Мені вдалося побувати уже в понад 100 країнах світу, більшість з яких ми разом відвідали з чарівною Мартусею. Але, якщо говорити про сім’ю у повному складі, то разом вибиралися хіба що на Лемківську ватру. Тож цього року вирішили виправити це неподобство.

Окрім того, моя кузена з Торонто Наталя, з котрою ми разом якось подорожували Західними штатами США, вже тривалий час проявляла бажання відвідати Грецію, оскільки цікавиться античною історією. Тож питання стояло не про те, куди їхати, а коли – щоб усім догодити.

Тож, зіставивши між собою багато рухомих частин, жереб було кинуто – Греція. Саме ця подорож послугувала причиною першої спільної мандрівки читачів блогу та відіграла роль своєрідної розвідки, в результаті чого вийшла неймовірна сімейна пригода.

Для початку рекомендую переглянути відео з першої частини цілої подорожі. Наразі лише про яхтинг, а у наступному випуску буде і континентальна частина Еллади.

А далі невеличкий опис у статті…

***

Чому саме яхтинг? Та чому в Греції?

• Греція – це один із небагатьох напрямків світу з величезною кількістю різноманітних островів;
  • окрім того, в Афіни дуже легко і дешево добратися з України;
  • та й загалом яхтинг – це класний спосіб відпочинку, що підходить для різних вікових груп та вподобань.
Іншими словами – супер для спільного сімейного відпочинку ?

***

Як добиралися і де ходили (а не плавали)?

Спочатку інтерсіті зі Львова до Києва, а далі Ryanair з Борисполя в Афіни. До слова, вперше побував в оновленому терміналі F.

Того ж вечора на таксі доїхали з аеропорту в марину передмістя Афін Алімос та заселилися на яхту. На відміну від подорожі з читачами блогу, де у нас був катамаран, з сім’єю ми вихопили яхту, оскільки мали дуже специфічний запит – лише три дні у морі, а всі чартерні компанії працюють за принципом потижневої оренди з суботи по суботу.

Тим не менше, я радий, що вдалося спробувати обидва варіанти. На яхті звичайно тісніше, але вона мені видається чимось більш елегантним.

Яхтинг у Греції

Зранку вже наступного дня до нас на автобусі з того ж аеропорту підкотила Наталя, котра прибула з торонтівського рейсу. Ось і всі в зборі готові починати свою міні-Одісею.

Порос

Враховуючи, що у нас було всього три дні на воді, далеко від берега відходити не могли та крутили у межах Саронічної затоки, що акурат поряд з Афінами. Першим ділом взяли курс на острів Порос,

Тут зупиняються практично всі яхтсмени, які ходять у цих місцях.

Яхтинг у Греції

Це неймовірної краси острів, з тісною забудовою в межах однойменного міста та усіма пристосуваннями для потреб мандрівників на яхтах. Найперше ми пришвартувалися і кинули якір.

А далі пішли разом гуляти вузенькими вуличками міста.

Яхтинг в Греції

Піднявшись на один із пагорбів, відкривається мальовнича панорама на навколишні терени.

Яхтинг у Греції

На самій горі колоритна церковця. Аж настільки, що Мартуся ввійшла у роль проповідника.

Яхтинг в Греції

Ввечері усі гості міста тусуються в тавернах, а дехто просто гуляє і насолоджується вечірніми замальовками Пороса.

Моні

Наступного ранку ми смачненько поснідали та вийшли у море. Ну дуже вже хотілося скупатися, що власне ми і зробили, кинувши якір в одній із тутешніх бухт.

Далі приблизно двогодинна переправа до невеличкого та безлюдного острова Моні. Для того, щоб ступити на сушу, нам довелося спускати «тузіка». Це так називають надувний човен.

Через те, що на острові не живуть люди, тут розвелося багато павичів, які оточують відвідувачів, натякаючи на те, щоб дати їм який гостинець.

А ще це просто класне місце, де можна умиротворитись та скупатися у прозорій водичці.

Егіна

Останньою точкою став острів Егіна з однойменним містом, що є найбільшим населеним пунктом цілого регіону. Колись Егіна конкурувала з Афінами за домінування в тутешніх водах, а зараз є звичайним милим туристичним містечком, найближчим грецьким островом, куди можна втекти із гучного мегаполісу.

Яхтинг в Греції

Ми пришвартувалися прямо з виходом до пішохідної набережної, що викликало своєрідні відчуття. Пригадуєте моменти, коли ви ходите по пристані і думаєте: «Хто ж ці люди, які так солодко потягують винце у своїх яхтах». Так ось, ми якраз ненадовго стали тими людьми в очах інших.

Того вечора ми накупили креветок на місцевому ринку і влаштували собі прощальну вечерю. Смакота неземна.

Повернення

Ввечері наступного дня моя сестра Марічка з чоловіком Сергієм уже мали літак назад в Україну. Тож ми вийшли рано-вранці, щоб добратися в Алімос на обід. По дорозі здійнявся вітер, що дав змогу нам розкрити вітрила

Яхтинг в Греції

… а ще, окрім того, декого трохи закачало, погойдуючи на хвилях. Я ж тримав ситуацію під контролем, не збиваючись з курсу.

Насправді до подібної качки доволі швидко звикається. Для початку краще прийняти таблетки і зайняти горизонтальне положення. А далі не буде жодних проблем, оскільки з часом організм адаптовується.

Прибувши в Алімос, ми попрощалися з Марічкою та Сергієм,

… а також подякували нашому неймовірному капітану Віктору, завдяки якому наша сім’я отримала неймовірний досвід. Батьки також у захваті.

Яхтинг в Греції

Далі я зганяв у порт і привіз орендоване авто, щоб далі продовжити уже континентальну частину подорожі, про що розповім в одній із наступних статей.

А наразі…

Резюме

Яхтинг – це значно доступніше, ніж більшість людей собі уявляє. І по ціні, і по організації. В даному випадку у нас був специфічний запит (лише три дні), але зазвичай подібні тури тривають цілий тиждень, чого цілком норм, щоб повністю пройнятися таким типом відпочинку.

Завдяки цій подорожі нашій сім’ї вдалося пережити неймовірний досвід і можу навіть сказати, що в певному сенсі відносини перейшли у якісно іншу площину. Думаю, цим ми починаємо гарну традицію принаймні щороку вибиратися у цікаві мандри, а не залипати разом десь у готелі.

Яхтинг у Греції

Також щиро рекомендую переглянути відео та іншу мою деталізовану статтю про подібний, але тижневий маршрут по тій же Саронічній затоці, який ми зробили разом з читачами блогу.

А ще заходьте на сайт моїх колег EscapeWithPro.com та подивіться, які там є варіанти. Вся фішка сервісу в тому, що мандрівники чи агенти самі публікують свої авторські тури, а вам залишається лише обрати те, що до вподоби (яхтинг, походи, роудтріпи, фототури та інше).

Додам, що найближчим часом разом з EscapeWithPro.com ми готуємо другу спільну мандрівку читачів блогу! Куди це буде – наразі секрет і ви дізнаєтеся про це найближчим часом. Єдине, що знаю напевне – це буде дуже круто.