Гостьовий пост

Залюбки приймаю до публікації класні гостьові пости!

  • Для вас це класна нагода засвітитися на широку аудиторію блогу
  • Для мене додаткова можливість покращити цей ресурс добрим контентом
  • Ну і звичайно – користь для читачів понад усе! Для них же працюємо

В першу чергу це опція для “своїх”. Інакше, можемо оформити це на правах реклами.

***

Вимоги і Побажання до гостьових постів

Перед тим, як надсилати мені ваш матеріал, зверніть увагу на такі формальності:

УВАГА! Якщо ваш гостьовий пост не відповідатиме положенням знизу, то я буду змушений відхилити його публікацію або ж принаймні відтермінувати на час внесення корективів.

1) Мова публікацій – УКРАЇНСЬКА

Тут все просто і зрозуміло. Якщо вам цікаво, чому саме, то відповідь знаходиться тут.

 

2) Якість контенту

Ось критерії класної публікації:

  • Оригінальний текст – це ні звідки не є скопійовано
  • Вічнозелений контент –  буде актуальним через багото років
  • Стаття написана спеціально для читачів OpenMind.com.ua
  • Глибоке занурення в освітлювану тему
  • Несе реальну практичну цінність для читачів
  • Найкращі пости – це зазвичай лонгріди (понад 1000 слів)
  • Реально заморочтеся, щоб все було на найвищому рівні
    Написання однієї статті у мене зазвичай триває порядка 6 годин

Це ваш шанс вибудувати відносини з аудиторією! Уявіть, що ви вийшли на стадіон і промовляєте до багатотисячної публіки. Власне так воно і є. Ось деталі по рекламних можливостях OpenMind, а тут все про нашу аудиторію. Знайте з ким ви маєте справу!

ПРИКЛАД! Ряд лінків на класні гостьові пости є в кінці даної інструкції.

 

3) Концентруйтеся на цінності! Без води!

Перед тим, як відсилати мені статтю, запитайте себе чи насправді дана інформація буде корисною. Якщо ж ні, то не варто навіть пробувати. Користь для читачів для мене понад усе.

Давайте конкрені приклади з життя і розглядайте ряд питань конкретно в деталях, щоб читач побачив у вашу компетенцію і людину, котра розуміє, про що пише, а не кидає загальні фрази.

ПРИКЛАД! Ряд класних прикладів є у статті 10 Фішок Тайм Менеджменту, які зміняь Ваше життя.

 

4) Plz, без терміновості і просьб в останню хвилину

Це доволі активний блог і у мене, так само, як і у вас, є багато справ, а також план викладення матеріалу. Розумію, що у вас може бути певний запуск, акція чи піар кампанія, але повідомте мене хоча б за два тижні до бажаної дати публікації.

 

5) Ставте зовнішні та внутрішні посилання

Я не намагаюся зав’язати читачів лише на цьому блозі. Навпаки, люди сюди приходять для того, щоб зручно і швидко доступитися до ряду корисних ресурсів та цінної інформації. Тому сміло використовуйте зовнішні посилання, якщо вони в тему і підвищують цінність.

Переконаний, тематика вашої статті буде пересікатися вже з наявними опублікованими постами на цьому блозі. Тому робіть також “перелінковку” з ними під час викладення матеріалу. Завжди тестуйте всі посилання.

ПРИКЛАД! Ось у пості Як я вибираю куди їхати і на що зважую купа корисних внутрішніх посилань, а тут зовнішніх.

 

6) Пропонуйте подальший розвиток подій

В придачу до самого контенту дайте можливість також отримати ще більше користі читачам. Наприклад, висловитися або зробити додаткове запитання у коментарях і гарантовано отримати від вас відповідь. Якщо ж маєте що подарувати від себе (e.g. методичку, е-книгу, безкоштовний курс, чек-лист або щось інше), то це мега плюс. Давайте і не соромтесь.

Маєте що запропонувати на платній основі? Чудово! Я це називаю “продажем через цінність”.

ПРИКЛАД! Ось завершальне звернення у статті Як знайти роботу своєї мрії або діяльність, яка б приносила задоволенні і гроші, спровокувало купу коментів, а відтак і продовжило спілкування, а Мартуся у статті Пакування хати в рюкзак… зробила класний чек-лист, який надала людям для завантаження.

 

7) Створюйте “вічнозелений” контент

Практично всі опубліковані пости на сайті будуть настільки же актуальними (якщо не більше) через п’ять, а то і більше років. В цьому весь сочок блогосфери. Ви робите щось один раз, а воно постійно дає людям цінність, а також працює на вас. Мисліть в довготерміновій перспективі.

ПРИКЛАД! Формула Продуктивності і наставники у нашому житті будуть актуальними доти, доки житиме людство.

 

8) Правильний формат – Word

Напишіть все у Ворді, повставляйте необхідні лінки, пропишіть заголовки і лише після цього надсилайте мені ваш текст у готовій формі так, як бажаєте його бачити в блозі.

 

9) Фото, відео, інфографіка

Одне фото варте тисячі слів, а одне відео варте тисячі фото.

Дуже рекомендую, щоб ваша стаття містила у собі візуальну частину. Будь ласка, не використовуйте заїжджених кадрів з фільмів, мультяшних аналогів чи просто стягнутих картинок з інтернету, оскільки це може бути наслідком притягнення мене до відповідальності за порушення авторського права.

Найкраще використовувати свої власні фото, а якщо не має, то принаймні фото друзів чи знайомих. Якщо треба, то зробіть. Просте і реальне фото набагато краще ніж чуже і розфуфирине.

Якщо маєте відео в тему, то просто мега. Завантажуйте на YouTube і вставляйте лінк.

Також інфографіка чудово вписується при поясненні чи висвітлені багатьох питань. Використовуйте її і це підвищить цінність Вашого матеріалу. Ось простенька, але зрозуміла інфографіка, у моїй статті Як подолати персональну кризу і не допустити депресії.

 

ФОРМАТ КАРТИНОК / ФОТО!

  • 1024 px по довгій лінії
  • не більше 250 кБ
  • позначте кожне фото відповідною цифрою
  • напишіть у тексі цифру, де має бути це фото
  • зробіть окремий архів, якщо файлів декілька
  • вивантажте онлайн і разом з текстом надішліть лінк на завантаження

 

10) Просто веселіться і насолоджуйтеся :-)

Якби мене не перло те, чим я займають, то я б цього не робив, а відтак не вів би цього блогу. Читачі добре відчувають, робите ви це від душі і в кайф чи так, бо треба. Якщо ви не горите цим, то не варто навіть до мене звертатися.

Сподіваюся, що написання цього гостьового посту вам у кайф і в користь.

 

Приклади деяких класних гостьових постів!

***

Як подати заявку?

Для початку надішліть на orest@openmind.com.ua листа з темою: Гостьовий пост, _ім’я/проект_!

У листі вкажіть:

  • 3-5 варіантів для назви вашої публікації
  • ряд основних тез по кожному варінату

Я виберу те, що на найбільше підходить і ми приступимо до роботи. Дуже не хочеться, щоб ви написали пост, а потім він виявився неформатом.

Також я залишаю за собою право не публікувати статті, якщо вважатиму, що вона не відповідає інтересам аудиторії блогу чи не несе достатньо цінності. Успіхів та до зв’язку!