Свят Бойко відносно швидко став зіркою в інстаграм та поза його межами. За ним слідкує понад 120 тисяч підписників. Але шлях до такої аудиторії був не схожий на зростання інших блогерів. Він не платив за рекламу і не налаштовував таргет. Навіть не брав участь в гівевеях.

Відомим Свят став після того, як чотири місяці жив поза соціумом і без телефону. Ні, це не було відречення від світу в одязі монаха. Тоді що ж зробило Свята зіркою інстаграму і як він зараз прокачує особистий бренд? Про аудиторію, колаборації з відомими брендами, подорожі, а також онлайн заробіток дивіться в інтерв’ю або читайте нижче в матеріалі.

Буквально перед своїм виїздом на Балі Свят заскочив до мене в офіс та все розклав по поличках. Приємного перегляду. До речі з цього острова він збирається привести вам подарунок.

***

Таймлайн:

01:12 – Коли Свят завів інстаграм
01:48 – Запрошення на шоу «Топ модель по-українськи»
04:36 – Життя після ТВ проекту
06:13 – Як просуватись у інстаграмі? Фішки Свята.
08:07 – Як стати успішним блогером?
08:38 – Про подорожі
10:04 – Про Балі
11:52 – Чи допомагає інстаграм подорожувати?
12:48 – Про гроші. За що живуть інста-блогери?
15:22 – Найцікавіші рекламні проекти
19:04 – Як відбувається співпраця з брендами?
24:50 – Бонус від Свята

***

Познайомилися ми зі Святом, власне, там, де він живе і працює − в Інстаграмі. Живе, це, звісно, трохи в стилі «Чорного Дзеркала». Але його акаунт — це дійсно віддзеркалення його реального життя, справжніх емоцій та взаємодії з іншими. Тож я вирішив з’ясувати, як це йому вдається.

***

Як все почалося

Завів сторінку Свят усього 4 роки тому. На той момент він займався трейдингом, торгував на Нью-Йоркській біржі. Вільний час приділяв моделінгу. Тому в його профілі, часом, з’являлися професійні фото з різноманітних зйомок.

Свят старанно вів свій акаунт, писав цікаві пости, дбав про загальний вигляд. Але робив це все без реклами, тому просування було досить повільним. І тут, одного дня із ним зв’язується скаут телешоу «Топ-модель по-українськи». І запрошує на кастинг. «Це ж ідеальний спосіб швидко розкрутити свій бренд», — думає Свят Бойко і їде в Київ.

Й от він проходить відбір і на 4 місяці пропадає із соціуму. Адже, за правилами участі в шоу, потрібно було віддати всі телефони і відрізати зв’язки зі світом.

Та ця жертва дала колосальні результати. Напевно, у Свята був той самий ранок, коли прокидаєшся знаменитим. До моменту запрошення на кастинг він, навіть, не знав про це шоу. Для інших — це мрія, більшість учасників дуже довго готувалися й багато разів пробували потрапити на кастинг. А Святу пощастило мати цікаву зовнішність та грамотний Інстаграм. Так що, майте на увазі, якщо захочете на «Топ-модель по-українськи».

Після того, як шоу увірвалося й життя Свята і зробило його відомим, він здійснив ще деякі зміни у своєму житті. Заморозив свій акаунт на біржі та переїхав до Києва. Там він почав пробувати себе в шоу-бізнесі. Але Київ виявився не таким затишним, як Львів. Це вплинуло на продуктивність Свята. Кудись пропало натхнення для Інстаграму і він повернувся назад до Львова.

***

Фішки для розкрутки в Інстаграм

Найголовніше в Інстаграмі − за словами Свята Бойка − це робота над собою. Потрібно весь час вдосконалюватися. Дбати не тільки про естетику свого профілю, а і про свій вигляд, думки.

Ось кілька важливих дій, які впливають на рівень прокачаності профілю в Інстаграмі:

  • Думати про харчування й тіло
  • Бути цікавим людям, щоби згуртовувати їх
  • Завжди дізнаватися щось нове, розвиватися.
  • Давати живі емоції
  • Показувати цікаве життя
  • Оточувати себе цікавими людьми й показувати їх іншим

***

Як інста-блогери заробляють?

Ні для кого не секрет, що блогери отримують гроші з реклами. Але є сумлінні блогери й ті, які рекламують усе підряд. Свят — із першої категорії. Понад 80 % рекламодавців він фільтрує, бо дбає про свою репутацію.

Йому пишуть багато брендів, але він не в усе вірить. Береться рекомендувати своїм підписникам лише те, чим би сам користувався. І це правильно. Адже, рекламуючи все, що тобі пропонують, швидко втрачаєш довіру своїх підписників. Люди, як каже Свят, важливіші. Щоби згуртовувати коаліцію однодумців, необхідно тримати свою репутацію на рівні.

Щоб співпраця з брендами була більш ефективною та успішною, Свят Бойко взявся вивчати маркетинг. Продакт-плейсмент, нативна реклама — це те, що зараз робить рекламу в його профілі більш якісною та органічною. Адже потрібно гарно показати продукт, не дратуючи аудиторію.

Продати цінність, яка збігається з твоєю діяльністю. Якби ти користувався цим продуктом — супер. Від цього виграють усі: підписники раді рекомендації, бренд задоволений охопленням і ти маєш собі заробіток і лояльну аудиторію й партнерів.

***

Любов до мандрів єднає людей

Власне, Інстаграм і любов до подорожей звели нас зі Святом. Ще будучи трейдером, Свят Бойко мріяв про подорожі. Але не міг собі уявити, як це додати у своє життя. Він, як і більшість, думав, що для мандрів потрібно заробляти шалені гроші. Зараз подорожі доступні для Свята, і він завжди може спланувати собі наступну подорож. На момент інтерв’ю він уже сидів на валізах і того дня летів на Балі.

Я дуже тішився, коли дізнався, що Свят теж, як і я, фанат пригод та експедицій замість туризму. Його не надихають готельні тури. Європа − то круто, але Святу хочеться чогось дикого, автентичного. Для нього подорожі — це коли можеш перейнятися країною, максимально наблизитися до життя локалів та відчути країну.

Святу пощастило із дружиною! Люба (@grace_misery) також фанатка подорожей. Уже відвідала понад 40 країн. Це стимул для Свята, адже він побував тільки в 30. Вірю, разом вони об’їздять весь світ. Адже подорожі вдвох особливі.

***

Інстаграм допомагає подорожувати: колаборації з брендами

Найцікавіший наразі проект Свята — це співпраця з авіакомпанією «Lufthansa». На Різдво вони з дружиною поїхали в Нюрнберг за підтримки компанії. Це місто з найкрасивішими різдвяними ярмарками. З огляду на те, що «Lufthansa» транслює сімейні цінності, локацію та блогерів для проекту вони обрали вдало. Авіакомпанія хотіла показати, що Європою можна літати з комфортом.

Як відбувалася колаборація? Були певні домовленості щодо кількості постів і сторіз, оплачені квитки та проживання, й окремо гонорар. Щодня Свят показував на своїй сторінці моменти з подорожі. Це була органічна співпраця, адже підписники вже звикли, що він часто кудись їздить. Тому, людям було цікаво читати. Вони постійно писали й ставили запитання.

Для Свята це був добрий кейс. Адже з великими брендами розвиваєшся й отримуєш хороші відгуки. Та й мати в блогерському резюме таку компанію, як «Lufthansa» дуже круто.

Так я свого часу робив партнерські проекти з Turkish Airlines, з МАУ. Ми з Мартусею літали на Сейшели, гуляли Стамбулом і насолоджувалися узбережжями в Литві.

В Україні, як каже Свят, такі колаборації тільки набирають обертів. Він співпрацював з ОККО, але часто йому пишуть бренди з малого бізнесу. Зазвичай більші компанії хочуть поширити свої нові фішки чи знижки, дизайн. І звертаються за цим до блогерів. Це дуже популярно в Європі, адже вплив блогерів усе збільшується і збільшується. В Україні левова частка колаборацій − з брендами одягом або хенд-мейдом. А головними на цій сцені зараз є жінки-блогери. Тому, нам, хлопцям, в Інстаграмі розкрутитися набагато важче.

***

Що далі?

Зараз Свят планує збирати свою команду помічників, які будуть налагоджувати співпрацю з брендами. Тому, він уже шукає людину, яка б почала контактувати з рекламодавцями. Бо зараз цим займається Свят сам, або з допомогою своєї дружини. Але частіше компанії самі пропонують свої продукти для реклами.

Команда може значно підняти рівень профілю. Адже це додаткова компетенція людей, які знають, як правильно контактувати з компаніями. Як організовувати колаборації, щоби це було вигідно всім сторонам.

***

РЕЗЮМЕ

Для Свята Бойко в Інстаграмі важливо зробити так, щоби твоє життя було схожим серіал. Показувати справжні емоції та своє життя. Але не стати заручником цього серіалу. Залишатися собою й будувати лояльність — ось що найголовніше на просторах однієї з найбільших соцмереж у світі.

***

Подарунок з Балі

Під час нашої розмови Свят побіцяв, що дещо для вас привезе із Балі, де наразі перебуває.

Ось, що треба зробити, аби мати можливість виграти подарунок:

  1. Підписатися на інстаграм Свята – instagram.com/svyatboyko/
  2. Підписатися на мій інстаграм – instagram.com/orestzub/
  3. Написати у коментах, що б ви хотіли отримати з Балі
    (Щось дрібненьке: вулканічний пісочок; відкритку; шматок лави з вулкану etc)
    Не факт, що Свят привезе саме це, але креативності у нього вдосталь 🙂

Сам розіграш я проведу у лайві протягом тижня після виходу публікації та повідомлю переможців.

Щиро бажаю вам успіхів та до зв’язку 🙂

#EbizWeekend - онлайн конференція про інтернет-бізнесРеєстрація (FREE)