Тревел-блогінг є однією із найбільш жаданих професій 21 століття. Саме так – ПРОФЕСІЙ. Ця справа уже давно вийшла за межі простого хобі. Але, як влаштована ця динамічна індустрія всередині. Чи все так яскраво і смачно, як виглядає зі сторони?
Ось про це і не тільки ми поспілкувалися недавно з Олександром Чебаном під час зустрічі на ITB-Berlin, найбільшій туристичній виставці світу. Приємного перегляду.
Додам, що ми знайомі уже тривалий час. Ось наше перше інтерв’ю чотирирічної давності. Окрім того, Алекс виступав у нас на конференції. Та й в принципі за ним легко стежити, адже наш герой активно веде свою діяльність у livejournal, фейсбук, інстаграм, ютуб.
***
Таймлайн відео (похвилинно)
01:34 – Виставка ITB Berlin 2019
02:10 – Для чого блогеру виставки?
03:15 – Корисні контакти для блогера
05:35 – Морські цигани
08:18 – Поїздки за рахунок спонсорів
10:35 – Завищені очікування
13:08 – Блогінг заради блогінгу не має змісту
13:41 – Про ніші в блогінгу
15:40 – Контент та майданчики для блогінгу
19:10 – Робота на репутацію
20:34 – Найбільший пасажирський літак у світі
23:03 – Блог як бізнес
***
Ось карта перельотів Олександра…
І для порівняння ==> моя.
***
Для чого відвідувати туристичні виставки
Контакти для блогера надважлива річ.
Перш за все – це ж нетворкінг. Ти обмінюєшся контактами з людьми, збираєш візитки. Деколи вони видаються зовсім нецільовими, але не буває не потрібних контактів . Так чи інакше якось із них може виявитись корисним в майбутньому, все залежить від подальшої наполегливості та комунікації з бредом чи менеджером чи іншим представником.
Для чого тревел-блогеру контакти?
По-перше, блогер як мандрівник зацікавлений в цікавому контенті для себе.
По-друге, блогер зацікавлений в захоплюючому контенті для своєї аудиторії.
Тож природньо, що Алекс, як блогер зацікавлений в установленні контактів для ідей, які народжуються спонтанно.
***
Як відбувається процес кооперації
Процес переговорів з брендами, з туристичними організаціями дуже складний . Блогінг дуже динамічна сфера – міняються платформи, формати, показники КРІ для кожного учасника процесу. Одержання візитки – це лише початок. Перед проектом і до кінцевого результату йде величезна багатомісячна комунікація, яка не завжди приємна, але являється частиною роботи.
Плюсом кооперації являється реальна допомога до доступу кудись, куди туристу не попасти. Чим вищий рівень кооперації – тим вищий рівень доступу до важкодоступних місць.
Факт кооперації з поважними партнерами також відкриває нові двері.
ОРЕСТ: Ось, як подорожувати так, щоб за це платили інші компанії.
***
Спеціалізація в тревел індустрії
Блогінг, як блогінг, занадто затратний і тревел заради тревела сумнівна затія.
Тревел ідустрія одна з найбільших індустрій у світі, де велика кількість конкурентів, тож є сенс нішуватись і напрацьовувати компетенцію в вибраній ніші. В випадку Алекса це авіація.
І не забуваємо, що кожен блогер має бути частиною своєї аудиторії.
***
Ресурси для блогу
Блогінг завжди був другою діяльністю Алекса, його хоббі, тож він не концентрувався на ньому як на комерційній діяльності. Уся діяльність в блозі Алекса це природня суміш його діяльності, комерційної та бартерної.
Достатньо один раз розмістити жовтий чи хайповий контент в погоні за аудиторією і репутація падає.
Світ блогосфери динамічний. Алекс концентрується на якісному тексті з фото, а також зараз ще й відео. Розміщувати контент можна у любій соцмережі, проте він обмежує себе платформами – власним блогом, Instagram та YouTube.
Це не постійна взаємодія з усіма платформами, які просто забирають час, адже контент необхідно сегментувати та адаптувати під кожну соцмережу, а асистенція на даному етапі не потрібна.
Алекс фокусується на якості контенту та якісній аудиторії. З очікуваннями деяких брендів це розходиться, але знайдуться й ті, кому важливі саме такі критерії.
Ми живемо у медіа середовищі де йдуть постійні зміни, де неймовірна кількість інформації і в людей не має часу сприймати і занурюватись у неї. Відповідно нам необхідно змінюватись, як людям які генерують контент. Варто задумуватись над питаннями: який наступний крок, яка соцмережа наступна, як контент буде сприйматись через рік – два – п’ять, яка спеціалізація буде затребувана.
Тож тримайте руку на пульсі та знаходьте своє місце під сонцем.
***
Які плани далі?
Наш герой відвідає авіаційні події, які для Алекса є надзвичайно цікавими в результаті яких з’явиться захопливий контент. Коли ти, як автор, тримаєш руку на пульсі та цікавишся нюансами ти поступово стаєш все більш залученим у вибрану індустрію, зростає твоя компетенція і відкриваються нові можливості.
Найбільший двоповерховий літак в світі (Airbus A380) – для японської авіакомпанії ANA
***
Тревел-блогінг – це не лише про гроші
Тревел-блогінг це перш за все необхідність і потребу творчої реалізації своїх мандрів. Не варто творчість вимірювати потенційним доходом. Хоча ось 10 способів того, як тревел-блогери насправді заробляють кошти.
Блогер – це першочергово мандрівник, дослідник, першовідкривач. Це людина яка шукає і знаходить цікаві речі. Не треба думати поняттям – Контент, тобто що я там зніму, що я звідти привезу. Треба думати поняттям – Враження. А також цінність для читачів – понад усе.
https://alexcheban.livejournal.com/278016.html?page=2
“alexcheban
September 30 2015, 09:51:51 UTC
Эту инфографику нарисовал Коммерсант, она наглядная. Мне все равно, каким цветом на ней нарисован Крым, пост не об этом ведь.”
Шановний автор, прохання перестати піарити вату!
Чел з нетерпінням чекає на новий Боїнг “шалений Макс” для МАУ?
ОМГ.