Якщо ви слідкуєте за мною у фейсбук чи інстаграм, то могли зауважити, що протягом останньої мандрівки навколо Каспійського моря я згадую у своїх постах про речі, якими користуюся.

Хтось почав плюватися, а інші навпаки ще більше розпитують. Річ у тому, що перед тим, як полетіти в Баку на один день зі Львова я спеціально сконтактувався з представниками кількох українських брендів, запропонувавши їм безкоштовний піар.

Я ретельно обирав фігурантів, речі яких стали б мені у пригоді, котрі і так купив, хоча отримав їх у користування на бартерній основі. Від мене звичано класна реклама.

Варто зазначити, що мені не цікаве всіляке фуфло чи непотріб. А факт того, що це вітчизняні виробники, добавляє мотивації і наснаги розповідати про них на широкий загал, оскільки чим більше ми купуватимемо якісну українську продукцію, тим більше розвиватимуться саме вони, внутрішній ринок і наша країна загалом.

***

Ви мабуть вже в курсі чому я веду блог українською? Якщо ні, то перегляньте дану статтю.

А крім того, рекомендую звернути увагу на деякі класні речі українських брендів, якими я користуюся у мандрах і не тільки. Провівши у подорожі більше двох тижнів, я встиг добре їх потестувати і зараз можу сміло викласти відео-огляд, який записав ще пару днів тому.

Зверніть увагу, що я відкрито і щиро розповідаю про власний досвід користування цими речима. Мені ніхто нічого не платив (хоча класно було б). Та й загалом, я радий, що маю таку можливість розповісти про тих, кого варто знати.

Отже, до вашої уваги:

Детальніше про все у відео!

***

Не судіть строго! Я лише вчуся робити продакт плейсмент! І як тільки наб’ю у цій справі руку, обов’язково напишу, де знаходити рекламодавців, як грамотно про них розповідати цільовій аудиторії, а також балансувати між тим, щоб всі сторони були щасливі й отримували користь.

Відразу наперед хочу сказати, що до реклами я зазвичай підходжу наступним принципом:

Клієнт повинен заробити більше ніж заплатить мені!

Але, якщо ви блогер-початківець, то швидше за все заробіток з реклами не найкращий для вас шлях на даному етапі. Сконцентруйтеся на розширенні аудиторії та побудові відносин з читачами. У даному відео, яке записав на Балі ще на зорі моєї кар’єри, я детальніше про це розповідаю.

Вірите чи ні, але насправді цікаві рекламні проекти (як от з авіакомпаніями чи мережами готелів) у мене почали з’являтися лише цього року.

То як? Реклама – це добре чи погано?

Особисто я вважаю, що це рушій прогресу. І при правильній діяльності з цього отримують користь всі сторони! Рекламодавець збільшує впізнаваність й продажі, користувачі дізнаються і користаються з релевантних речей чи послуг, що покращують їм життя, а блогер просто добре робить свою роботу, розвиваючи себе і ринок.

Share Button

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: