Google Adsense – давно відомий метод контекстної реклами від компанії Google. Однак зараз все більше використовуються й інші методи реклами в Інтернеті. То ж чи актуальний ще Google Adsense? І якщо так, то яким чином використовувати його для просування і розвитку бізнесу?

На цю тему я поговорив із Романом Гаврилівим, який є учасником нашого ОМБІЗ Картелю. Роман професійно займається налаштуванням реклами Google Adsense та має свою агенцію Business Reklama

===

Дивитися Відео

 

Слухати Аудіо

 

Таймлайн:
==============
01:27 – Що таке Google AdSense
02:04 – SEO чи платна реклама?
03:05 – Чи живий ще Google AdSense
04:39 – Цікаві кейси
05:48 – Яким нішам підходить Google-реклама
06:37 – Чи можливо налаштувати рекламу самостійно
09:07 – Про види реклами
09:47 – Що таке ремаркетинг?
11:32 – YouTube-реклама
14:03 – Бонус для підписників

***

Що таке Google Adsense

Якщо простими словами, то реклама Google Ads – це коли ви шукаєте товар чи послугу, відкриваєте Google і вводите пошукові слова. І вам видає сайти по вашому запиту. Тобто, це пряма відповідь на запит клієнта. Якщо ви надаєте пряму послугу чи продаєте товар, який люди шукають, то Google-реклама вам дасть клієнтів.

Є СЕО-просування, а є просування через платну рекламу. СЕО-просування Google також рекомендує робити, але це тривалий процес. Потрібно приблизно півроку платити спеціалістам, які будуть просувати ваш сайт. А пошукова реклама дозволить за тиждень часу вивести ваш сайт в ТОП.

***

Як є насправді – Google Ads віджив своє чи ні?

Google Adsense живий. Просто треба розрізняти товари і послуги, які можна рекламувати в Facebook, а які в Google. У Facebook ми можемо зачепити людину якоюсь картинкою або відео. І, можливо, вона зупинить на цьому свій погляд і зацікавиться послугою чи товаром.

А коли людині потрібно щось вже і негайно, то вона не шукає це в Facebook. Вона заходить в Google і вводить це в пошуковику. І якщо ваша реклама є в Google, то ви зможете запропонувати свою послугу чи товар.

***

Де саме Google-реклама гарно себе зарекомендувала?

Ця реклама працює добре для швидких товарів і послуг. От, наприклад, послуга надання евакуатора. Коли в людини поламалася машина, то вона не шукає це в Facebook, а вводить запит і знаходить в Google. Це працює дуже добре. І це дорога ніша.

В принципі, не було товару, з яким би людина до мене підійшла і ми його не продали через Google.

Загалом я завжди раджу експериментувати. Скажімо, запустити Google-рекламу і подивитися. Потім можна запустити на якийсь час Facebook-рекламу. Тоді проаналізувати і подивитися, що ефективніше.

Тобто, в кожній ніші можна продаватися в Google. Єдине, що заборонив Google рекламувати – це заправка картриджів і ремонт техніки. Google сказав, що лише офіційні сервісні центри можуть надавати такі послуги.

***

Чи може підприємець сам налаштувати собі цю рекламу?

Якщо подивитися якісь відео, уроки, то можна. Але пригадую, коли я вперше зайшов у рекламний кабінет, то вирішив, аби не злити гроші, краще заплатити тому, хто це вміє.

У цій рекламі є тонкощі налаштування, які треба знати, щоб не «злити» кошти. Крім того, є ще такий нюанс як досвід. Є багато людей, які звертаються з проханням зробити аудит рекламного кабінету. І я бачу, що, скажімо, з самого початку можна було все налаштувати краще – чи ставки поставити менші, чи додати якісь налаштування.

***

Бонус від Романа Гавриліва для підписників OpenMind

Отож, треба пробувати, експериментувати і цілком ймовірно, що Google-реклама може стати в нагоді також і вам. Якщо ви не бажаєте з усім цим самостійно розбиратися або щоб, принаймні, з початку вам це грамотно організували, то Роман Гаврилів радо за це візьметься.

 

БОНУС №1. Роман безкоштовно налаштує рекламу одному переможцю.

Просто напишіть в коментарях, чим ви займаєтесь, який у вас товар, хто є вашим клієнтом і ми протягом тижня після виходу матеріалу за допомогою Random оберемо щасливого переможця.

 

БОНУС №2. Для всіх – 2000 грн. рекламного бюджету.

Усім, хто звернеться до Романа, наш гість подарує 2000 грн. рекламного бюджету після використання перших 2000 грн. Це своєрідний кешбек, доступ до якого мають сертифіковані партнери Google, одним із яких є Роман. Тож звертайтеся до нього напряму. Всі деталі на сайті компанії Business Reklama.

7 причин підписатися на цей блог!

Все про ВЕБІНАРИОтримати (FREE)

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: