Довго я відтягував настання цього моменту, але далі просто немає куди. Зовсім скоро вирушаємо у автомобільну подорож Європою, під час якої збираємося відвідати решту карликових країн Європи, серед яких: Сан-Марино, Ватикан, Монако, Андора, Люксембург, а також Ліхтенштейн.
Всі вони нові для мене! З таким маршрутом також доведеться щонайменше двічі (або тричі) перетнути Францію, де я теж ще не був (ось весь список відвіданих країн). В результаті вийде, що єдиною невідвіданою державою Європи залишиться Португалія, куди вже маю квитки. А це означає, що 7 вересня ознаменується датою, коли закрию ВСІ КРАЇНИ ЄВРОПИ!
Але, давайте повернімося до наших карликових країн! План доволі простий. Сісти у авто і проїхатися одним махом по всіх них. Ось приблизна схема маршруту.
Поданий маршрут може трішки змінюватися, але основна ідея полягає у тому, щоб не затримуватися ні в яких інших місцях, окрім основних цілей. Інакше #ЄвроМініЕксп може перетворитися у повномасштабну #ЄвроТріп, а це вже зовсім інша розмова.
Скажімо Венецію, Ніццу, Барселону, Париж, Цюріх, Мюнхен та інші подібні важковаговики доведеться оминути. Кожне з цих міст варте окремої мандрівки, а якщо захочеться зиркнути хоч трішки, то це все одно перетвориться щонайменше у повний день. Відповідно краще не розмінюватися на подібні спокуси. Максимум – це проїхатися через центр транзитом, якщо можливо буде десь прокласи маршрут таким чином. З Парижем, думаю, вдасться!
***
Наш основний фокус – карликові країни Європи, а саме (див. на карту):
- B – Сан-Марино
- С – Ватикан
- D – Монако
- E – Андора
- F – Люксембург
- G – Ліхтенштейн
Ще однією карликовою країною Європи є Мальта, але в силу своєї географічної ізольованості туди не зовсім зручно пхатися на авто. Я врахував цей момент і злітав на Мальту в квітні під час серії презентацій книги Формула Продуктивності у Польщі.
Рухатися плануємо по годинниковій стрілці (згідно карти). Ще одна ідея полягає у тому, щоб у кожній державі проводити цілий день і дві ночі, чого повинно бути достатньо, зважаючи на крихітні розміри. Приїхати післяобіду, переночувати, погуляти цілий день та виїхати вже наступного до чергового пункту призначення.
***
Більш-менш детальний маршрут
Виїзд зі Львова плануємо на 9 серпня (середа) і далі по днях відповідно!
- 09 – (600 км) Львів – Будапешт
- 10 – (600 км) Будапешт – Тріесте
- 11 – (500 км) Тріесте – Сан-Марино
- 12 – (000 км) Сан-Марино
- 13 – (400 км) Сан-Марино – Рим (Ватикан)
- 14 – (000 км) Ватикан
- 15 – (400 км) Рим (Ватикан) – Італійська Рів’єра
- 16 – (300 км) Італійська Рів’єра – Монако
- 17 – (000 км) Монако
- 18 – (300 км) Монако – Лазурне узбережжя Франції
- 19 – (400 км) Лазурне узбережжя Франції – Андора
- 20 – (000 км) Андора
- 21 – (600 км) Андора – десь у центрі Франції
- 22 – (600 км) десь у центрі Франції – Люксембург
- 23 – (000 км) Люксембург
- 24 – (600 км) Люксембург – Ліхтенштейн
- 25 – (000 км) Ліхтенштейн
- 26 – (700 км) Ліхтенштейн – десь у Польщі/Чехії
- 27 – (600 км) десь у Польщі/Чехії – Львів
Зважаючи неминучу похибку та відхилення від маршруту, вийде порядка 7000-8000 км.
Також можемо не вкластися у графік, а крім того цілком ймовірні непередбачувані обставини, тому можна сміло прикидувати, що вся подорож займе до трьох тижнів.
Я свідомий того, що маршрут доволі інтенсивний, але відношуся до цього, як до проекту #ЄвроМініЕксп, а також суто дорожньої пригоди. В мене вже був досвід накатати 7000 км (хоч і не за такий час) під час автомобільної мандрівки Балканами.
***
Попутники і Зустрічі
Якщо вам по дорозі або ж перебуваєте десь на цьому шляху (чи недалеко), то залюбки розділемо з вами деньок-другий чи заїдемо у гості. Скажімо в Будапешті збираємося відвідати мого давнього товариша Пітера, а у Тріесте – Роберта. Пригадую, що у відповідь до статті про плани на 2017 рік хтось зголошувався затусити у Бельгії.
Просто відпишіть у коментах. Також, напишіть, якщо можете порекомендувати якось підправити графік чи матимете інші наводки. Ми відкриті до пропозицій. Також, щоб звеселити і здешевити подорож, я вперше буду використовувати BlaBlaCar у якості водія і вже маю перших підтверджених пасажирів.
***
Партнери
Я залюбки співпрацюю з компаніями чи людьми, з якими нам по дорозі. Відповідно, маєте можливість долучитися до цього дійства, якщо бажаєте засвітитися серед найприкольнішої аудиторії в УАнеті!
Для початку, ось мій медіакіт (клацніть по картинці)!
А тут результати подібної співпраці (див. звіти за лінками):
Контент план наступний:
- Протягом мандрівки
– 2 щоденні публікації у соцмережах
– численні сторіс та лайви - По завершенні:
– 6 YouTube відео по кожній країні
– 6 вичерпних публікацій у блозі
– 6 випусків на Radio Skovoroda
Увага! Ми зможемо співпрацювати, якщо ваші продукти/послуги відповідають інтересами аудиторії цього блогу, а також чітко вписуються у тематику подорожі.
Зважаючи на досвід, а також приклади попередньої подібної співпраці, розраховую на охоплення аудиторії понад 200 000 переглядів. Це буде крута реклама для бренду, фірми чи організації!
***
Свої пропозиції записуйте у коментарях знизу або ж надсилайте на orest@openmind.com.ua.
Дорогі читачі, будь ласка, передайте цю інфу, кому також може бути корисно, а крім того, поділіться цікавими фішками на шляху і не соромтеся, якщо бажаєте перетнутися по дорозі!
Добрий день, Орест я дуже хочу здiйснити приблизно такуж подорож, мене цiкавить як розрахувати приблизний бюджет, як у вас вийшло?
Привіт! Нам це винсло приблизно 2000 Євро 🙂
Дякую, це ви на своему авто, так?
Так
Якщо ваш графік не зміститься, то буду рада познайомитись ? 17 серпня можу запропонувати вам з Мартою в Ніцці обід/вечерю (знімаємо з подругою квартиру на AirBnB), це недалеко від Монако. Ми саме будемо там відпочивати до 18-19 числа.
Клас! Думаю найбільш ймовірно це буде зробити 18, коли їхатимемо з Монако далі на захід. Будьмо на зв’язку 🙂
7000 км – not a big deal. Я буду мати рівно стільки ж через тиждень після повернення до Львова. За 3 тижні. Кілометраж – абсолютно не проблема, якщо любиш рулити.
Якщо любиш рулити, в Європу їхати не обов”язково.
А куди? Рулити по грьобаних дирявих українських дорогах? Це до лампочки. Задоволення нижче середнього. А по Європі в кайф. Дороги нормальні. Та і справи всі тут.
Дивлячись що важливіше – подорожі, чи руління.
Якщо друге, то можна взагалі в NFS посидіти, хе-хе.
Справи в Європі – родичі-заробітчани?))
Важливіші поїздки у справах. Родичів жодних. Робота така, що передбачає часті поїздки.
Привіт!
Я мандрував Францією і скажу що автобани там чи не найдорожчі в європів і чи не найнудніші.
Тому ми їхали з Парижа в Ліон бічною безкоштовною трасою і це було ВАУ і всім ця дорога сподобалась можливо навіть більше від Парижу.
Там можна побачити купу замків, прекрасні готичні собори, старовинні містечка і просто те як живе простий люд у Фрації.
Тому моя порада – якщо буде час і можливість уникайте тої дороги що прокладена на карті і витратьте день на дорогу з півдня на північ Франції заради задоволення.
Також в середині вересня буду гостювати у сестри в Празі. Якщо вийде по часу був би радий зустрічі
Прийняв! Поки не знаю на 100% чи буду їхати через Прагу. Можливо краще з Німеччини напряму в Польщу махнути.
Дякую! Власне так і збираюся зробити!
Для цього на шлях з Андори в Люксембур виділяю два повних дні, щоб спокійно проїхатися і насолодитися локальними містечками, а не прогнати все по автобану.
Захоплююсь Вашою мобільністю Оресте.
Як часто Ви подорожуєте Україною? Якщо будете в Чернігові, то пропоную організувати зустріч в бібліотеці.
Звичайно, якщо Ви готові до такого місця спілкування 😉
Привіт! Дякую за запрошення! Частенько буваю в Києві, а от у Чернігів навідувався всього двічі. Цього року мабуть вже не встигну (все розписано), тому можемо планувати щось на наступний 🙂
Із задоволенням! Може можна зробити щось масштабніше ніж одна зустріч? Маю подумати, і, готова до пропозицій 😉
Привіт! Я читаю в очках, и прочла речення как ” зустрінимось в бібліотеці у Чорногоріі !” гарний варіант, приєдналася би..! :))
Перше питання – де пруфи про 200к осіб?
Друге – нащо піонерити назву поїздки в шовініста Лебєдєва?
1) Подивіться звіти, що є у статті
2) Слушна ремарка. Це перше, що прийшло в голову, оскільки не було більше з чим порівнювати. Маєте кращі ідеї? Ще не пізно зробити класну назву!
1. Не помітно там статистики, ну може через те, що звіти не малі.
2. Не знаю, ну хоча б щось на зразок “Європа в мініатюрі”.
1) Подивіться краще, перейшовши на лінками;
2) З цього складно зробити хештег і це не “Європа в мініатюрі” насправді, а окремі країни за тематичною приналежністю…
Там мешне 200к.
10 переглядів однією людиною – то не показник.
Не уявляю, як воно – конвертувати життя в хештеги.
А я мешкаю в Генуї, є вільні місця в нашій квартирі!!!
Клас! Якраз сумнівався чи варто з Риму в Монако за один день гнати. А тут вас сама доля прислала 🙂
Напишіть плз мені на мейл чи фб, щоб узгодити всі деталі. Потенційно можемо заскочити у гості 15 серпня.
Правильно-правильно. В Італії автостради також дорогі до неадекватності, а по звичайних дорогах з Риму в Монако досить довго їхати, є сенс зупинитися в Генуї.
Круто, Орест! Залюбки би зустрівся, коли будеш в Будапешті.
А це навряд чи. У нас аж дві зустрічі намічаються там з друзями, яких не бачив пару років. Хіба дуже якось оперативно.
А як же Гіблартар? Це ж теж карликова країна Європи, чи не так?
Взагалі то не так))))
6.5 квадратних кілометрів всього
Це не країна, а територія
А, логіно 🙂
*логічно
+1
Ну, Мюнхен к вашим услугам, если заедете ))) с 16 сентября ( не знаю, как у вас со временем ) будет октоберфест- так что приглашаю )))
Дякую!
Ми збираємося вправитися до кінця серпня, Мюнхен може бути по дорозі. Тому тримаймо зв’язок 🙂
Блін.. якщо б на місяц пізніше, то міг би приєднатись((
Ехххх! Значить якось іншим разом 🙂
“Автомобіль для всієї подорожі
(інакше буду їхати на Golf IV 2004 року)”
– LOL))) Тобто вам мають виділити тачку в безкоштовну аренду за пару щоденних постів в інстіку?
“Гроші, оскільки у мене буде купа витрат” – не менш весело.
Звичайно 🙂
Це хороша нагода для автомобільного диллера!
Окрім того, реклама повинна оплачуватися 😉
Так само весело, як жити в арендованій квартирі замість власної (при можливості купити останню) – не знати особливостей поведінки тачки, напрягатись з довіреностями тощо. Ніякої надійності.
Регулярно беру різні тачки на прокат!
Значно зручніше та цікавіше ніж мати одну, яка буде по 6 місяців на рік простоювати у дворі 🙂
Це все дуже гарно до бажання осісти і мати власний затишний куток. А про такий куток зазвичай турбуються змолоду, щоб не залишить ні з чим.
That’s how it works, Гість. Звідки ви знаєте, що Орест не турбується за такий куток? Та й не думаю, що Орест покине подорожі – це вже його стиль життя і один із виду діяльності (навіть якщо це звучить дивно для вас). І не бачу в цьому нічого поганого.
“Звідки ви знаєте, що Орест не турбується за такий куток?”
Мар”яна, “Golf IV 2004 року”.
Угу-ага,
съемная хата, папина тачка и путешествия на лоукостах. Под матрасом совсем ничего нет, хаты и тачки не купишь.
В итоге и получается, что король-то голый.
Прокат має свої мінуси. По перше, це значно дорожче, ніж їхати своєю, по друге, якщо їздити по Європі, і орендувати їхню машину на їхніх номерах, то треба дуже вважати на обмеження швидкості, парковку та деякі інші ПДР, в тій же Італії є дурацька зона traffico limitato, і т.п. Бо то дуже легко попасти на камери, а потім прокатна контора порадує немаленькою сумою штрафу при поверненні машини. Я їжджу своєю на укр номерах, і мені море по коліна.))) Скільки вже спалахів наловив за перевищення, і нічого не приходило.
Це нормально. Якщо в Ореста виходить подорожувати так, щоб хтось це ще й оплачував – це респект однозначний, і вчитися цьому треба. Значить він молодець і попрацював на таку перспективу. Мені також це вдається, але за рахунок зовсім іншої сфери.
Дорогий гостю, не знаю чи ви це зрозумієте, але блогерська діяльність дає можливість об’єднювати людей, бізнеси та інші ініціативи в межах єдиного проекту.
Моє завдання не просто прошвирнутися по заданому маршруту, але й висвітлити пригоди. по ходу, познайомитися з людьми і просто весело провести час.
А у якій сфері ви працюєте, Ігоре? 🙂
В спорті.