Багато людей задумується про те, як розкрутити інстаграм, адже це одна із найпопулярніших соціальних мереж у світі, що має дуже низький поріг входу. Для успішного старту в інстаграмі потрібен лише смартфон і трохи креативу. 

Зрештою інстаграм може стати непоганим способом до заробітку в інтернеті або ж навіть перерости у справжній бізнес. Я особисто це чудово розумію, оскільки працюю онлайн ще з 2012 року. Це допомогло мені відвідати уже понад 120 країн світу і жити, наче мільйонер (хоча і без мільйона в кишені)

Моя загальна аудиторія підписників складає порядка 100 000 осіб. І лише ~17 000 з них знаходяться в інсті. Тож я вирішив глибше копнути це питання і розібратися з тим, як розкрутити інстаграм.

 

*** Дана публікація існує у таких форматах: 

1) Відео з YouTube каналу.

 

2) Аудіо з подкасту

Слухайте у: Apple Podcasts / Google Podcasts / Overcast / Spotify.

 

3) Стаття…

***

Контент = Король

Інстаграм, як і решта соцмереж та блогів, є контентним майданчиком. Тобто люди читають, дивляться і підписуються саме на контент, який генерує автор. Якість самих матеріалів, відчуття аудиторії, взаємодія з підписниками це окрема велика тема.

Наразі просто залишу лінк на ОМБІЗ Формулу, що допоможе з’ясувати якого саме контенту насправді хочуть користувачі. А також додам мої корисні інтерв’ю з професіоналами…

… Святославом Бойком про те, як стати зіркою в інстраграм. 

 

… та Леонідом Мартинчиком про його філософію в інстаграм

Ці відео допоможуть вам краще вловити суть якості контент і зазирнути в кухню інстаграму. 

Проміжний підсумок! Якісний контент лежить в основі будь-якого серйозного профілю. Без цього неможливий розвиток інстаграму. 

***

Шкала Цінностей

Перед тим, як перейдемо до огляду різних способів просування в інстаграм, хочу звернути увагу на основне правило капіталістичного світу…

Кількість грошей у гаманці прямопропорційна тій цінності, яку людина приносить у світ. 

 

Десь так і в інстаграмі…

Кількість підприсників акаунту прямопороційна цінності акаунту для користувачів.

 

Про що це нам говорить? Люди підписуються лише на тих, хто їм реально цікавий або корисний. Просто пригадайте на кого і заради чого підписані ви. Це фундаментальний принцип, що присутній у всіх соцмережах і блогах. І саме від цього варто відштовхуватися, коли мова йде про різні методи просування.

Ось невеличка візуалізація того, про що йде мова. 

Шкала цінностей. 

А тепер детальніше по черзі про ці методи просування.

***

Ось різні способи, як розкрутити інстаграм

Зважаючи на шкалу цінностей я поділив усі методи розкрутки на окремі групи. А саме: 

Наівні: 
1) Масфоловінг
2) Маслайкінг
3) Маскоментинг
*** Сірі сервіси

Непрямі:
4) Тегання відомих акаунтів
5) Використання Геотегів
6) Використання Хештегів

Розіграші:
7) Гівевей
8) SFS
9) Лайктайм

Співпраця:
10) Колаборація
11) Гостьові пости

Реклама:
12) Від інших акаунтів
13) Таргетована в інстаграм

Тепер детальніше про кожен з цих методів…

***

Наівні Способи Розкрутки Інстаграм

 

1) Масфоловінг

Принцип масфоловінгу дуже простий – підписатись на користувача, очікуючи від нього підписку у відповідь. Це все, нічого складного, але справа монотонна і малоефективна. Пригадайте, коли ви ввостаннє підписалися на людину лише через те, що вона підписалася на вас. 

 

2) Маслайкінг 

Те саме, що і масфоловінг тільки лайкання постів інших акаунтів. Вихлоп при цьому дуже невеликий. 

 

3) Маскоментинг

Ну, ви зрозуміли суть. 

 

РЕЗЮМЕ

Я б сказав, що ці методи мають право на життя, якщо ваша мета вибудувати відносини з якимось користувачем та звернути на себе увагу, що прокладе шлях до конструктивної співпраці. Про це далі.

Але навряд чи це стане у нагоді, якщо в лумаєте як набрати багато підписників в інстаграмі. 

Існують різні автоматизовані сервіси для масових підписок, лайкання і коментування. Але їх використання суперечить правилам інстаграму і я закликаю не використовувати жоден із таких сірих методів. 

Як показує практичка це ніколи не доводить до добра і в результаті швидше за все ваш профіль буде заблоковано. Зрештою на яку аудиторію можна розраховувати в результаті таких «підлих» дій?

***

Непряме Просування в Інстаграм

 

4) Тегання відомих акаунтів

Мільйони людей слідкують за інфлюенсерами та зірками в інтернеті. Якщо у своєму пості тегнути якийсь великий профіль, то ваша фотографія відобразиться в окремому списку стрічки. 

І хоча я не претендую на звання селебріті, ось для порівння моя особиста стрічка та стрічка фотографій, де мене тегнули. 

 

Усі фотографії, в червоному квадратику зробили інші люди. Це дає підстави вважати, що моя аудиторія зауважить фото і може зацікавитися діяльністю цих осіб. 

В принципі такий метод має сенс. Але в такому разі варто тегати лише ті профілі, де уже є ваша цільова аудиторія. Ну і мабуть не варто хапатися за світових зірок, оскільки те саме робляит тисячі людей і ваша фотографія за пару секунд скориться у бездонну яму стрічки новин. 

 

5) Використання Геотегів

Працює подібно, як з теганням відомих акаунтів. Лишень об’єктом поклоніння тут виступає якась відома локація, що може притягати вашу цільову аудиторію. 

Оскільки я часто подорожую, то регулярно тегаюся на різних локаціяї у світі. Особливо мене потішив наплив чорношкірих підписниць з Сьєрра-Леонепісля того, коли я відмітився на Lakka Beach, одному з найвідоміших пляжів країни.

 
 
 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Основна асоціація, що існує з Сьєрра-Леоне, країна у Західній Африці, це кровопролитна громадянська війна. Бачили фільм «Кровавий Діамант» з Ді Капріо? 🇸🇱 Але це було ще 20 років тому. Зараз Сьєрра-Леоне це мила безпечна держава з приємними людьми, динамічною економікою та одними з найкращих пляжів на Чорному Континенті. 🌍 А ще це вже 117 відвідана країна у моєму списку. Ну, рухаємося далі. На черзі Ліберія 🇱🇷

Допис, поширений Orest Zub (@orestzub)

Натомість грамотним способом геотегування поділилася зі мною фітнес-тренер Дарія Кареліна. Зараз вона проживає в Нью-Йорку. Для того, щоб знайти клієнтів для персональних занять Дарія ходила у відомі фітнес-клуби Манхеттену. Займаляся там, викладючи фото з географічної прив’язкою. Таким чином її знаходили відвідувачі цих клубів та зверталися за платними тренуваннями. 

Тож геотеги можуть бути ефективним метоом просування для бізнесів з локальною прив’язкою. 

 

6) Використання Хештегів 

На днях у нашій бізнес-спільноті ОМБІЗ Картель відбулося цікове обговорення про те, як розкрутити інстаграм за допомогою хештегів. Тож я просто додам сюди скріни нашого конструктивного обговорення. 

 

Особливо цінним виявився коментар Ірени Журавель, котра є професійним тревел-блогером

 

В будь-якому разі хештеги – це додатковий засіб до комплексу просування в інстаграм. Самі по собі вони працюють не так швидко та вже не так ефективно, як скажімо роки два тому. Хоча сенс у їх використанні все ж таки є. 

як розкрутити інстаграм

 

РЕЗЮМЕ

Як бачите, такі опосередковані або ж непрямі методи просування в інстаграм можуть бути ефективними. Натомість їх використання більше нагадує шукання голки в копиці цінна та є справжньою філігранною роботою, якщо серйозно налаштуватися на здобуття цільової аудиторії. 

*** 

Масові Розіграші в Інстаграм

Ця група методів розкрутки уже є масштабованою. Хоча і не виключає ньоансів, які варто враховувати при використанні. 

 

7) Гівевей

Дуууууже популярний метод розкрутки. І в той же час може бути дуже згубним для вашого акаунту. 

Якщо коротко, то механіз стандартного гіву наступний. 

Організатор розіграшу робить публікацію, вказуючи головний приз та умови участі, серед яких зазвичай: 

  • Підписка на профіль організатора;
  • Поставити лайк на фотографії;
  • Репост (поширення) фотографії;
  • Відмітити друзів у коментарях;
  • etc…

Також часто залучають спонсорів, на яких також треба підписатися чи лайкнути їхні пости. Власне це слугує своєрідним методов розкрутки менших акаунтів за рахунок аудиторії більшого – організатора. 

Далі серед всіх учасників, які виконали умови участі випадковим чином обирається переможець, який власне отримує бажаний приз.

 

Небезпека Гівевеїв

Гівевей дає можливість швидко охопити велику кількість людей та спровокувати блискавичний приріст аудиторії. Проблема полягає у тому, що користувачам більше цікаваий сам приз, аніж персона блогера, на якого підписуються. Тож про якусь лояльність і годі говорити. 

Звичайно після завершення конкурсу уся ця хвиля відходить назад і від людини масово відписуються. А ті, хто залишаються, не проявляють жодної активності. 

Алгоритми інстаграм бачать усі ці явно неорганічні качелі та понижують покази профілю. Я вже неодноразово чув, як участь навіть в одному гіві фактично вбила цілком нормальний акаунт. Зокрема, від цього сильно постраждав мій колега Іван Князевич, чия активність впала практично до нуля.

 

Особисто я вважаю, що гівевей має сенс тоді, коли головний приз тісно наближений до діяльності блогера. Таким чином учасниками гіву стануть лише ті, кому потенційно цікава тема, у якій крутиться блогер і в перспективі залишаться далі на нього підписаними. 

Краще брати участь у камерних розіграшах з цільовою аудиторією, аніж ловити живця на айфон, який і так неодмінно зірветься. 

 

7) SFS (shout out for shout out) 

Мова йде про своєрідну взаємопідтримку через розголос про одне одного. 

Принцип роботи наступний:

  1. Блогер публікує фото, вказавши, що це SFS. 
  2. Зазвичай серед умов може: 
    – розповісти про цього блогера у своєму пості
    – звичайно що тегнути його, щоб бачили читачів інших
    – відписатися в коментарях до першого посту «готово» 
    – etc…
  3. Далі блогер випадковим або вибірковим чином обирає переможців
  4. Та публікує один загальний чи декілька окремих постів про них

Насправді уже трохи заїжджена тема, хоча і може слугувати додатковим способом розкрутки, як для організатора, так і для самих учасників. В будь-якому разі це безкоштовна акція зазвичай.

На днях я особисто спробував провести SFS у своєму профілі… (РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТУ)

 
 
 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Пропоную запалити вогники між нами 🔥 Річ у тому, що зараз пишу скрип до відео з різними способами просування в Інстаграм. Один із них – SFS (shout out for shout out). 😘 Механізм дуже простий. Напишіть у себе пост про те, як би ви мене охарактеризували та чому іншим також варто підписатися. Першим киньте своє фото, другим моє. Можете взяти будь-яке з мого профілю чи якесь наше спільне. І не забудьте тегнути на обох. 😉 А я у свою чергу через два-три дні опублікую колаж з короткою характеристикою і контактами моїх читачів. І хоча блогер у такому разі отримує більш персоніфіковану увагу, це все одно класна синергія. На те він і блогер зрештою, щоб об’єднувати людей за інтересами. Колаборація, скажімо є більш рівноправною, але про це трохи згодом. 😎 Також SFS дає можливість блогеру краще зрозуміти свою аудиторію і конкретно познайомитися з людьми, які його читають, що згодом може перерости у значно більше ніж взаємопіар. Ну, поїхали. Так цікаво, аж пищу 😍

Допис, поширений Orest Zub (@orestzub)

 

8) ЛайкТайм 

Як я уже писав на самому початку – ключ знаходиться в актуальності контенту. Інстаграм бачить, який контент «заходить» користувачам та просуває його в ТОП. А, як він це бачить? По лайках, коментарях та іншій активності. 

Свого часу блогери придумали білий спосіб як підняти активність а інстаграмі без наакручування лайків чи коментарів, а зарахунок вмотивованої активності підписників, назвавши це лайктаймом. 

 

Отже, як зазвичай працює лайктайм:

  1. Блогер робить пост, подідомляючи про лайктайм.
  2. Серед умов може бути:
    – лайкнути цей чи інший пост на сторінці
    – лайкнути пост сусіднього коментатора
    – підписатися на сусіднього коментатора 
    – etc…
  3. Для додаткової мотивації учасників блогер може обрати пару переможців та написати про них чи щось їм подарувати. 

Таким чином сам блогер отримує напіворганічну активність у своєму профілі. А також у його світлі сяють інші учасники за умови, що всі реша виконують умови. Ось така синергія виходить та ще й безкоштовна. 

 

Зважаючи на невелику активність попереднього тесту я вирішив не позиціювати чергову тестову публікацію в якості заїждженого лайктайму, а радше подумав, що я можу зробити, аби принести більше цінності моїм підписникам. 

Отже, думаючи категоріями цінностей, я спробував подібну модель і назвав це перекличкою. Ідея полягає у тому, щоб мої читачі прокоментували під постом яким чином вони можуть бути корисними іншим. Це звичайно “надає ваги” самій публікації та знайомить користувачів між собою. Цінно? Та ніби так! 

 

РЕЗЮМЕ по масових розіграшах в Інстаграм

Не зважаючи на те, що в даному випадку користувачі самостійно здійснюють активність та відсутні сторонні автоматизовані сервіси, мені це нагадує первні стероїди у спортзалі. Тобто штучне завищення показників до певної межі. 

Але, як тільки подібна активність перестає стимулюватися, життєдіяльність профілю відкочується до стандартних умов. І це подає сигнал до всевидячого ока інстаграму про те, що тут щось не чисто. Особливо з гівами. Як наслідок, можливі блокування профілів чи урізання охоплень. 

Як не крути, а я все ж більше виступаю за повністю органічні методи розкрутки, на основі класичної цінності. 

***

Конструктивна Співпраця

Це вже значно ближче до істини. 

 

9) Колаборація

Спосіб взаємопросування блогерів між собою, коли вони пишуть публікації один про однго, висвітлюючи якісні сторони, і рекомендуючи підписатися своїм читачам відповідно. 

Класний органічний чистий і щирий метод. Варто зазначити, що це добре працює за умови, якщо блогери діють в суміжних темах та є більш-менш рівними за кількістю підписників. Інакше «жирніші» блогери неохоче ідуть на таку співпрацю. 

Саме тому варто постійно вибудовувати відносини з іншими гравцями ринку. Я уже згадував трохи про це више, але загалом це уже радше нетворкінг, аніж розкрутка в інстаграм.

 

10) Гостьові пости

Теж класний формат, який прийшов у соцмережі з класничного блогінгу на сайтіх. Скажімо один блогер пропонує іншому розмістити його пост з класним матеріалом, вказавши при цьому авторство. 

Якщо пост і справді цінний та може бути корисним аудиторії, то чому б і ні. Від цього виграють усі сторони і таким чином зав’язується конструктивна співпраця. 

До слова, ось моя співпраця по гостьових постах.

 

РЕЗЮМЕ

Ці приклади конструктивної співпраці є відображенням нормальних ділових відносин також і інших сфер медійного простору. Для того, аби домовитися про щось подібне може піти трохи часу. Але на мою думку ця гра вартує свічок, адже перша співпраця відкриватиме шлях до пожальших відносин.

В тій чи іншій мірі дані способи можуть пересікатися і з платними варіантами просування. Наприклад, при колаборації між блогерами різної вагової категорії. В такому разі цілком є сенс у тому, щоб дрібніший блогер доплатив «жирнішому» у зв’язку з тим, що і прихід підписників до них буде різний.

***

Платна Реклама

Ось ми і дійши до останньої групи способів, як розкрутити інстаграм.

 

Реклама від інших акаунтів

Тут все просто. Ви платите іншому блогеру за те, що він розповідає про вас на свою аудиторію. Це може бути я звичайний рекламний пост, так і участь в інших заходах цього блогера, про якій ішлося у цій статті. 

Зазвичай левовою частиною заробітку блогерів, які цим замаються професійно, є реклама. Я писав про це у статті про заробіток в інтернеті. Тож сам блогер уже знає, як вас краще представити своїй аудиторії та має чіткі пакети надання такої послуги. 

Ось, наприклад, моя Рекламна Пропозиція, якою користують переважно великі бренди.

 

Таргетована реклама в інстаграм

Це вже автоматизований метод просування, що налаштовується у рекламному кабінеті фейсбуку, оскільки інстаграм є частиною цього медіа-монстру. Таргет в інстаграмі та фейсбуку це окрема велика тема для дослідження, яку я обов’язково піднімлю свого часу. А наразі просто варто розуміти наступне. 

У ads manager фейсбуку створюється звичайне рекламне оголошення, яке по суті є постом довільної форми з фото у якому ви можете розповісти про себе та запропонувати підписатися. 

Ось, як виглядвє моє рекламне оголошення…

як розкрутити інстаграм - таргет

Як бачите це звичайний пост, у якому я коротко розповідаю про себе і закликаю підписатися на мій профіль. Якщо це зацікавить користувачів, то моя аудтторія буде зростати.

 

Всі інші питання таргетованої реклами я залишу для окремої публікації, оскільки це доволі широка тема. Основна фішка полягає у тому, що цей метод легко масштабується, швидко запускається і не включає у собі третії сторін, з якими теж варто узгоджувати купу рухомих частин. 

Не зважаючи на те, що кожна підписка у такому випадку коштує грошей, багато користувачів обирає саме платну рекламу для просування свого профілю, адже тут легко відслідковується ефективність усіх дій. 

*** 

РЕЗЮМЕ

Уффф. Громіздкою видалася публікація. Ще б пак. Адже способів як розкрутити інстаграм є достатньо. Щось працює краще, щось гірше. Щось більше підходить для одної групи користувачів, а щось гармонійне – іншим. 

Важливо розуміти, що все упирається в цінність для ваших читачів. Власне на цьому принципі грунтується ОМБІЗ Формула та найкорисніша бізнес-спільнота УАнету – ОМБІЗ Картель, на який я щиро рекомендую звернути увагу, якщо маєте на меті розвивати вашу комерційну справу в інтернеті.

як розкрутити інстаграм - картель

І ще, звичайно не обмежуйтеся поданими тут методами як розкрутити інстаграм, адже їх може бути значно більше. Якщо знаєте якісь інші фішки по тому, як розкрутити інстаграм, сміло записуйте їх в коментарях. Буду вдячний…

ОМБІЗ КартельWelcome

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: