Ви обрали: Є проект, хоча маю зовсім НЕДОСТАТНЬО ТРАФІКУ

Таку ситуацію я називаю – ВДИХНУТИ У ВАШ БІЗНЕС ЖИТТЯ

Обов’язково перегляньте це відео повністю (18 хв.), щоб комплексно зрозуміти ситуацію, а також отримати послідовні кроки для її вирішення.

Основні Виклики

1) Перше, на що, зазвичай, нарікають більшість підприємців – це відсутність або нестача клієнтів. Продажі не є причиною, а..:
– малий вхідний потік заявок
– невелика кількість лідів
– питання… як зацікавити потенційних клієнтів
– … як наростити нову чи існуючу клієнтську базу
– … як налагодити контакт із цільовою аудиторією

2) Цьому передує відсутність комплексу маркетингових дій:
– нерозуміння моделі інтернет присутності
– грамотне позиціонування продуктів / послуг
– планування цілісної стратегії просування
– вибудова довіри до продукту / бренду
– розуміння і транслювання власної унікальності

3) Далі – це питання ефективного формату онлайн взаємодії
– що обрати блог, сайт чи лендінг
– які інші канали використовувати і за яких умов
– що, як і коли писати чи взагалі звертатись до копірайтерів
– як ефективно застосовувати SEO та інше…

4) Один із основних каменів спотикання є питання контенту
– що писати, щоб це просувало продукти й послуги
– яка має бути ефективна контент стратегія
– як писати, щоб клієнти читали та купляли
– де брати ідеї для статей у блог та інше…

5) Ще одна група питань стосується просування у соцмережах
– контент у соцмережах (формату, циклічність, наповнення etc.)
– специфіка просування у кожній конкретній соцмережі, щоб це відповідало особливостям саме вашого бізнесу

6) І одне із найбільш болючого – це платна реклама
– перш за все, чи працює реклама взагаі, якщо є гіркий досвід
– що робити щоб реклама окуповувалась, а бюджет не зливався
– яка реклама краща у фейсбуці, вконтакті чи може в гуглі etc.

7) Бажаний результат – створення ВЛАСНОГО МЕДІА,
– яке забезпечує контроль трафіку в межах обраної ніші.

Конструктивні Рішення

1) Найперше, хочу наголосити – КЛІЄНТИ НАСПРАВДІ Є!
Просто у вас не має з ними достатнього зв’язку, а відтак і не влаштовує їх кількість або сума існуючого доходу. Тут виникає потреба чіткого розуміння вашої моделі маркетингу. Нагадую, що завдання маркетингу полягає у тому, щоб максимально спростити процес продажу.

2) Отже, на момент здійснення пропозиції, в людей повинен бути вже певний рівень довіри до вас, вашого бренду чи компанії, навіть, якщо ви виходите на ринок з якоюсь новизною.

3) Для цього ще до моменту продажу варто:
– чітко та в позитивному світлі себе позиціонувати
– ефективно комунікувати з цільовою аудиторією
– створити навколо свого бренду своєрідний шум
– мати вже хоч якесь напрацьоване портфоліо
– влучно доносити цінність продуктів та послуг

4) Завжди пам’ятайте про ZMOT (Нульовий Момент Довіри)
– це момент, коди споживач берете в руки свій ноутбук або смартфон і починає вивчати продукти чи послугу, які думає придбати. Іншими словами він проходить певний шлях перед тим, як прийняти рішення купляти чи ні або що саме купляти
– Ваше завдання, як підприємця, максимально часто зустрічатися з потенційним клієнтом на цьому шляху.

5) Акцентуйте увагу на принципі P2P (People to People)
– Реальні люди купують в інших реальних людей
– Відкривайтеся і ставтеся до клієнтів по-людськи
– Показуйте свою людяність і тоді вони прийдуть

6) В абсолютній більшості випадків потрібне офіційне представництво онлайн для вашого бізнесу. Наприклад – сайт!

7) Ось два основні типи просування онлайн: 

ЕКСТЕНСИВНІ – послідовні дії, спрямовані на сталий ефект.
– Наприклад: генерація якісного вічнозеленого контенту (статті у блозі, відео на YouTube, книга, частково пости у соцмережах)
– Це гра на довге плече і є маркетинговим фундаментом бізнесу.

ІНТЕНСИВНІ – більш агресивні методи, що дають швидкий ефект, різке збільшення аудиторії, але потребують більших зусиль, навичок та вмінь.
– Наприклад, проведення вебінарів, конкурсів чи інших промоцій, організація живих подій, ведення розсилки і автоматизація листів, платна реклама у всіх її проявах.
– Це краник, щоб використовувати залучати у потрібний момент.

Я завжди рекомендую починати з безкоштовних екстенсивних методів, щоб вибудувати фундамент, і лише потім бавитися з інтенсивними методами. В результаті ви прийдете до платної реклами, яка буде оправданою без зливу бюджету.

Пізнавально і Корисно? Тоді беріть на озброєння і застосовуйте!

А ще…

в межах курсу TraveLEarning PRO ми значно глибше занурюємося у ці та інші питання, а також покроково проходимося по кожному з них.

===

Окрема частина курсу розрахована таким чином, щоб ви почали будувати контентний фундамент вашого бізнесу, а також розібралися і опанували ефективні способи залучення трафіку.

Також крок за кроком ми проходимося по всіх технічних аспектах ефективного користування необхідними сервісами для того, щоб ви обзавелися “маркетинговим краником”, який в результаті можна (і варто) відкривати у потрібний момент, і зробили крок до формування власного медіа у ніші.

===