Це гостьовий пост учасниці нашого ОМБІЗ Картелю Тетяни Сімак, яка вирішила поділитися з читачами блогу своїм досвідом і розповісти, як можна успішно реалізовувати свої проекти, маючи маленьку дитину.

Далі читайте від авторки статті прямим текстом.

Тетяна Сімак, співзасновниця клубу МамаМоже

Привіт, мене звати Тетяна Сімак. Я співзасновниця клубу активних мам МамаМоже в Києві, генераторка ідей, мама 2,7 річного Златослава, щаслива дружина.

Моє життя наповнене пригодами, переїздами, експериментами, нетворкінгом, тестуванням нових теорій, відвідуванням різноманітних заходів.

Після народження сина все перевернулось з ніг на голову і нам довелося пристосовуватись до змін, вчитися жити по-новому.

Я заснувала спільноту для мам – клуб МамаМоже, в рамках якого ми проводимо фестивалі, пікніки, зустрічі, майстер-класи, марафони, фотосесії для мам з дітками та багато іншого. Більше про нас можна дізнатись на сайті та на сторінці у Facebook

За цей час я здобула різноманітний досвід, отримала багато знань, навчилась ефективно поєднувати материнство, улюблений проект та власні захоплення.

Поділюсь з вами тим, що ж мені допомагає працювати і бути успішною.

***

Делегування

Я завжди прошу чоловіка про допомогу, якщо мені потрібно зробити щось терміново або піти на зустріч, навчання. Здогадуюсь, що є чоловіки, які неохоче залишаються з дітками. Але це реально змінити.

Просіть допомоги у рідних. Коли бабуся приїздить до нас на канікули, я використовую всі можливості, щоб працювати і завершити важливі справи. Саме в такі періоди відбуваються стрибки розвитку в мого сина, адже бабуся з ним активно гуляє, навчає нових слів і віршів.

Тетяна Сімак про делегування

Знайдіть няню, яка буде працювати погодинно. Ми з моїми партнерами запрошуємо нянь, коли треба вирішити термінові справи. Інколи збираємося з партнерами у когось вдома та одна няня грається з нашими дітками. Це дуже зручно та економить нам бюджет.

Якщо дитина старша, можна працювати в кафе з дитячою кімнатою і нянею. В такому разі, замість оплати особистій няні, ви можете щось замовити в кафе. А ваша дитина буде соціалізуватися з іншими дітками різного віку.

***

Девайси і делегування процесів по дому

Чи рахували ви, скільки часу щодня миєте посуд? А пилососите? А готуєте їжу?

Я колись порахувала, що на миття посуду витрачаю близько однієї години на добу, а це близько 15 днів за рік. Після цього дуже швидко в домі з’явилася посудомийка.

Також економить ваш час і нерви робот-пилосос. Це дуже хороша інвестиція для мене. Зазвичай я вмикаю робота, коли йду на вулицю, а повернувшись, мене чекає чиста квартира. 

Пральна машина, мультиварка, відпарювач та інші девайси також будуть вам у нагоді. Також дуже виручають наймані спеціалісти. 

Прибиральниця. Я і мої подруги вже більше року запрошуємо фею, яка миє вікна, холодильник, меблі, підлогу, туалет, ванну, пилососить підлогу, дивани та інше за нашим бажанням. Вона все це робить за 2-3 години в однокімнатній квартирі. А я б з дитиною на це могла витратити більше доби. Тому краще довіритися професіоналам і зекономлений час інвестувати у вашу родину чи справу.

Тетяна СІмак про делегування

Приготування їжі. Я тільки готуюся, щоб це делегувати, і лише один раз користувалася такими послугами. Але деякі мої знайомі запрошують кухарку, яка приходить кілька разів на місяць, готує різні страви, напівфабрикати.

Покупки онлайн. Ви рахували, скільки часу витрачаєте щодня в магазинах, стоїте в чергах? Хоча цей час ви могли б витратити більш ефективно. У великих містах багато магазинів пропонують доставку, зокрема сервіс zakaz.ua. Також є сервіс доставки glovo та сервіс kabanchik, на якому можна знайти різних спеціалістів, в тому числі нескладну роботу.

Взагалі користуйтеся послугами спеціалістів. Впевнена, що ми можемо зашити одяг, заклеїти взуття, але інші люди можуть зробити це якісніше і швидше.

***

Тайм-менеджмент

Я намагаюся робити хатні справи, поки син не спить, а під час його сну працювати над проектом. Ось поради, як організуватися і встигати більше:

  • Купіть собі невеликий блокнот, куди занотовуйте все, що потрібно робити, заплановані зустрічі. Дитина може в будь-який момент відволікти, тому записуйте все.
  • Встановіть на телефон додаток Trello та використовуйте SCRUM у плануванні домашніх справ та вашого бізнесу.

Для цього випишіть всі справи по дому, бізнесу в різні списки – це буде беклог проектів. Далі оберіть кілька найбільш пріоритетних та перенесіть їх до дошки  “В процесі виконання”. А коли їх виконаєте, то перенесіть на дошку “Виконано”.

  • Також можна зробити SCRUM дошку: виписати всі справи на окремі листочки, частину з них перенести праворуч – які будуть виконуватися найближчі тижні, а виконані – ще правіше. Цю систему використовують більшість ІТ-компаній та великі промислові гіганти для управління проектами. І, на щастя, її можна адаптувати до будь-яких процесів та бізнесів. Прочитайте книгу Джеффа Сазерленда “Scrum. Навчись робити вдвічі більше за менший час”.
  • Позбудьтеся хронофагів – пожирачів часу. Скільки часу ви витрачаєте в соціальних мережах? Скільки часу дивитесь телевізор? Чи просуває це вас у вашому бізнесі? Чи робите ви те, що приносить вам щастя?

Хронофаги – це і телевізор, соціальні мережі, і читання безкінечних чатів у Viber, і тривале спілкування по телефону. Тільки від вашої рішучості залежить, скільки часу ви будете витрачати на непотрібні для вас речі.

***

Автоматизація процесів і системність

Сьогодні є дуже багато додатків, сайтів для цього. Користуйтеся і навчайтеся новому. Подумайте, що можна оптимізувати.

Як би дивно це не звучало, але розхламлення в квартирі дало поштовх відчутним змінам в моєму житті. Велика кількість речей, яка була у нас, забирала багато ресурсів, енергії. Зараз я відчуваю себе набагато краще, хоча процес розхламлення триває.

Системність – це для мене найскладніше, але я вперто розвиваю в собі цю якість чи то звичку. Вчити відповіді на іспит в останню ніч не дуже ефективно, чи не правда?

Якщо говорити в розрізі клубу МамаМоже, то ось важливі речі, які нам дуже допомогли спростити процеси.

  • Створення інструкції для нових керівників. Майже щомісяця до нас долучаються керівники в різних районах і ми навчаємо їх всьому, що знаємо самі – організація зустрічі, робота з партнерами, ведення переговорів, збільшення клієнтської бази. Кожного разу розповідаючи цю інформацію, ми ризикуємо пропустити щось важливе. Тому ми створили текстову інструкцію, щоб керівники клубів могли в будь-який час до неї звернутися. Плануємо також записати відео-інструкцію.
  • Сайт. Наші керівники щодня додають інформацію події в гугл таблицю, з якої напряму на сайті вивантажується вказана інформація. Тобто сайт без бази даних та складних налаштувань. Це дуже зручно саме для нашої діяльності та дівчат-керівників, які всі дії можуть зробити на мобільному телефоні.
  • Тижневий анонс формується по нескладній формулі в гугл таблиці.

***

Відпочивайте

Робіть те, що приносить вам задоволення. Просто зараз напишіть 10 справ, які поповнюють ваш ресурс, заряджають вашу “батарейку”. І щодня робіть одну або кілька справ зі списку.

Впевнена, що серед нас є дуже багато людей, які намагаються встигати більше, реалізувати одночасно декілька проектів. Але щоб ваша ефективність була вищою, краще сконцентруватися  на чомусь  одному. Особливо за наявності малої дитини, яка весь час потребує вашої уваги.

Тетяна Сімак

Для досягнення гармонії необхідно розвивати всі сфери свого життя. Окрім бізнесу та сім’ї,  варто приділяти увагу  здоров’ю та достатньо відпочивати. Зупиніться та подумайте, чи ви щасливі. Чого вам не вистачає, щоб бути ще більш щасливими?  Інколи це зустріч з друзями, мандрівка або просто  читання улюбленої книги  в затишному місці. Прислухайтеся до себе.

Мене ж найбільше заряджають подорожі. Ми з родиною їздимо щонайменше двічі на рік у закордонні мандрівки. Познайомившись з новою культурою, цікавими людьми, в мене з’являються нові ідеї, натхнення.

Ще для мене дуже важливе якісне спілкування з розумними, амбіційними і цікавими людьми. Серед моїх друзів таких багато. Майже щодня моє життя наповнене якісним спілкуванням, в процесі якого народжуються нові проекти, вирішуються робочі і особисті питання.

Ще є таке поняття як професійне вигорання, яке я, як і більшість людей, відчуваю його час від часу. В такі моменти я починаю братися за нову роботу, яку я раніше не робила.

Тетяна СімакНа фото: Тетяна разом з партнеркою Катериною Смелянцевою

Наприклад, коли я відчула, що вже втомилася організовувати зустрічі самостійно, то разом з моєю партнеркою Катериною Смелянцевою почали організовувати клуби по всьому Києву. І одним з натхненників був Орест Зуб з його лекцією про масштабування.

Від Ореста: Якщо вас цікавить тема розширення вашого бізнесу, то 3 жовтня о 20:00 пройде безкоштовний вебінар на тему “4 кроки масштабування для тих, хто вже успішно продає онлайн”. Зареєструватися можна тут.

Потім процес масштабування став доволі стабільний і ми почали організовувати фестивалі для свідомих батьків, на які можна приходити разом з дітьми. Що буде далі – навіть не здогадуюся. Впевнена, якщо робота вам подобається, якщо у ній є творча складова та спілкування з людьми, які постійно надихають своїм прикладом, проблема вигорання зменшується. 

***

Подарунок для мам

Дякую, що дочитали до кінця. І для вас буде невеликий бонус – безкоштовний квиток на першу зустріч клубу МамаМоже в Києві (на сайті клубу MamaMozhet.com.ua відмічені зірочкою) або участь в одному з онлайн-марафонів з будь-якої точки планети.

Щоб отримати квиток, просто напишіть мені в Facebook і напишіть, що читали мою статтю на сайті OpenMind.com.ua. Буду рада новим знайомствам і зустрічам!

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: