Якщо ви читаєте цей блог, то швидше за все чули про нашу найкориснішу бізнесову онлайн спільноту – ОМБІЗ Картель. Вже три місяці Картель проживав свою бета версію, і зовсім скоро відкриє свої двері для всіх, хто бажає будувати та розвивати власні бізнеси та інші проекти.

До чого це все? Так от. Наша команда OpenMind росте, як на дріжджах, і в кожного з нас наполеонівські плани.

Якщо хочеш бігти швидко, біжи один. 
Якщо хочеш іти далеко, іди в команді.

Лише таким чином можливо насправді якісно обслуговувати клієнтів і допомагати розвиватися кожному члену нашої спільноти. Власне у цьому наш основний пріоритет.

Таким чином нещодавно в Картелі з’явилась ком’юніті менеджер Юля. І тепер ми шукаємо менеджера для всього OpenMind, яки зв’язуватиме нас зі світами клієнтів, партнерів і читачів.

Профіль діяльності описано нижче, але зауважте – ми не шукаємо просто секретаря. Нам потрібна людина, в якої горять очі та лежить душа до онлайн бізнесу, адже 99% вашої діяльності буде стосуватись саме його.

Робота цікава і дасть можливість з середини подивитися і зрозуміти, як функціонує така організація. Окрім того, це постійний двіж, купа прогресивних людей навколо і гарна атмосфера.

 

***

Профіль діяльності

  • Ведення ділової переписки по питаннях реклами, спікерству, ЗМІ, консультаціях Ореста чи OpenMind
  • Ведення (онбордінг) клієнтів (крім Картелю) – Account Management
  • Відповіді на поточні клієнтські фінансові та організаційні питання
  • Робота із платіжними сервісами (навчимо і покажемо як працювати)
  • Моніторинг й підтримка регулярних оплат по учасникам Картелю
  • Супровід публікацій нових статей на сайті OpenMind
    (додавання фото, викладання статей на сайт тощо)

Це дистанційна робота і на початку заповнюватиме приблизно 2-3 год/день.

Згодом ми притремося і будемо потроху передавати вам більше обов’язків 🙂

Назву позиції також можна буде змінити на ту, що вам більше до вподоби.

***

Вимоги та очікування до кандидата

  1. Мати навички побудови ефективної комунікації (у письмовій формі)
  2. Уважно ставитися до найдрібніших деталей, оскільки матимете справу з цифрами
  3. Бути організованим – легко впорядковувати власну роботу, а також потоки інформації, що надходить
  4. Мати навички роботи із сайтом на WordPress
  5. Бути відповідальним – не пропадати на пару днів, а якщо виникають непередбачувані обставини, повідомляти інших членів OpenMind команди, щоб підстрахували
  6. Вміти самостійно шукати та знаходити шляхи вирішення проблем
  7. Бути людинолюбом і хотіти щиро служити іншим, оскільки ми працюємо так, наче від клієнтів залежить наше життя. Насправді так воно і є 🙂

***

Перспектива

Сказати що ми розвиваємось, це нічого не сказати, бо плани у нас наполеонівські. Тому, і робота, і оплата – будуть змінюватись, на краще звісно :), а ваше зростання та розвиток – це лише питання вашого бажання та проактивної робочої позиції.

Всі члени команди OpenMind (або ті, хто працювали з нами раніше) розвиваються і йдуть у професійному плані дуже далеко. Зрештою, не хочу нічого обіцяти. Ви самі повинні розуміти перспективи, якщо читаєте цей блог і подаєтеся на цю  позицію.

***

Як подати заявку на дану позицію?

Для цього просто заповніть форму, даючи відповіді на питання:

Ось ==> https://goo.gl/forms/foNa7Npa33lD4drV2

Будь ласка, не намагайтеся шукати обхідних шляхів (див. п.2 вимог та очікувань до кандидата). Ми уважно переглянемо кожну аплікацію і сконтактуємося з вами в будь-якому випадку.

Дедлайн подачі заявок – 31/08/2018 (але не затягуйте).

***

Що далі?

Протягом вихідних (1-2 вересня) ми переглянемо усі варіанти і сконтактуємося з кожним аплікантом, повідомивши про розвиток подій далі. Сподіваюся, що протягом першого тижня вересня ви офіційно станете частиною нашої команди.

P.S. Якщо знаєте, що ця пропозиція може бути цікавою комусь із ваших колег, поділіться нею. Це може бути чудовим подарунком для людини. В будь-якому разі щиро бажаю вам успіхів 🙂

ОМБІЗ Форум, 11 листопадаЗареєструйтеся зі знижкою -50%