Як організувати бізнесову діяльність так, щоб вона приносила прибуток, стабільно росла і розвивалася? Навіть якщо у вас є те, чим би ви хотіли займатися все життя, цього замало. Потрібно знайти правильну бізнес-модель. І саме на цьому шляху може бути чимало труднощів.

Мій сьогоднішній гість Андрій Стефурак, який є учасником нашого ОМБІЗ Картелю і співзасновником розмовних клубів АнглоSpeaking, впродовж трьох років шукав найкращу бізнес-модель для своєї справи життя.

У цьому відео Андрій відверто розповів про свої спроби і помилки, які зрештою привели його до успішного формату бізнесової діяльності. Впевнений, що вам буде цікаво і повчально подивитися на досвід Андрія збоку. 

Ось відео…

 

Ось аудіо…

 

А далі читайте у форматі статті історію Андрія.

***

Перший урок: якщо справа не твоя – ти її не контролюєш

Пристрасть Андрія – це англійська та інші мови. І саме з цим він вирішив мати справу у своєму професійному житті. Прочитавши книгу «Формула продуктивності», Андрій Стефурак зрозумів, що хоче бути локально незалежним і заробляти онлайн. 

У цей час він займався транскрибацією аудіо для компанії Microsoft. Допомагали йому у цьому ще кілька співробітників, тобто, це був такий собі фрілансерсько-посередницький бізнес. Утім, коли проєкт закрили, закінчилась робота і дохід.

«Перший урок, який я вивчив у бізнесі: якщо це не твоя справа, то ти не маєш над нею жодного контролю», – каже Андрій.

Андрій Стефурак про бізнес-модель

Після цього він почав розвивати канал на YouTube – допомагати іншим людям вивчати англійську мову. Невдовзі виникла ідея запустити проєкт 21 Chаllenge – своєрідний марафон з інтенсивного вивчення англійської мови впродовж 21 дня.

«До мого марафону приєднались друзі і знайомі. Один студент купив участь в челенджі. Це був мій перший заробіток на цьому проєкті. Такі челенджі я запускав хвилями. Перший був збитковий, а наступний вже був трохи в плюс», – розповідає Андрій Стефурак.

***

Другий урок: провал – це нормально

Наступна бізнес-модель яку впровадив хлопець – формат наставництва у вивченні англійської мови. Але тут його очікувала величезна невдача.

«Я був у Бразилії, проводив вебінар, на якому розповідав про свій новий продукт і раптово, коли я вже перейшов до продажу, обірвався інтернет. Половину учасників вебінару мені вдалося повернути, але продукт їм не сподобався і вони не купили його. У мене був стрес і депресія», – зізнається Андрій.

Тоді його підтримали порадами учасники Фейсбук-спільноти курсу TraveLEarning, і хлопець зрозумів, що він – не один, і таке трапляється з усіма.

Андрій Стефурак про бізнес-модель

«І саме тоді з’явився ОМБІЗ Картель, який дав мені дуже сильний поштовх. Далі я побачив, як розвивається Картель і вперше в житті побачив, що за знання можна платити помісячно через підписку. Мені дуже сподобався цей формат. І я подумав, чому б мені не змоделювати таку спільноту в англійській», – продовжує Андрій Стефурак.

***

Третій урок: не робити надто складний продукт

Свою спільноту Андрій назвав Англоармія, на старті до неї вступили понад 200 людей. І це був неймовірний успіх! Однак вже через три місяці Андрій зрозумів, що щось не так.

«Тут почалося багато бізнес-процесів, різних рухомих частин.  Я не автоматизував процеси. Все робив сам. І зрозумів, що моя сильна сторона в тому, що я люблю запускати, заряджати людей, проводити вебінари, живі зустрічі. А мої слабкі сторони – це організаційна рутина», – зізнався Андрій Стефурак.

Андрій Стефурак про бізнес-модель

Крім того, сам продукт, який пропонувала спільнота, був надто складний: розмовні клуби,  email-розсилка, відповіді на питання, вебінари, челенджі, живе спілкування. І учасники часто не розуміли, що саме може дати участь у спільноті.

До півроку Англоармія трималася на плаву, а тоді почала занепадати. «До речі, ще одна помилка – це те, що я спозиціонував Англоармію як піврічний курс. А якщо ви беретесь за модель підписки, то варто боротись за «вічного» клієнта», – наголошує Андрій.

До речі, ось гостьовий пост Андрія Стефурака “5 причин НЕ вчити англійську“, який він написав для мого блогу.

***

Вихід: знайти максимально простий і зрозумілий формат

Рішення, яке знайшов Андрій, полягало в тому, щоб змінити формат роботи Англоармії – тепер це розмовні онлайн-клуби АнглоSpeaking. І цього разу Андрій запровадив не строкову підписку, а постійну.

«Я сказав людям, що Англоармія перетворюється на розмовний клуб, і тепер в нас проста модель: кожен день о 20:00 годині є розмовний клуб онлайн по скайпу. Головне: люди тепер розуміють, куди вони потрапили. І вони залишаються. Зараз у нас 130 учасників, і ми плануємо масштабуватися», – розповідає Андрій, і додає, що саме такий формат подобається йому найбільше.

***

РЕЗЮМЕ

Ось так цікаво виходить: ти блукаєш різними дрімучими лісами, спотикаєшся і в результаті приходиш до максимально простого, раціонального і водночас геніального рішення.  Не дарма кажуть, що все генільне – просте, а просте – геніальне. Але до того треба було пройти три роки різних поневірянь. Утім, результат того вартий 🙂 

ОРЕСТ: Якщо і ви зараз шукаєте бізнес-модель для своєї справи чи бажаєте вивести її на якісно вищий рівень, то щиро запрошую в лави ОМБІЗ Картелю. Там саме цим ми і займаємося.

Чек-лист організації ВЕБІНАРУОтримати (FREE)

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: