Це гостьовий пост Андрія Пилипенка, випускника курсу TraveLEarning, а також засновника digital агенції Deerada.com. Хлопці спеціалізуються у різних напрямках онлайн просування, але особливу увагу я звернув на їх успіхи у напрямку просування в інстаграм.

Чесно кажучи, дуже приємно було спостерігати за тим, як розвивається бізнес ще одного мого клієнта, адже, як ви вже мабуть знаєте (або не знаєте), я маю на меті допомогти почати або розвинути 1930 бізнесів. Відповідь на питання “ЯК САМЕ?” під катом. Спочатку у ході навчання Андрій запустив блог makedream.com.ua, але згодом сфокусувався на instagram тематиці і не тільки.

Андрій-Пилипенко

Я завжди залюбки підтримую своїх учнів та клієнтів, але щоб це не були пусті слова, вирішив сам скористатися послугами Андрія і перевірити дієвість його методів по інстаграм просуванню на собі. Отже, давайте пройдемся по гарячих слідах. Далі прямим текстом від Андрія…

***

АНДРІЙ: Більшість з наведених нижче методів піару в Instagram є загальновідомими і часто застосовуються. Проте, як і у випадку з лікарськими засобами, варто знати міру і спочатку ознайомитись з інструкцією. Саме таку інструкцію по способах просування в інстраграм я підготував для вас і рекомендую ознайомитись.

***

1) Масфоловінг

Це загальновідомий усім, хто цікавиться даною тематикою, метод, проте давайте обговоримо його більш детально.

Суть цього методу дуже проста: підписатись на користувача, очікуючи від нього підписку у відповідь. Це все, нічого складного.

Для автоматизації таких дій існує багато сервісів, але, зазвичай, активність підписників отриманих таким шляхом є невисокою, адже велика частина з них є ботами чи комерційними акаунтами, які щось продають чи пропонують певні послуги.

Тому, застосовуючи масфоловінг, потрібно більш творчо підійти до процесу просування. Наприклад, варто проаналізувати акаунти вашої та суміжних тематик, спарсити їх підписників, відфільтрувати отриманий список від ботів та комерційних акаунтів і уже тоді працювати з базою реальних користувачів, яких ви можете зацікавити. От саме тоді можна впевнено застосувати масфоловінг і очікувати активну аудиторію серед ваших підписників.

***

2) Маслайкінг/-коментинг

Суть даного способу така ж, як і у масфоловінгу, але крім вище перерахованих дій з формування бази реальних користувачів, ще ставляться лайки та коментуються фото користувачів. Але це також потрібно робити грамотно: Перед тим, як поставити завдання на коментування, варто підібрати кілька варіантів коментарів, наприклад «Гарне фото», «Я в захваті від вашої творчості» та інше в тому ж дусі. Так ви зможете залучити до власного профілю ще більше підписників, яких зацікавить ваша діяльність.

Ну а дочитавши до цього місця ви мабуть думаєте: «Я і так це знаю, розкажіть щось більш цікавіше». Без проблем ☺
Спеціально для читачів блогу Ореста Зуба розкрию вам ще декілька способів.

***

3) Робота з хештегами

Ви мабуть знову подумали: «І що тут цікавого, в чому ж тут секрет?». Правда? Поставили ті ж, що й всі ставлять та й пішло-поїхало. Проте все набагато цікавіше, ніж ви собі думаєте. :-)

Перед публікацією фото – визначаємо його тематику. Це можуть бути до прикладу котики, песики, чи будь-що інше. Після того як визначено тематику публікації переходимо до пошуку хештегів.

Я, зазвичай, для цього використовую сервіс iconosquare.com. 
В пошуку вводимо хештег, на який орієнтуємось, і у видачі бачимо запропонований список хештегів, які можемо застосовувати.

1інста1

Копіюємо цей список, і , якщо на вашу думку фото можна віднести також і до інших тематик, повторюємо дію для відповідних запитів. Очевидно, що російськомовні або універсальні теги кирилицею є значно популярнішими. Про англомовні я мовчу. Варто цілитися на свою аудиторію, а не просто на всіх підряд.

1інста

Після того, як у вас уже є весь список релевантних хештегів, їх потрібно відсортувати.

Для цього скористайтесь зручним для вас засобом (наприклад MS Excel, Google Spreadsheets чи будь-який інший) і відсортуйте отримані хештеги за популярністю, поділіть на 3 категорії:

  • високочастотні (ВЧ),
  • середньочастотні (СЧ)
  • низькочастотні (НЧ).

А тепер перейдемо до найнайсоковитішого ☺

Публікуємо наше фото і добавляємо 30 ВЧ-хештегів до нього. Для чого це потрібно? А саме для того, щоб набрати за короткий час багато лайків (зазвичай цей бум закінчується через 5-10 хв після публікації і все, приріст кількості лайків уже незначний). Тому через 5 хвилин редагуємо наше фото і вставляємо туди уже СЧ-хештеги і отримуємо другу хвилю лайків. І на сам кінець, коли наше фото зібрало достатню кількість вподобань (зазвичай потрібно 100-1000 лайків, в залежності від тематики), вставляємо наші НЧ-хештеги.

Для чого це все робиться?

Для того, щоб набрати багато вподобань за короткий термін і, в кінцевому результаті потрапити в ТОП за НЧ-хештегам, адже фото за низькочастотними хештегами може знаходитись в ТОПі дуже довго, що, в свою чергу, допоможе вашому акаунту стати більш популярним та отримати нових цільових підписників.

Чому не ВЧ і СЧ хештеги?

В них значно більша динаміка оновлень, тому, як показує практика, фото в ТОПі може протриматись кілька хвилин як максимум, і кілька секунд як мінімум. Уже стало цікавіше. Правда? ☺

***

4) Пропозиції для опублікування фото

Суть методу полягає в наступному. Під час публікації фото варто відмітити на ньому лідерів ринку, популярні акаунти міст, в яких ви здійснюєте свою діяльність і так далі.

Якщо у вас дійсно цікаві фото, хтось та й опублікує вашу роботу та вкаже при цьому на ваше авторство. Таким чином ви збільшите свою популярність, адже ваше фото побачить значна кількість підписників спільнот, які опублікували ваше фото. Але такий вид піару є ефективнішим для творчих осіб (фотографів, людей, які займаються handmade’ом та інших в тому ж дусі).

Варто підкреслити, що це не усі способи піару. Є ще багато цікавих методів як просувати інстраграм акаунти, проте в цій статті я виділив саме ці, оскільки вони найбільш зрозумілі та ефективні.

***

Кейс стаді Ореста (instagram.com/orestzub)

орест-зуб-інстаграм

Ми взяли акаунт Ореста Зуба і проводили його просування 1 тиждень. Аналізуйте самі:

Статистика за період «Тест-Драйву»

Статистика за весь період

8BACD4FF-2063-4E21-962D-10915BA90B2D 70E33662-CB2C-489B-ABC1-4720065E9C3E

Одразу ж, неозброєним оком, можна помітити, що показники ER day та ER post значно збільшились.
 Як бачимо, за весь період, коли Орест сам вів свій акаунт, значення показників ER day та ER post в середньому коливались в межах 1,5% що, в принципі, не погано, але завжди варто прагнути кращих результатів ☺

ER (Engagement Rate – ступінь «залученості») day – середній показник «залученості» за день.
ER post – середні показник «залученості» до посту.

Розраховуються ці показники за такими нескладними формулами:

5AAF886E-657B-44F5-8321-07050E776E58 5244CF5E-3EAD-4D50-B202-A8D142C4AFF3

Відповідно, при грамотній роботі над акаунтом, збільшення кількості фоловерів було очікуваним і не змусило себе довго чекати.

D0276C1E-20D4-45EC-A965-3601E0736C4E

Хороша кількість, чи не правда? (Приріст на момент написання даного поста +817, а в загальному приріст становить більше 1000).

Але, погодьтесь, при просуванні важливим є не тільки збільшення кількості підписників, але й збільшення активності підписників.

03EA264A-C57A-4FBD-B1BF-ECF7A29994C9

І, якщо говорити цифрами, кількість лайків та коментарів виросли на 12,16% та 15.11% відповідно.

Для того, щоб досягати хороших результатів (і навіть дуже хороших ☺), ми постійно аналізуємо якість хештегів, аналізуємо контент і показники, яких він досягає, слідкуємо за підписниками, фільтруємо їх, адже часто додаються різноманітні боти та комерційні акаунти, з яких користі немає.

***

+ 1 ефективний спосіб просування від Ореста

ОРЕСТ: Друзі, створюйте корисний, цікавий і якісний контент. Як то кажуть – БЕЗ ФІГНІ! :-)

Тоді приріст підписників буде неминучим, а вище перелічені методи завжди вам допоможуть.

Щиро рекомендую послугу Андрія по просуванню в інстаграм. Спробуйте тест драйв і самі заціните.

P.S. Якщо ви знаєете інші дієві методи просування в instagram, поділіться і не соромтеся :-)

 

Share Button

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: