Якось до мене в гості в офіс у Львові зайшов один з учасників ОМБІЗ Картелю, а також читач блогу Андрій Майорчак, який є тренером з особистісного розвитку. Андрій вирішив розпитати, яким чином мені вдається комбінувати безліч різних активностей впродовж одного типового дня.
Думаю, це чудова нагода, аби якомога чіткіше розповісти про те, як все відбувається. Ось невеличке відео про це.
А далі читайте у текстовому форматі.
***
Як виглядає робочий день онлайн-бізнесмена
7:00 Підйом
Усе виглядає значно простіше і нудніше, ніж ви собі уявляєте. Як правило, я прокидаюся о 7:00-7:30. Встаю, чищу зуби. Голюся я всього лиш раз на кілька днів, і використовую для цього тример.
В подорожах я часто піддаюсь спокусі поголитися “небезпечним” лезом. Такий досвід “королівського гоління” я вже мав в Кувейті, Брунеї, Албанії, Ірані, Йорданії, Тунісі.
А далі у мене є ранковий ритуал – я мию посуд. Ми так домовилися, що у нашій з Мартусею сім’ї я мию посуд, а вона готує. Миття посуду я завжди залишаю на ранок, тому що це дозволяє «роздуплитися» після сну. Можна сказати, що це моя ранкова медитація.
Також кожного ранку я роблю невеличку руханку – 7 Minute App, яка полягає в тому, що впродовж семи хвилин можна задіяти основні групи м’язів, що допомагає прокинутись і належним чином налаштуватися на робочий день.
Я роблю руханку навіть в свій день народження (Пхукет, Таїланд)
Дізнайтеся також про мій щоденний ритуал (у мандрах та вдома)
9:00 Прихід в офіс
Кожного ранку я випиваю склянку води, і потім, якщо я голодний, то можу щось з’їсти. Якщо не голодний, то відразу можу йти в офіс на 9:00.
До офісу я йду пішки. До речі, рішення перейти в офіс було дуже правильним. Розділяти житловий та робочий простір – надзвичайно важливо. Вдома ми живемо, відпочиваємо, вирішуємо різні побутові речі, а в офісі можна зосередитись винятково на ділових справах.
В офісі перші дві-три години я приділяю лише собі. Тобто, це мій сакральний час на якусь креативну роботу. Поки ще всі в діловому світі не поприходили, не повідкривали комп’ютери, до тебе ще сотні повідомлень зі всіх сторін не сиплеться, я строго роблю щось своє.
Це те, що може мою діяльність просунути на один крок вперед. І якщо все, що буде потім протягом дня, піде коту під хвіст, я все одно зможу зарахувати цей день собі в актив. Це дуже важливий момент. Таким чином, у довготерміновій перспективі ти весь час будеш просувати свою справу.
До речі, саме цей принцип називається “з’їсти жабу на сніданок”. І завдяки цьому свого часу я зумів вийти зі щур’ячих перегонів, покинути небажану роботу, заснувати власний бізнес і просто колосально змінити своє життя на краще. Тому дуже раджу вам його застосовувати.
Більше про менеджмент загалом і про згаданий принцип я написав у книзі “Формула продуктивності”, в якій зібрав понад 100 різних прийомів, методів і фішок самомотивації, персональної продуктивності, визначення цілей і досягнення найзаповітніших мрій.
14:00 Обід і ділові зустрічі
Усі свої ділові обов’язки я намагаюся завершити до першої половини дня. Тому що о 13:00 у нашої команди є діловий зідзвін, під час якого ми пробігаємось по поточних речах. Це триває до години часу.
О 14:00 я йду обідати, а після обіду у мене починаються різні зустрічі. Чому такий час? Тому що для того, щоб спілкуватися з людьми, не треба вже стільки енергії і концентрації, як з самого ранку.
В другій половині дня я приділяю увагу речам, які спрямовані на підтримку діяльності. Це може бути якась зустріч або ж перечитування ділової переписки. Це, знову ж таки, додаткові речі, які можна робити на автопілоті.
18:00 Завершення справ
Завершується мій робочий день о 18:00. Буває, що я засиджуюсь в офісі і завершую роботу о 19:00. Тоді йду на зустріч з друзями або проводжу час з дружиною.
Як бачите, це звичайний робочий день. Що є незвичайного в ньому? Те, що в будь-який момент, коли захочу, я можу не прокидатися зранку, довше поспати. Або ж можу в будь-який момент вирішити, що я кудись вирушаю в мандри і зробити це. Скажімо, я на тиждень кудись лечу, а робочі процеси всі рухаються. І коли я повертаюся з мандрів, я знаю, що все буде так само працювати.
P.S. Поділіться в коментарях, як проходить ваш типовий діловий день. Цікаво порівняти 😉
Організованість – супер ?. Зараз саме завершується мій подвійний декрет у 5 років і, проаналізувавши свою багатофункціональність, швидкість та різноплановість справ, які роблю одночасно, я усвідомила наскільки ресурсною може бути людина. І це вражає і надихає! Дякую, Оресте! ?
Завжди радий! Успіхів ?
Марта любить готувати? Ти любиш мити посуд? Хто у вас прибирає? =)
Не задумувався щодо хатньої робітниці? Це ж ніби як про делегування 😉
Я коли жив сам чи з дівчиною – користувався послугами. Дуже зручно було. Речі які я терпіти не можу робити – були забезпечені)
Марта готувати любить, але робить це не частіше ніж двічі на тиждень. А от я мити посуд обожнюю 🙂
Стосовно помічниці по дому,то наразі не дуже актуально, оскільки ще немає настільки багато домашньої рутини.
Дякую, Оресте!
Самий правильний, нормальний розклад!
Я вийшла на роботу через десять років перерви- спеціально, організуватися)))))) Розлінилася просто, важко щось робити, коли ніхто не змушує (хоча я добре знаю і вмію робити те, що приносить результат )…(((
Зараз, з ранку, почала бігати 10 хвилин, але який заряд бодрості!))
Пысля роботи трохи займаюся і своєю справою. Але не задоволена своєю продуктивністю.
Ого! А що спровокувало таку перерву в десять років?
Не виникало думки поставити посудомийну машину? Зручніше ж набагато.
Або міжкімнатні двері змінити на щось новіше.
Тоді Орест не роздуплиться і все піде шкереберть)))
Дякую за пораду. Подумаю 🙂
Цікава стаття, люблю такі, про особисте. А коли лягаєш спати і скільки спиш зазвичай? Як часто ходиш до спортзалу і бігаєш?
Зазвичай лягаю до між 23 і 24 год.
Сплю мінімум 8 годин
Двічі на ти ждень граю теніс по 2 години (вівторок / четвер)
Двічі-тричі на тиждень зависаю на турніках біля Подорхові вечорами.
Бігати став рідше, оскільки це заміняє теніс наразі.
Зал лише у зммовий період 🙂
Оресте, чудово! Дякую!
Щодо свого дня – останнім часом не можу похвалитись продуктивністю, тож краще скористаюсь гарним прикладом 🙂
До речі питання – багато років мені вдавалось організувати себе робити те, що потрібно і тоді коли потрібно. Але останні роки добре працюю тільки у вільному режимі. Якщо з’являється справа із серії “треба” (навіть невелика – наприклад відіслати листа до банку, там справи на 15 хвилин) – організм виявляє страшенний спротив і може безкінечно відкладати ту справу. Не можу зрозуміти що змінилось і що з цим робити?
Хммм! Мені складно сказати, що зміноля, оскільки настільки доре вас не знаю. Але по собі зауважив, то також часто влом братися за такі дрібнички і просто шкода свого часу та енергії.
Тому якраз для таких речей добре мати асистента чи помічника, який буде розрулювати подібні поточні справи 😉