З’ясувати що саме потрібно людям і надати їм це ефективним способом є основою практичної філософії ОМБІЗ Формула, на якій і грунтується уся моя діяльність, а також методи просування і розвитку онлайн, що ми розглядаємо в межах найкориснішої бізнес-спільноти УАнету – ОМБІЗ Картель.

Для того, що ознайомитися з ОМБІЗ Формулою, просто перейдіть на окрему публікацію, де я у статті й короткому відео (20 хв) максимально стисло і чітко розповідаю про ОМБІЗ Формулу (переглянути).

Основна ідея полягає у тому, щоб запитатися в цільової аудиторії про виклики, з якими вони стикаються, проаналізувати ці дані та визначити конструктивні рішення.

***

Тож, будучи студентом власних підходів, я регулярно тримаю руку на пульсі потреб клієнтів, прислухаючись до слів кожного. У зв’язку з тим, що недавно Картелю виповнився рік, наша команда провела чергове внутрішнє дослідження на предмет ефективності функціонування спільноти.

В результаті ми отримали купу зворотнього зв’язку, рішення по якому ляжуть в основу майбутніх нововведень. Ось, які були запити і які кроки ми збираємося зробити відповідно. Звичайно це вже проаналізована і систематизована інфа. Отже…

***

Які складові Картелю учасники вважають найкориснішими

 

 

 

 

***

(90%) Останній пунк – це безкоштовна участь у наших живих подіях

Наприклад, ОМБІЗ Форум, наступний з яких відбудеться  27 липня у Львові. Незаважаючи на те, що проведення подібних заходів здійснює неабияке фінансове та організаційне навантаження, ми однозначно будемо продовжувати це робити, адже бачимо, що це найкорисніша фішка.

Насправді лише ця фішка вартує участів Картелі, аде це звичайно далеко не все.

***

(69%) Наступний по корисності іде доступ у внутрішню фейсбук-групу спілкування

Я був усаником різних груп (платних і безкоштовних), але більшість з них є нічим іншим, як дошкою оголошень “чудових пропозицій”, через яку інші намагаються хирожопо пропихнути свій бізнес. Але тільки не в нас.

Закрита група ОМБІЗ Картелю – це середовище взаємодопомоги і підтримки. Як тільки хтось з учасників публікує своє запитання, він блискавично отримує конструктивну відповідь від мене особисто, представників нашої команди і звичайно що інших учасників. Цей актив насправді складно переоцінити.

***

(65%) Далі по корисності йде База Знань рішень на типові бізнес-ситуації

За роки моєї діяльності, а також на понад рік діяльності Картелю нам вдалося розглянути силу силення різноманітних кейсів. Скажемо так! Якщо ви зараз стикнулися з певною проблемою чи викликом у бізнесі, то ймовірність дуже велика, що у нашій Базі Знань уже є відповідь на ваше питання.

Тож нам залишається лише скерувати вас у правильному напрямку. Натомість, якщо ж питання у Картелі піднімається вперше, то ми обговорюємо його, додатково досліджуємо і завантажуємо рішення в базу знань. Вуаля 🙂

***

Решта блоків є приблизно порівну корисним, згідно опитування. А це: 

  • (48%) Технічна підтримка
  • (48%) Щомісячні навчальні сесії від мене
    – кожного першого четверга місяця
  • (41%) Щомісячні гостьові сесії інших спеціалістів
    – кожного третього четверга місяця
  • (38%) Мінітренінг ОМБІЗ Формула
  • (35%) Платформа Свій до Свого по Своє

На мою думку результат по останніх двох пунктах зовсім не вказує на те, що це менш корисно, а радше – не використовується сповна. Саме тому у нас вже є рішення по ефективності їх використання. Читайте далі.

***

Окремі найбільш типові запити від учасників + наші рішення

 

Проводити зустрічі офлайн, попередньо узгодивши перелік цікавих тем для обговорення / Окремі зустрічі за вузькими інтересами.

Час від часу ми організовуємо неформальні тусовки. Зазвичай це відбувається у Львові та Києві та завжди повідомляємо всіх учасників Картелю заздалегідь.

***

Трохи більше хочеться техінструкцій для блогу і трохи детальніше / Можливо варто все ж таки ввести посаду (можливо й платну) для надання технічної підтримки по власному блогу, сайті

Для цьго у нас є окремий мінісайт по роботі з блогом. Ми навіть викупили ліцензію найкращого конструктора сторінок Divi та безкоштовно надаємо нашим картельчанам. А ще в групі постійно здійснюється технічна підтримка на будь-які питання нашим спецом Ярославом. Такожи ми плануємо вивести техпідтримку в окремий канал комунікації, щоб ще краще служити вам.

***

Хочеться більш дружній інтерфейс навчальної програми і доступних матеріалів / Для матеріалів Картеля зробити якесь групування по сферам, або алгоритми дій, при різних ситуаціях

Покращення юзабіліті внутрішнього сайту Картелю – це один із наших основних пріоритетів на найближчий час.

***

Хочеться побільше сесій питання-відповіді з (різними) експертами / Хочеться більш крутих спікерів для тих, хто вже рванув вперед і так далі

Кожного третього четверга місяця ми запрошуємо експертів з різних сфер онлайн індустрії, щоб вони предметно розкрили метоли робити в межах їхньої компетенції. Опираючись на затребувані теми, запрошуємо найкрутіших експертів своєї справи.

***

Було б добре розподілити учасників по категоріях їх діяльності. Так легше знайти контакт людини експерта у конкретній сфері

Для цього у нас є платформа Свій до Свого по Своє. Тим не менше найближчим часом збираємося інтегрувати спеціальний плагін, який дозволить динамічно сортувати учасників Картелю за різними категоріями і МастерМайнд групами.

***

Хотілось отримувати особисті повідомлення від Картелю раз на місяць із запитанням: «Як Ваш прогрес?» / Не вистачає контролю або зворотного зв’язку, який допоможе мені зрозуміти чи в правильному напрямку я рухаюся

Саме для цього також готуємо ще один пакет, в якому буде особиста підтимка і наставництво від Ореста.

***

Було б класно мати уроки крім як відео – у вигляді статей. Текст, картинки, скріншоти і відео контент

Саме включно заради цього наймаємо в команду Контент-менеджера ==> Ось.

***

Запрошення пройти курс (блок курсу) – ти обираєш курс і тобі приходить нагадування, можливо спільне обговорення тих, хто проходить цей курс паралельно з тобою

Для організації даної функції варто трішк напрягтися. Зокрема, з точки зору технологічного рішення. Будемо рухатися в цьому напрямку. Наразі це можна реалізувати у форматі внутрішніх челенджів.

***

Теми на розгляд, що найбільше цікавлять учасників

Власне і їх по-черзі будемо розгялдати на найближчих четвергових заняттях:

  • Все про проведення вебінарів
  • Налаштування реклами google
  • Про алгоритм створення особистого бренду
  • Робота з великими брендами.
  • Налаштування реклами в facebook
  • Розкрутка Instagran
  • Як збільшити аудиторію
  • Автоматизація процесів
  • Копірайтинг
  • Психологія підприємця (що потрібно змінити в голові, щоб краще пішли справи)

Додам, що всі вони додаватимуться у Базу Знань, де вже є купа корисного матеріалу на різні випадки бізнес-життя.

***

РЕЗЮМЕ

Як я писав у статті про 10 висновків після року успішного ведення бізнес-спільноти за моделлю платної підписки, наша спільнота ОМБІЗ Картель – це наче живий організм. Тут завжди є над чим працювати і що покращувати. А пріоритетом для нас є практична користь для учасників, при якій вони зможуть максимально досягати своїх бізнесових і особистих цілей.

Отож робота продовжується. В цій статті я подав приклад того, як ми аналізуємо потреби клієнтів, вказавши шлях куди розвивається спільнота далі. Якщо ви досі не з нами, то ласкаво просимо. Організований набір у Картель проходитиме з 3 по 6 червня. Ось всі деталі.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: