Гостьовий пост

Якщо у Вас виникала думка про те, щоб засвітитися серед аудиторії OpenMind.com.ua, то ось як це можна зробити. Ви пишете класний гостьовий пост, що відповідає інтересам читачів блогу, з купою цінної інфи по темі, а я публікую його у себе на блозі та додатково розкидую у всіх соцмережах.

Як показує практика, класні гостьові пости набирають тисячі переглядів, а також це шанс для вас встановити контакт з найкращою в УАнеті аудиторією чи просунути свою ініціативу, за рахунок надання першочергової ціннсті з вашого боку через контент. Багато для кого гостьовий пост на OpenMind.com.ua став відправною точкою нового проекту або ж покращення існуючого.

Ласкаво прошу в гості :-)  Вимоги, критерії і побажання 

Гостьовий пост

УВАГА! Якщо ваш гостьовий пост не відповідатиме положенням знизу, то я буду змушений відхилити його публікацію або ж принаймні відтермінувати на час внесення корективів. Все заради вашого блага, повірте! :-)

***

1) Класний глибокий розгорнутий пост і оригінальний контент

Пишіть нову статтю спеціально, у якості гостьового посту на OpenMind.com.ua. Я буду змушений відхилити її, якщо відчуватиму, що недостатньо розкривається суть висвітленого питання або виявиться, що це копія. Практично всі мої вірусні пости мають більше 1000 слів

Глибоко зануртеся у топік під час написання статті. Зазвичай на написання класних постів я витрачаю від 6 годин до декількох днів. Дослідіть інфу та відповідально поставтеся до цієї справи. Ось наприклад, саття-дослідження Як без проблем отримати Польську Шенген візу.

Уявіть, що Вам надали колонку на одному з топ-видань. Саме таким я вважаю OpenMind.com.ua, адже тут широка (відвідуваність 800-2000 чол/день і 20 000+ підписників у різних ресурсах), розумна, аналітична та інтелегентна аудиторія.

 

2) Концентруйтеся на цінності і занурюйтеся у деталі. Без води

Перед тим, як відсилати мені статтю, запитайте себе чи насправді дана інформація буде корисною. Якщо ж ні, то не варто навіть пробувати. Користь для читачів для мене понад усе.

Давайте конкрені приклади з життя і розглядайте ряд питань конкретно в деталях, щоб читач побачив у Вас експерта і людину, котра розуміє, про що пише, а не кидає загальні фрази.

Ряд класних прикладів є у статті 10 Фішок Тайм Менеджменту, які зміняь Ваше життя.

 

3) Будь ласка, без терміновості і просьб в останню хвилину

Це доволі активний блог і у мене, так само, як і у Вас, є багато справ, а також план викладення матеріалу. Крім того, OpenMind.com.ua не єдиний проект, котрий я веду.

Розумію, що у Вас може бути певний запуск, акція чи піар кампанія, але повідомте мене хоча б за 2-3 тижні до бажаної дати публікації.

 

4) Ставте зовнішні та внутрішні посилання

Я не намагаюся зав’язати читачів лише на цьому блозі. Навпаки, люди сюди приходять для того, щоб зручно і швидко доступитися до ряду корисних ресурсів та цінної інформації. Тому сміло використовуйте зовнішні посилання, якщо вони в тему і підвищують цінність.

Переконаний, тематика Вашої статті буде пересікатися вже з наявними опублікованими постами на цьому блозі. Тому робіть також перелінковку з ними під час викладення матеріалу.

Завжди тестуйте всі посилання. Ось у пості Як я вибираю куди їхати і на що зважую купа корисних внутрішніх посилань, а тут зовнішніх.

 

5) Пропонуйте подальші дії заради підвищення цінності

Це все кльово, що Вам є чим поділитися і читати інфу може бути насправді корисно і цікаво, але дайте можливість також отримати ще більше користі читачам. Наприклад висловитися або зробити додаткове запитання у коментарях і гарантовано отримати від Вас відповідь.

Якщо Ви маєте що подарувати від себе (e.g. методичку, е-книгу, безкоштовний курс, чек-лист або щось інше), то це мега плюс. Давайте і не соромтесь.

Маєте що запропонувати на платній основі? Чудово! Я це називаю “продажем через цінність”.

От завершальне звернення у статті Як знайти роботу своєї мрії або діяльність, яка б приносила задоволенні і гроші, провокувала купу коментів, а відтак і продовжила спілкування, а Мартуся у статті Пакування хати в рюкзак… зробила класний чек-лист і надала людям для скачування.

 

6) Створюйте “вічнозелений” контент

Практично всі опубліковані пости на сайті будуть настільки же актуальними (якщо не більше) через п’ять, а то і більше років. В цьому весь сочок блогосфери. Ви робите щось один раз, а воно постійно дає людям цінність, а також працює на Вас. Мисліть в довготерміновій перспективі.

Формула Продуктивності і наставники у нашому житті будуть актуальними доти, доки житиме людство.

 

7) Правильний формат – 1) Word, а також 2) HTML для Вордпресу

Для цього  найкраще спочатку на своєму ресурсі напишіть статтю зі всіма лінками, фото, виділеннями та відступами і збережіть у draft, не публікуючи, і скопіюйте все у Word. Далі у вікні редагування натисніть “Text”, таким чином, щоб перейти у режим HTML і скопіюйте цей код у Блокнот.

Відправте мені обидва файли. Таким чином текст у Word піде у архів на компі, а HTML код з Блокноту, я відразу вставлю у новостворену публікацію і матиму готову статтю на сайті, не будучи змушеним годинами редагувати дрібні деталі.

 

8) Фотографії, відео та інфографіка

Одне фото варте тисячі слів, а одне відео варте тисячі фото.

Як бачите на OpenMind.com.ua є доволі багато фоток і 99% з них мої власні. Будь ласка, не використовуйте заїжджених кадрів з фільмів, мультяшних аналогів чи просто стягнутих з нету, оскільки це може бути наслідком притягнення мене до відповідальності за порушення авторського права.

Найкраще використовувати свої власні, а якщо не має, то принаймні друзів чи знайомих. Якщо треба, то зробіть. Просте і реальне набагато краще ніж чуже і розфуфирине.

Якщо маєте відео в тему, то просто мега. Завантажйте на YouTube і вставляйте у пост.

Також інфографіка чудово вписується при поясненні чи висвітлені багатьох питань. Використовуйте її і це підвищить цінність Вашого матеріалу. Ось простенька, але зрозуміла інфографіка, у моїй статті Як подолати персональну кризу і не допустити депресії.

Розміри фото і картинок – 800 px по довгій лінії, вага – не більше 150 Кб.

 

9) Просто веселіться і насолоджуйтеся :-)

Якби мене не перло те, чим я займають, то я б цього не робив, а відтак не вів би цього блогу. Читачі все добре відчувають, робите Ви це від душі і в кайф чи так, бо треба. Якщо Ви не горите цим, то не варто до мене звертатися.

Сподіваюся, що написання гостьового посту для OpenMind.com.ua буде Вам в кайф і в користь.

***

Супер! Що далі? 

Дайте мені пару ідей для теми перед тим, як робити заготовки

Перед тим, як розпочинати будь-що писати, надішліть мені листа з темою: Гостьовий пост,  __(Ваше ім’я та/чи проект)__, вказавши 3-5 варіантів для теми Вашої публікації, пропонуючи заголовок і ряд основних тез по кожній.

Дуже не хочеться, щоб Ви проробили велику роботу, яка в результаті виявиться неформатом.

***

Ось приклади деяких класних гостьових постів:

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Вибачте, для коментування необхідно увійти.