Проведення живих заходів, як бізнес-модель, є дуже складною справою. Більшість людей роблять декілька ривків та зрештою зливають воду, оскільки це насправді складний бізнес. До слова ось деякі фішки по тому, як самостійно організувати професійну офланй подію.

І лише одиниці продовжуюють успішно працювати на цьому ринку впродовж. Одним із таких героїв є молодий хлопець Артем Майдан. Він же організатор одного із найбільших ділових формув України – Бізнес Концентрат, наступний з яких відбудеться 01 червня у Києві.

Ми знайомі уже декілька років6 тож недавно зустрівшись у Львові я запросив Артема до себе в офіс та розпитав про те, як йому вдається проводити такі грандіозні дійства на тисячі людей. Приємного перегляду. Буде цікаво і корисно.

***

Таймлайн відео (похвилинно)

02:34 – Що таке Бізнес Концетрат
03:03 – З чого починав свій шлях Артем
04:22 – 500 000$ на продюсуванні
05:12 – Співпраця з Андрієм Оністратом
07:43 – З он-лайну в офлайн
08:40 – Перша офлайн подія
09:16 – Влетіли в мінус
11:55 – Перший «Бізнес Концентрат»
14:03 – Що потрібно для організації маштабної події
15:23 – Важливо, щоб була зірка
16:04 – Перевершуйте очікування
16:52 – Формування бюджету заходу
20:47 – Спілкування з мільярдерами
22:45 – Про оточення
24:04 – Розрив з Трансформатором
25:55 – Про Prizma Club
33:05 – 2 квитки на Бізнес Концентрат

***

Як Артем прийшов до організації бізнес подій

Артем Майдан організатор події Бізнес Концентрат – це бізнес форум, який вперше був проведений півтора роки назад, наприкінці 2017 року. У 2018 році було проведено два таких форуми, на яких  сумарна кількість людей налічувала 7500. Цього року Артем організовує бізнес форум на 8000 осіб.

До цього Артем займався більше онлайн бізнесом – продюсуванням експертів, продажем онлайн продуктів. Брав експерта, упаковував продукт, займався маркетингом та продажем. В 2013 -2014 році це лише починалось в Україні. Після продажу онлайн продукту в 2016 році на суму більше 500 тис.дол. прийшло усвідомлення, що в Digital можуть бути непогані гроші. Компетенцією Артема в онлайні були більше організаційні питання, проджект менеджмент.

Для людей які не мають власної експертності відправною точкою може стати саме продюсування експертів.

Проте Артему хотілося більш живого спілкування, адже він любив спілкуватись наживо – дивитись в очі та бачити емоції людини. Тому він пішов в організацію живих подій.

Кожна людина яка працює в онлайні розуміє цінність живого спілкування. Той хто розвіртуалізовується одержує в рази кращі результати.

***

Перша масштабна офлайн подія

13 травня 2017 року організували “Первая Мужская Конференция В Киеве”. Ідея конференції була – справжні практикуючі бізнесмени з різних ніш та сфер.

На цій конференції виступали топові спікери – Андрій Оністрат, Дмитро Карпачов, Дмитро Портнягін, Микола Тищенко, Анатолій Анатоліч, Олександр Кравченко.

фото з фб Артема

Зробили все красиво і круто і не заробили грошей, ще й попали в мінус.

Артем опинився на роздоріжжі, що робити далі. Він якраз вийшов з онлайн бізнесу, а організація офлайн конференції – потерпіла невдачу. Півтора місця потребувалось, щоб прийди до рішення спробувати зробити ще одну офлайн конференцію і розширити її аудиторію. Зробити не чоловічу, а просто бізнес конференцію – Бізнес Концентрат.

На думку Артема важливим кроком стало піти з хорошого проекту який приносив дохід, але не давав задоволення та пригнічував. Це дозволило сконцентруватись на проекті, який дуже хотілось втілити – організувати круту офлайн конференцію. І це дало прекрасний результат.

Ідея Концентрату в розумінні Артема – топові спікери з досвідом ведення бізнесу, масштаб, широкий ринок бізнесу.

***

Що потрібно для організації масштабної події

Організація масштабної події це не лише бажання, сталеві яйця та запрошення спікерів.

Основне на чому фокусується при організації – це сам продукт. Люди які будуть на сцені – хто вони і про що говорять. Артем спостерігає та аналізує спікерів впродовж певного часу.

Для великих івентів необхідно мати “зірку” та спікерів, які вже мають свою аудиторію або на яких прийдуть.

Друге – це сервіс на конференції незалежно від вартості квитка. Є чек-лист, що необхідно зробити, який постійно доповнюється. Всі дрібниці формують враження про подію.

Команда конференції “Бізнес Концентрат”, 2018р.

І звісно – маркетинг та реклама. Намагайтесь перевершувати очікування клієнтів.

***

Формування бюджету заходу

Перший свій форум планували наче заскакували у потяг на ходу, бо не було досвіду. Лише приблизно прикинули скільки це коштуватиме, а у фіналі побачили, що в мінусі.

Зараз плануємо, намагаючись прорахувати все до дрібниць. Особливо останні форуми. Адже івенти на 3000+ людей вимагають великих бюджетів.

Артем дуже прискіпливо ставиться до формування ціни квитка на подію – з позиції, що отримає клієнт за цю вартість, який сервіс. Намагається прорахувати та прописати всі деталі.

***

Prizma Club

Поспілкувавшись з мільйонерами бачиш, що ними рухають зовсім не гроші. У кожного з них є свої амбіції. Кожен хоче доказати що він щось може. Перебування в такому середовищі міняє світогляд. В Україні не вистачає бізнес освіти. Люди хочуть навчатись бізнесу. Хочуть мати навколо себе оточення з спільними інтересами та цінностями, яке буде стимулювати рухатись вперед.

Участники Prizma Club  в бізнес-турі в Дубаї, 2018р.

Тож наступним логічним кроком стала ідея створення клубу Prizma, де в першу чергу акцент ставиться на сильне оточення.

Участь у клубі річна, вартість 6 тис.дол. Окрім того необхідно відповідати певним параметрам, щоб отримати до нього доступ. В даний момент налічується 50 учасників.

У клубі проходять щомісячні зустрічі у різних форматах – бізнес-практикуми, зустрічі з менторами клубу, майстер-майнд сесії, на яких Ви маєте змогу почути про досвід інших людей, секретні та виїзні зустрічі.

***

Розіграш квитків на Бізнес-Концентрат (01/06)

На кону два квитки на Бізнес Концентрат 4.0 (01 червня, Київ).

Щоб взяти участь у розіграші, ознайомтеся з програмою заходу і просто напишіть у коментарях, якого спікера вам найбільше би хотілося послухати і чому саме його.

Результати конкурсу розіграємо за тиждень після виходу публікації у мене в інстаграм-лайві. Успіхів 🙂

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: