ТікТок – це китайська соцмережа, яка останнім часом починає набирати значних обертів. Його було створено для того, щоб користувачі могли у стилі караоке співати начебто чужими голосами. Згодом його адаптували під світовий ринок, з чого вийшов абсолютно несподіваний ефект.
Зараз, всього за два роки існування, TikTok має уже понад мільярд скачувань. Скажімо, Фейсбук йшов до таких показників 15 років, а Інстаграм – 9 років. “Мабуть у тому все ж таки щось є”;- подумав я пару місяців назад, зазирнув у невідомий для мене світ і завів власний профіль.
Швидше за все ви подумаєте, що це повний “брєд”, якщо вперше потрапите туди, де зазвичай підлітки скачуть та переспівують різін треки. Але виявляється в ТікТок є місце і для серйозного ділового контенту, що може сприяти розвитку бізнесу.
З мого близького оточення неабияких успіхів у ТікТок досягла бізнес-тренер Людмила Калабуха, у якої наразі уже понад 17k підписників. Тож я розпитав у неї про те, як вона розвиває свій профіль.
Про це і не тільки у трьох форматах цього інтерв’ю.
1) Відео на каналі.
2) Аудіо з подкасту “Не тільки у Львові” на каналі Radio SKOVORODA,
Таймкоди:
- 01:59 – Як дізналась про Тік Ток
- 04:35 – Stories які не зникають
- 05:32 – Як розвивати профіль у Тік Ток
- 08:37 – Підхід Людмили до створення контенту
- 11:29 – Як монетизувати аудиторію
- 13:43 – 1 сек, щоб захопити глядача
- 15:25 – Де ховається найбільш платоспроможна аудиторія
- 17:03 – Про хейтерів і тролів
3) Стаття.
***
Ідея ТікТок?
Основною ідеєю цієї соцмержі є створення короткого відеоролика (15 або 60 сек), який би транслював якусь тему. Зазвичай цим користуються діти чи підлітки, видаючи розважальний контент щось на кшталт цього.
Але там, де є трафік і аудиторія, може знайтися місце і для іншого більш серйозного ділового контенту, що за собою тягне купу інших цікавих комерційно перспективних процесів.
Також фішкою ТікТок є те, що на відміну від сторіс в Інстаграмі, відео залишаються та нікуди не пропадають. А ще все корелюється з моїм принципом “вічнозеленого” контенту. Зробив один раз і воно працює на тебе вічно.
Наразі все вписується у мою ОМБІЗ Формулу. Рухаємося далі…
***
Як розкрутити ТікТок в діловій ніші?
Перш за все мова йде про цікавий корисний контент, який є основою основ для усіх онлайн платформ. Свою аудиторія потрібно відчувати і публікувати ті речі, які заходять людям, не забуваючи про власну компетенцію. Отже зараз іде мова про бізнес!
Як працють алгоритми системи?
Зараз у TikTok нема платної реклами, а є лише органічне приєднання людей. Як це працює? Ви записуєте якесь відео. Алгоритми TikTok зчитують всю інформацію: скільки вам років, якою мовою і про що ви говорите, кому може бути потенційно цікавий цей контент. І соцмережа сама підбирає потрібну вам аудиторію. В Інстаграмі, до речі, це робить таргетолог, якому ви платите чималі гроші.
Трапляється, що люди з бізнесу заходять у TikTok і починають бездумно слідувати трендам цієї соцмережі: співають, танцюють. І ці відео збирають мільйон переглядів, АЛЕ яку публіку підтягне такий контент? Лише людей, яким цікаві танці і співи. А нам потрібні люди, які придбають наші товари чи послуги.
Що і як публікує Людмила?
Спочатку Людмина у себе в інстаграмі проводить опитування на предмет того, що саме цікавить підписників. А далі коротко по суті дає ці відповіді у себе в ТікТок, що автоматично перепощується в інста-сторі.
Це все дуже круто заходить людям. Перегляди повні. Алгоритми це бачать і просувають далі, показуючи відео ще більшій цільовій аудиторії.
Важливо розуміти, що приблизно за 1-2 секунди користувач приймає рішення дивтися ваші відео чи ні. Тому варто діяти так, аби зачепити його увагу і “продати” себе відразу.
Також Людмила зазначає, що практивно не просувається по хештегах, оскільки всі вони російськомовні. Натоміть у нашої колеги україномовний контент і вирулює вона суто за рахунок якості та релевантності.
***
Як монетизувати ТікТок?
В шапці профілю можна поставити лінки на інші соцмережі. Також після першої 1000 підписників з’являється можливість додати прямий лінк на зовнішній ресурс, який може вести на товари чи послуги.
***
РЕЗЮМЕ
Звичайно це лише частина всього бізнес-процесу, який існує в онлайн-комерції. Нагадаю, що в ОМБІЗ Картелі, учасником якого також є Людмила, ми допомагаємо комплексно підходити до розвитку бізнесу через ефективне використання різних інтернет-інструментів.
ТікТок чудово вирішує питання Платформи й Аудиторії і я вважаю однозначно заслуговує на увагу, якщо ви цілитеся для того, щоб знайти нове джерело клієнтів для вашого бізнесу.
Щиро дякую Людмилі за те, що поділилися власним досвідом і також рекомендую звернути увагу на її клуб Продажі в Кайф, що покликаний вирішити питання збільшення продаж.
в тік ток вже є платна реклама
Дуже корисно! Щиро дякую!?
Завжди радий 🙂