Нещодавно я брав участь у класній конференції з поєднання електронної комерції з контентом. Там я зустрів декілька людей з України, чим був приємно здивований. Не кожен готовий летіти через півсвіту заради того, щоб три дні товктися у занадто кондиціонованому приміщенні з такими ж іншими відчайдухами.
З кожного із них я витягнув пару розумних слів із висновками про те, що вони отримали з цього заходу. Впевнений, що вам буде цікаво і корисно, а також наштовхне на позитивні роздуми, й замотивує пришвидшити свій рух.
А крім того, хто зна, може якось пересічемося на одній з подібних подій і з вами. Користайте!
***
Тезово:
- Завжди є більше можливостей і варто дивитися ширше.
- Кожна участь у конференції додає натхнення й енергії до роботи далі.
- Для досягнення насправді великих цілей потрібна ефектвина команда.
- Потрібно багато вчитися, щоб не винаходити велосипед наново й не втрачати грошей, нервів і зусиль дарма.
- Щоб виділятися, потрібно створювати шум у своїй ніші.
- Просто контенту не вистачає. Треба розважати публіку або зачепити її за живе.
- Завжди варто заміряти вливання у трафік і рахувати вихлоп на виході.
- Грамотне викладення історії вирішує дуже багато питань і добре продає.
- Ефективний поділ відділу маркетингу: 1) Контент; 2) Генерація клієнтів; 3) Монетизація.
- Автентичність – це визначеність, а також чітке розуміння чого ти хочеш і куди рухаєшся.
- Хороша модель – створення і розвиток тематичного блогу з подальшим продажем нішевих продуктів.
- Грамотно складена продаюча сторінка до найменших деталей насправді вирішує і добре продає.
***
Резюме від мене:
Будь-який бізнес повинен володіти власним медіа у своїй ніші,
якщо хоче успішно працювати в сучасних умовах. Користайте!
***
Практичний Вебінар!
УВАГА! В четвер о 13:00 проводитиму безкоштовний вебінар на тему: 10 складових успішного онлайн бізнесу чи переведення в інтернет існуючого, де розглядатиму фішки з C&C Summit.
Привіт Оресте,
Гарні тези. дякую.
Особливо це мене торкнуло:
“Просто контенту не вистачає. Треба розважати публіку або зачепити її за живе.”
Якось так повелося, що у більшості навіть х-логерів (не кажучи вже про звичайні бізнеси) є труднощі із постйним генеруванням “просто контентом”.
У не х-логерів – питаня контенту – “ломить спину”.
Якщо їх почати переконувати, що їх ще треба і розважати….
Але це продає найкраще! Ти тому чудовий приклад.
Гарно на подумати…..
Дякую! Саме так все і є 🙂
Приємно, що стільки наших хлопців уже приймають участь в таких крутих міроприємствах. Є надія, що прорвемось)). Треба рухатись, бо москаль теж не дрімає)). Дякую Оресте за цінні поради. Респект за те що ти робиш!
Приїжджай і ти наступного разу 😉
Крутезні тези! Дуже дякую Орест!
Буду пробувати втілювати їх!
Радий, що вам сподобалося.
Яка із порад видалася найбільш корисною?
Цікаво, яка вартість участі у такому заході ???
Я купував ще в лютому 2016 року за 300$, коли був на іншому заході тих самих організаторів у Сан-Дієго, Каліфорнія. А останній квитки вже продавалися по 1000$.
І це лише участь у самій події. А ще добирання, проживання, харчування та інші витрати, пов’язані з подорожжю. Тим не менше, все одно вартує.