможете повернутись та відредагувати дану інформацію.

Ось для прикладу короткий опис сторінки Ореста:

опис

А тут детальніше про дві згадані місії:
1) Персональна – Відвідати всі країни світу.
2) Професійна – Допомогти почати або розвинути бізнес 1930 людям.

Одразу зрозуміло що це за сторінка, чи не так? Також не забудьте додати лінк на сайт.

***

5) Додайте фото вашого профілю – воно ж і буде лого сторінки

Якщо це брендова сторінка, то краще додати Лого бренду. Принаймні так роблять більшість. Це у свою чергу збільшує їх впізнаваємість.

National Geographic

Ну, а якщо ви бажаєте вставити фото, то впевніться що воно буде чітке при перегляді в пошуку і таке, що ваша цільова аудиторія звикла бачити. Використовуйте одне і те ж фото у різних профілях та у різних місцях.

Ооест Зуб. Сторігка в Facebook

Розмір даного фото 180х180 пікселів. Якщо виберете не квадратний розмір, то Facebook може обрізати його не завжди вдалим чином.

До речі, як вам така ідея візуального оформлення?

Корона пиво

Ви завжди можете змінити фото. Тож їдемо далі 🙂

***

6) Вибір вашої Цільової аудиторії

8

Facebook сам пропонуватиме вашу сторінку тим людям, котрі підпадають під ваші інтереси. Тож впеніться, що вибрали їх правильно.

Після збереження даних, вам запропонують лайкнути свою сторінку. Не робіть цього, до поки не внесли всю інформацію, оскільки дана сторінка одразу ж відобразиться в стрічці ваших новин.

***

7) Добавлення обгортки (Cover Фото)

Виберіть фото, котре візуально динамічне. Спіймайте увагу відвідувача і зацікавте його глянути що ж є на вашій сторінці. Впевніться, що фото відповідає вашому бренду та не конфоронтує з ним. Розмір фото повинен складати 851х315 пікселів. Використайте сервіс canva.com для створення фото обкладинки.

Не забувайте, що ви можете використати і маркетингове повідомлення в обложці вашої сторінки.

Nike

обгортка-фото

Та перед цим прогляньте правила встановлення фото ковера, щоб не використати заборонені пункти такі як:

  • Ціна чи інформація про покупку. E.g. “Знижка 60% “ чи “ Завантажте це на нашому сайті”
  • Контактна інформація, веб адрес, мейл, телефон чи інша інформація з секції про вас “About”
  • Заклики до дії, типу: “ Отримайте зараз”

Facebook тримає сторінки в чистоті, і не дозволяє перетворювати їх на стихійнині спам площадки. Загальний вигляд не повинен нагадувати вам вулицю Бангкоку

Бангкок

І чим чистішою та релевантною буде ваша обложка – тим кращу думку про вас складе підписник. Це в свою чергу і надає якості лідів (потенційних клієнтів) приведених до вас з Facebook. Ви ж не любите спам? Інші також не люблять цього.

Не робіть того, що вас дратує, навіть якщо в книзі якогось “гуру” маркетингу написано, що поставивши величезний надпис ЗНИЖКА і додавши купу непотрібної інформації з червоними стрілками, ви збільшите конверсію та кількість клієнтів. Facebook не любить спаму і ми з вами теж. 

***

8) Заповнення вкладки про вас ‘’About’’

Коли ваша сторінка “жива”, ви можете зайти в неї, та редагувати всю інформацію. Заповніть стільки інформації, скільки зможете, щоб розказати історію та повністю пояснити, що ваш бізнес чи компанія робить, де ви знаходитесь, як з вами вийти на зв’язок і так далі.

Вся ця інформація відображається у вкладці Про вас / About. Якщо хтось зацікавиться настільки, що захоче прочитати дану вкладку, впевніться що вона не пуста.

***

9) Створіть щонайменше 5 оновлень статусу

Перед тим, як запрошувати людей відвідати вашу сторінку, потрібно додати трішки контенту. Ми ж не хочемо, перші відвідувачі бачили порожню сторінку, правда? Для цього кроку, додайте хоча б 5 постів. Бажано, щоб дані пости одразу взаємодіяли з відвідувачами. Ось можливі варіанти, що працюють добре:

Картинки – соціальні мережі перетворились в суцільне поширення фото та картинок. Ваша сторінка справді стане живою, якщо ви поділитесь якоюсь картинкою чи фото. Якщо у вас немає власних картинок, зайдіть в Pinterst та введіть ключові слова в пошуковий рядок. Ви знайдете тисячі картинок, котрі чудово підійдуть до вашої сторінки.

картинка-пост

Лінки – Якщо у вас є корисний контент, котрий ви написали – поділіться ним. 

лінк-пост

Якщо ні, пошукайте інші, якісні статті та пости, котрі будуть цікаві вашим відвідувачам.

орел-і-решка

Та тримайтесь подальше від продажних сторінок та сторінок з продуктами на цьому етапі. Ми не намагаємось продати щось зараз, ми хочемо принести якусь користь та цінність відвідувачам нашої сторінки.

Цитати  Можливо ви думаєте, що Facebook  уже перевантажений цитатами. Та вони й дось працюють. Люди обожнюють цитатувати когось великого. Додайте цитати.

Книги та інші ресурси – Додайте ресурси з вашої ніші. Якщо є щей картинка даного ресурсу, це великий бонус. 

Screen Shot 2015-12-15 at 00.27.16

Це не час для постів типу “заповни форму” чи “зареєструйся”, чи ще гірше “встигни поки …” Ви не отримаєте достатньої взаємодії на сторінці, тому що у вас попросту ще немає достатньо відвідувачів.

***

А наразі настав час створювати свою фан сторінку. Сміло кидайте лінк у коментах, як завершите справу. Після того, як ваша сторінка почне дихати, будемо набирати першу сотню лайків. Але про це вже в наступній статті.

Support and Follow events in UkraineMore Info