“Ставтеся до клієнтів так, наче від них залежить ваше життя, бо так воно і є насправді”! 

Не раз мені доводилося озвучувати цю фразу у своїх численних виступах й презентаціях. І от кажу це знову, чітко розуміючи, що варто покращувати вже існуючі напрацювання.

Отже, у нашій команді з’явилася дуже цікава вакансія – Координатор Навчальних Програм або Community Manager, що звучить трохи понтовіше. У всякому разі сама назва не має значення. Основним є суть дій та обов’язків, що покладатимуться на дану особу.

community

Скажу відразу, що шукаємо справжнього “людинолюба”, хто готовий розрулювати найскладніші ситуації і допомагати нашим існуючим та новим клієнтам. А детальніше про все далі…

***

У травні я побував у Японії. Ось опис поїздки. У Країні Вранішнього Сонця є дуже гарна традиція. Коли людина покидає компанію, то перед тим, як закінчити працювати, робить детальний опис своєї діяльності і таким чином здійснює послання наступникам.

Це саме я попросив зробити і Романа, з котрим ми півтора року працювали пліо-о-пліч.

***

Отже, далі прямим текстом…

Профіль діяльності:

1) Координація роботи учасників курсу TraveLEarning і МастерМайнду, що невдовзі запуститься. 
– здійснення оголошень
– надання необхідних доступів
– розрулювання організацінийх моментів
– братерська і дружня підтримка у лиху годину
– публікація щотижневих мотиваційних і підсумкових постів у групі
– реакція на цікаві обговорення і скерування до релевантних осіб
– формування нетехнічної бази знань – найцікавіших постів та обговорень

2) Технічна підтримка учасників курсу Travelearning і МастерМайнду.
– скерування на відповідну інструкцію у базі знань при виникненні тех. запитань
– дрібні онлайн консультації по налаштуванню Вордпрес, теми Divi чи окремих типових плагінів
– оновлення бази знань при виникненні питань, на які не має підготовленої відповіді
– інколи можуть виникати і більш складні й нетипові завдання, при яких потрібно буде детально розбирати нюанси даної ситуації і тестувати, щоб визначити проблеми. В таких випадках буде підтримка зі стоони нашого технічного спеціаліста.

Ця посада на чверть ставки! Орієнтуйтеся, що спочатку це займатиме порядка 1-2 годин на день і згодом може перерости у повну зайнятість при розширенні обов’язків, компетенції і зарплатні. Тобто, окрім цієї у вас повинна бути ще й інша діяльність, котра а початку приноситиме кошти. Принаймні на початку.

***

Не зважаючи на можливі труднощі в такій роботі, у вас буде маса позитивних моментів.

Зокрема, робота в молодій та ініціативній команді OpenMind, дяльність якої стрімко розвивається. Вся робота здійснюєтся дистанційно у зручний для вас час за умови, що клієнти отримуватимуть реакцію на свої запити протягом 6 годин вдень і 12 год. через ніч.

У вас будете можливість брати участь у нових та цікавих проектах, де зможете проявити себе, отримати класний досвід і нові знання. Особисто для мене ця робота стала поштовхом до подальшого професійного і особистого розвитку. Я звільнився зі своєї юридичної роботи (як і Орест свого часу), почав більше подорожувати і виріс у професійному плані до проект менеджера.

ОРЕСТ: Додам від себе, що магічним чином людям чомусь відразу починає більше щастити, як тільки вони потрапляють у нашу круту спільноту. Окрім того, зможете постійно відвідувати наші заходи, як от Digital Nomad Forum, що проходитиме на днях.

***

Очікування до кандидата:

3) Потенційний кандидат повинен:
1. Вміти працювати із сайтом на WordPress
2. Добре орієнтуватися у програмі курсу TraveLEarning MEGApro
– бажано, щоб ви вже були серед тих, хто проходив цей курс. Інакше, доведеться проходити з нуля.
3. Бути людинолюбом та зберігати спокій і витримку навіть тоді, коли бачить, що клієнт сам не знає чого хоче і повністю літає в небесах – тут потрібна дружня щира порада
4. Бути системним – регулярно та безвідмовно розрулювати питання і притримуватися циклічності публікацій організаційних оголошень.
5. Бути відповідальним – не пропадати на пару днів, а якшо виникають непередбачувані обставини, повідомляти інших членів OpenMind команди, щоб підстрахували
6. Мати бажання служити іншим, оскільки ми працюємо так, наче від клієнтів залежить наше житя. Насправді так воно і є   ;-)

Щиро рекомендую вам скористатися цією нагодою і впевнений, що це буде крутий досвід. Ваш, Роман!

***

Як подати аплікацію? 

ОРЕСТ: Просто заповніть цю форму знизу :-)

Дедлайн – 23:59, неділя (23/10), але краще подайтеся швидше.

Протягом наступного тижня ми переглянемо аплікації і сподіваюся, що працюватимемо саме з вами.

Щиро бажаю успіхів і з нетерпінням чекаю заявок. Ваш, Орест!

14021448_1207815845929693_2099010471134698557_n

Per aspera ad astra – Крізь терни до зірок!

P.S. Якщо знаєте когось, кому дана інфа може бути корисною,
покажіть, будь ласка, дане оголошення відповідній людині 😃

Share Button