Це гостьовий пост Ігора Кустова, який виступав на онлайн конференції про інтернет бізнес в Україні ebiz2016. Свого часу Ігор проживав у Тайланді, де почав досліджувати дуже цікаву тематику. А саме продаж товарів на Amazon. Чесно кажучи, торгівля фізичними товарами мене не дуже надихає, але для більшості це чудовий спосіб ведення бізнесу, де не потрібно прокачувати персональний бренд чи активно викладатися у соцмережах.

Отже, далі прямим текстом від Ігора про переваги роботи з Amazon.

%d1%96%d0%b3%d0%be%d1%80-%d0%ba%d1%83%d1%81%d1%82%d0%be%d0%b2

Переваги ведення онлайн-бізнесу за кордоном очевидні: заробіток у твердій валюті, самостійний вибір графіка роботи і, звичайно, можливість працювати в будь-якій точці світу. Зараз інтернет відкриває массу можливостей для заробітку онлайн. Сьогодні ми розповімо ще про одну – побудова власного бізнесу в США на найбільшому в світі майданчику роздрібної торгівлі – Amazon.com. Давайте пройдемося по перевагам такого бізнесу.

***

1. Можливіть віддаленого запуску повноцінного бізнесу

Amazon – одна з найбільших торгівельних площадок у світі, яка, крім всього іншого, створює сприятливі умови для побудови бізнесу. Сучасні технології дозволяють нам знаходитись в одному місці, вести переговори з виробниками в Китаї, доставляти товари до США без нашої безпосередньої участі та продавати товар на ринках розвинених країн: США, Канади, Європи та Японії. Так чому б не скористатися цими можливостями?

Створити бізнес на Amazon ще простіше, ніж запустити локальний інтернет-магазин. Сервіс Amazon FBA (Fulfillment by Amazon) позбавляє нас від безлічі рутинних питань і головного болю: утримання складів, приймання платежів від покупців, доставки товарів покупцям, питання обміну і повернення товару. Всю цю роботу виконує Amazon за невелику комісію від продажу кожної одиниці вашого товару. А ви, в свою чергу, звільняєте час для більш приємних і продуктивних речей, а саме, для розвитку та маштабування власного бізнесу.

Давайте докладніше розглянемо модель і етапи створення бізнесу, за умови використання сервісу Amazon FBA

shema-ukr

1. Ви досліджуєте ринок і знаходите за певними параметрами продукт, який плануєте продавати;
2. Ви домовляєтесь з китайськими виробниками (або знаходите товар в Україні), отримуєте зразок товару, виробляєте партію і відправляєте на склад Amazon FBA в США;
3. Amazon приймає ваш товар на склад, створюєте сторінку з описом товару на amazon.com і він стає доступним для продажу;
4. Покупці замовляють ваш товар, а Amazon відправляє посилки зі свого складу. Процес йде без вашої участі;
5. Клієнти отримують продукт через 1-5 днів, в залежності від умов їх реєстрації на Amazon. Всі задоволені і щасливі!

Яку вигоду отримує Amazon?

Як ми вже згадували вище – це комісія з кожного проданого юніта. Вона залежить від розмірів товару та роздрібної ціни, по якій ви продаєте ваш продукт. Приблизно це виглядає так:

1. Комісія за користування складами та за процес оформлення замовлення – приблизно 10% з кожної транзакції, розмір прив’язаний до габаритних розмірів товару;
2. Сервісний збір – близько 15% з кожної транзакції за користування клієнтським сервісом та інструментами.

Розраховуючи свої інвестиції і майбутній прибуток на Amazon, рекомендуємо притримуватися наступної схеми:

● ⅓ – собівартість вартість продукції (з доставкою в США);
● ⅓ – комісія Amazon FBA;
● ⅓ – ваш чистий прибуток.

amazon-2

***

2. Працюємо в $ i не паримось курсом валют

Останнім часом стало особливо актуально заробляти в твердій валюті, тому заробіток в доларах ще один безумовний плюс ведення віддаленого бізнесу в США. Уявіть, що більше не потрібно хвилюватися з приводу зростання курсу $ і гадати, де і коли краще обміняти гроші перед відпусткою.

700x322xpayoneer-card

Зароблені на Amazon кошти українцеві найпростіше виводити на картку Payoneer, з якої можна зняти гривню в банкоматах України або у валюті за кордоном, а також розраховуватися в інтернет-магазинах і торгівельних точках. А для резидентів країн Єврозони, виводити кошти можна відразу на рахунок в європейському банку.

***

3. Можливість створення власної торговельної
марки або вихід зі своїм брендом на глобальні ринки

Для успішної побудови бізнесу на Amazon, необхідно створити свою власну торговельнуву марку – Private Label. Все просто: ми знаходимо прибуткову нішу, аналізуємо конкурентів і вибираємо продукт. Спілкуємося з постачальниками в Китаї, обговорюємо особливості виробництва нашого продукту і отримуємо його зразок. Якщо нас влаштовує якість, даємо добро постачальнику і виготовляємо потрібну нам кількість товарів з нанесенням власного логотипу та упаковки, та відправляємо першу партію товару на склад Amazon в США.

Зручно починати бізнес на Amazon з товарів, які коштують від 15$ до 40$ в роздрібних цінах і важать не більше 0,5 кг. Якщо ви вирішите продавати громіздкі товари, то вам доведеться платити більше як за пересилку з Китаю в США, а потім більше і за складські послуги Amazon.

Таким чином, ми стаємо власниками унікального товару під власною Private Label. Пізніше можна пройти нескладну реєстрацію бренду на Amazon, а у випадку розширення лінійки продуктів, що входять до Private Label, та виходу на оборот в 10 000$ і більше – ще й реєстрацію ТМ в США.

Розглянемо приклад. Знайдемо на Aamazon.com будь-який товар, а потім знайдемо відповідний товар на найбільшому китайському сайті, де працюють виробники та постачальники – Alibaba.com.

3

Продавець пропонує цей штопор на Amazon за 6.90 $

4

Такий самий штопор один з постачальників пропонує на Alibaba.com в середньому за 0.5 $. Ціна, зазвичай, залежить від кількості замовлених одиниць і від того, як ви домовитеся з виробником.

Вага і обсяг такого продукту невеликі, тому його пересилання обійдеться не дорого. Але нам краще вибирати більш дорогі продукти, які ми зможемо продавати на Amazon мінімум за 15 $. На такому товарі можна заробити значно більше, а заробіток не буде “зїдено” комісіями майданчику.

5

Наприклад, ця сушарка для салату за 25.99 $ на Amazon і схожа на Alibaba за 2-3 $ за одиницю.

6

Саме на таких продуктах і можна заробляти на Amazon. Для таких продуктів чистий прибуток становить мінімум 30-40% від роздрібної ціни, а інколи і більше.

***

4. Реалізація власних навичок в онлайн бізнесі та маркетингу

Всі ці знання знадобляться вам для створення сторінки товару на Amazon (лістингу) та просування його на першу сторінку пошуку. Для досягнення успіху в продажі вам потрібно буде займатися рекламою та розкручуванням товару, запуском нових продуктів та розширенням лінійки бренду, а це досить цікавий досвід в сфері ведення бізнесу.

7

Вийти на перші позиції в пошуковій видачі Amazon можна за допомогою реклами, органічних продажів, правильному підбору ключових слів, гри з цінами та знижками, додатковми подарунками і бонусами, а також за допомогою багатьох інших фішок.

Крім того, доведеться трохи пошпигувати за конкурентами, які продають схожий товар. Необхідно зробити детальне дослідження, вивчити описи їхніх товарів, переваги та недоліки продуктів, які можна дізнатися з відгуків покупців. І зрештою, їх слабкі сторони, представити, як переваги для наших товарів.

***

5. Можливість інвестування задля
примноження статків від локального бізнесу

У вас є кошти які ви хочете примножити, але через регулярні падіння банків ви не можете покладатися на банківську систему та заробіток на депозитах? Створення бізнесу на Amazon є чудовою альтернативою. Запуск такого бізнесу займає певний час та буде вимагати від вас уваги та витрати часу, але результат того вартий.

Запустивши власний бізнес на Amazon ви зможете заробляти 20-40% на кожен вкладений долар кожні 3-6 місяців (на кожному оберті товару). І зауважте – ви примножуєте власні вкладення у стабільній валюті. Тобто якщо ви ще не вирiшили, куди інвестувати кошти, як їх зберегти та примножити – варто звернути увагу на модель бізнесу на Amazon. Це може виявитись саме тим, що ви шукали.

***

6. Можливість делегування повноважень, створивши власну команду

Делегування зобов’язань – невід’ємна частина бізнесу, особливо, коли ви виходите на новий рівень і постійно з’являються все нові завдання, довіряти які нікому не хочеться. При цьому, старі і на ваш погляд менш важливі, але які віднімають досить багато часу, можна передоручити комусь іншому.

Так і з бізнесом на Amazon. Переговори з китайцями, питання доставки товару, моніторинг конкурентів, відстежування метрик по пошуковим запитам, відповіді на питання покупців (виникають дуже рідко, але буває), питання просування на перші позиції в пошуку – багато з цих завдань можна розділити з партнером або знайти людину, яка буде виконувати ці завдання. А самому в цей час зосередитися на пошуку нових ідей та створенні нових Private Label, або просто відпочити.

business-woman-with-laptop-lyi-50598458

***

7. Можливість маштабувати бізнес

Вихід за межі Amazon – етап для тих, хто не звик задовольнятися малим і не збирається зупинятися на досягнутому. Перед вами відкриваються широкі можливості маштабування бізнесу.

● Розширення лінійки продуктів свого бренду
Ви можете запускати нові продукти, просуваючи таким чином свій бренд на ринку США та збільшуючи прибуток.

● Розширення каналів збуту
Продавати товари в США можна не лише через Amazon. Це і eBay, Jet.com, власний сайт, наприклад на платформі Shopifyі. При цьому, ваш товар може зберігатися на складах Amazon FBA і ви зможете користуватися всіма перевагами сервісу, як і раніше.

● Вихід на європейський ринок
Якщо ви вже підкорили ринок США, вийти з власною Private Label на європейський Amazon буде простіше. В Європі є свої особливості, але вони не зможуть зупинити розвиток вашого бізнесу. Уже сьогодні Amazon самостійно може перекласти ваш лістинг на європейскі мови, а найближчим часом буде можливість перенести вже наявні відгуки з американського акаунта на європейський. Таким чином, вам можна буде скоротити час запуску і швидше завойовувати довіру своєї цільової аудиторії.

● Вихід на інші канали продажів або продаж бренду
Крім того, для розкручених брендів зі значним оборотом та великими складськими запасами є можливість масштабувати свій бізнес і вийти на роздрібні мережі в США, такі, наприклад, як Walmart – найбільша в світі мережа супермаркетів, яка має більше ніж 11 500 магазинів у 28 країнах світу.

Крім цього, власну Private Label можна досить вигідно продати. Є навіть бізнесмени, які створюють бренд саме з метою його подальшого продажу. Вартість бізнесу який має стабільний оборот в 10 000$ в місяць та 3-4 продукти може становити до 140 000$.

Amazon охоплює 11 глобальних ринків і має 109 складів по всьому світу, в той час, як мільйони покупців з 180 країн щодня оформлюють в середньому 306 замовлень за хвилину!

8

Ці цифри насправді вражають. На Amazon вже торгують більше 2 млн. продавців. Але в українських підприємців ще є шанс стати частиною цієї величезної системи і відхопити свій шматок пирога, але варто почати діяти саме зараз.

Щоб дізнатися більше про торгівлю на Amazon та отримати поетапний алгоритм дій для старту власного бізнесу, ознайомтесь з безкоштовним курсом від української спільноти Amazon-підприємців SalesHub. А ще краще приходьте на відкриті семінари, що пройдуть найближчим часом у 5 великих містах України та дізнайся “Як побудувати власний бізнес на Amazon (США) за методикою Private Label”.

***

Графік семінарів “Як побудувати власний бізнес
на Amazon (США) за методикою Private Label”

04 жовтня – Київ ==> (зареєструватися

Приходьте. Будемо раді зустрічі!

Share Button