Інколи мені смішно дивитися на те, як більшість підприємців порівнюють себе з іншими гравцями ринку. Особливо це стосується товарного бізнесу, де вирішальним фактором прийняття рішення про покупку є ціна.
Люди, зціпивши зуби дивляться на своїх конкурентів і намагаються зробити краще за них, не задумуючись про те, що це лише породжуватиме гонку озброєнь, якій не має кінця. І в результаті все одно завжди буде хтось кращий.
Натомість, я впевнений, що конкуренції в класичному розумінні цього слова не існує. Ось чому…
Основним ворогом, з яким змагаємося є ми самі. Варто прагнути до самовдосконалення і покращення того, що робимо, та конкурувати в першу чергу не ціною, а підвищенням якості власних продуктів / послуг й вибудовою відносин з клієнтами.
Успіхів, та не зациклюйтеся на тому, що вже хтось робить щось подібне. Вдосконалюйте себе.
саме так 🙂
Слушна думка! цілком згоден, якість та репутація іноді важливіші за вартість.