Привіт! Я Орест Зуб – онлайн підприємець, блогер, мандрівник, письменник родом зі Львова.
Автор україномовного блогу про інтернет бізнес, саморозвиток і подорожі – openmind.com.ua.

Ось пару цікавих фактів про мене у цифрах:

днів у році я перебуваю у подорожах

клієнтів скористалися моїми продуктами/послугами

статей опубліковано на блозі openmind.com.ua

м.н.м. - висота на якій я освідчився своїй коханій Марті

105 країн я вже відвідав (серед них усі країни Європи)

1 000 000+ грн. я заробив у 2016 році зі свого блогу

3 тижні моя книга Формула Продуктивності була Топ-1 по Україні

100+ різних ЗМІ опублікували матеріали за моєю участю

Знайомтеся, аудиторія OpenMind

Щоб краще дізнатись хто є хто серед моїх читачів я проводив вже декілька масштабных досліджень. Ось детальні результати одного із них.

В результаті цих досліджень маємо таку картину аудиторії моїх читачів: 

Вік

  • 27 – 34 роки (38% читачів)
  • 21 – 26 років (29% читачів)
  • 35 – 45 років (23% читачів)

Стать

  • жінки (63% читачів)
  • чоловіки (37% читачів)

Географія (світова)

  • Україна (86% читачів)
  • Польща (2,5% читачів)
  • США (2% читачів)
  • Росія (1,5% читачів)

Географія (по Україні)

  • Київ (27% читачів)
  • Львів (23% читачів)
  • Івано-Франківськ (4% читачів)
  • Тернопіль (3% читачів)
w

Мова спілкування

  • українська (47% читачів)
  • російська (34% читачів)
  • англійська (18% читачів)

Професійна діяльність

  • робота по найму (40% читачів)
  • власний бізнес (24% читачів)
  • не має роботи (21% читачів)
  • фрілансер (15% читачів)

Етап бізнес становлення

  • думають про власну справу (65% читачів)
  • власники бізнесу (20% читачів)
  • є клієнти поза основною роботою (15% читачів)

Середній місячний дохід

  • 200 – 500 дол (42% читачів)
  • менше 100 дол (32% читачів)
  • 500 – 1000 дол (15% читачів)
  • 1000 – 3000 дол (9% читачів)

Як бачите, мої читачі найкрутіші люди в УАнеті. Вони цікавляться бізнесом, часто подорожують, постійно розвиваються і левова частка з них заробляє щанайменше втричі більше ніж в середньому по Україні.

Дані по відвідуваності сайту openmind.com.ua

людей в день

людей в місяць

людей в рік

Поза межами сайту загальна аудиторія моїх читачів складає 81 000 + чоловік

Мова йде про підписників у соціальних мережах та по e-mail. Далі – детальніше

28800+ людей стежать за моєю сторінкою у фейсбук

7500 – 11000 людей – середнє охоплення постів

понад 25000 людей – добре охоплення постів

13800+ людей читають мене в інстаграм

Середнє охоплення: 4 000 – 7 000 осіб. Добре – понад 10 000

6200+ людей підписані на мій ютуб-канал

Нещодавно я взявся наново розвивати свій ютуб канал.
Тож, вже скоро на каналі буде багато нового бізнесового відео.

2000+ людей читають мене в телеграм

Для мене це зовсім нова площадка, та чому б і ні 🙂

30000+ людей є моїми e-mail підписниками

У сучасному світі, надіслати листа людині – це наче прийти до людини додому і передати листа просто в руки.

  • Це дуже інтимна справа і я напродуч рідко використовую розсилку у рекламних цілях
  • Що можливе – то це згадування у щотижневих розсилках поряд з іншими новинами
  • Середня відкриваємість листів у розсилці складає понад 22%
  • Якщо лист “по ділу”, то як правило по лінку переходить понад 1 000 осіб

Формати рекламної співпраці

 

Простою банальною рекламою, типу прес-релізів чи шаблонних оголошень,
я НЕ займаюся. 
Це нудно мені і не несе жодної цінності читачам. 

Перед тим, як звертатися до мене за рекламною співпрацею, зрозумійте наступне: 

9

Пріоритет №1 – це користь і цінність для моїх читачів!

Я публікую лише те, що потенційно відповідає інтересам аудиторії.

9

Ваш посил повинен гармонійно вливатися у мою діяльність

Тобто він має бути релевантним до таких тем, як бізнес, маркетинг, саморозвиток чи подорожі.  

9

Я не пишу “заказухи” чи того, у що сам не вірю!

Чесність та репутація понад усе. Терпіти не можу, коли мені кажуть, як треба зробити. Повірте, я сам розберуся.

Ось перелік партнерів із якими я співпрацював

Я прихильник давати реальну користь.
Т
ож, якщо мова йде про вартісні речі, залюбки порекомендую їх іншим.

Ось пару ефективних (зважаючи на мою думку і досвід) варіантів співпраці:
у соц мережах | у блозі | продакт плейсмент | спец проекти  | некомерційні проекти

У соц мережах

1. Пост у facebook з тегом (і за потреби лінком) на вас

2. Пост у інстаграм з тегом (і за потреби лінком) на вас

Щоб звеселити і здешевити нашу мандрівку карликовими країнами Європи, ми вирішили скористатися @blablacar_ua та підбирати людей по ходу. – Але, як в сексі, так і з попутниками, тут працює принцип: “КРАЩЕ НІ З КИМ, НІЖ АБИ З КИМ”. Тому до підбору колег по дорозі я віднісся відповідально. – Спочатку до нас набивався якийсь Sergey K. Без фото, жодного опису профілю та відгуків. І хоча їх було двоє та їхати хотіли аж в сам #Будапешт (це закривало всі питання на цілий відрізок шляху), довелося відмовити їх запит. – З однієї сторони неясно що за люди попадуться. З іншої – все ж таки з ними доведеться провести весь день у машині. Тому, заповнений профіль просто must. Тут, як і в багатьох решті випадків, усе будується на довірі і карму ще варто заслужити. – Згодом до нас набився ще один чувак – з бородою! Ним виявився @alexanderpongo з Мукачева, який до речі ще й читає мій блог. З дівчиною вони прямують відпочивати у Ніццу, що нам по дорозі. Тому цілком ймовірно, що навіть може разок перетнемося за тиждень. Життя покаже. – Рухаємося далі! Сьогодні відрізок Будапешт – Тріесте! Вйо! #ЄвроМініЕксп #EuroMiniExp #мандруй_сміливо #blablacarua

Публикация от Orest Zub (@orestzub)

У блозі

Що варто сказати про статті у блозі:

  • Статті й лінки у них зберігаються вічно (ну, принаймні поки діятиме блог і житиму я)
  • На кожен пост у блозі я додатково безкоштовно посилаюся із соцмереж
  • У перші тижні після публікації в середньому 3000-5000 тисяч осіб переглядають публікацію
  • Вірусні публікації переглядають десятки тисяч осіб. Все залежить від актуальності матеріалу
  • Дані формати мають особливий сенс, якщо ви націлені на довготривалий ефект
  • Хоча охоплення здається меншим ніж у соцмережах, зв’язок з читачем значно сильніший

3. Гостьова публікація

Стаття, яку ви пишете самостійно, а я добавляю трішки від себе і публікую на блозі.
Ось всі деталі, інструкції та рекомендації. Приклади гостьових статей:

4. Тематична стаття

Стаття, в яку класно вписується інфа, якою ви хочете поділитися. 
Все те саме, що і з гостьовим постом, але цього разу пишу я. Наприклад:

Продакт плейсмент

Обожнюю користуватися класними продуктами і послугами та розповідати про цей досвід.

Продакт плейсмент – це вже об’ємніші проекти, що передбачають роботу на різних майданчиках і розтягуються в часі. Зате глибина відносин інша. Можна досягнути охоплення у понад 100 000 осіб в межах проекту.

За подібні речі беруся лише у тому випадку, якщо це мене насправді цікавить та я зможу на практиці використовувати ці продукти/послуги. Для вас це означає, що вони опосередковано фігуруватимуть у моїй діяльності поза межами проекту й надалі, поки ними користуватимуся.

Ось детальні звіти роботи з:

 

Спец проекти

Я завжди відкритий до цікавих ідей. Наприклад:

Амбасадор бренду

14 тижнів разом із Visa я ділився порадами
“Як не почувати себе туристом” в країнах Європи

Організація спільної події

Проведення цікавого конкурсу

Некомерційні проекти

Залюбки підтримую суспільно-корисні некомерційні ініціативи, якщо нам з вами по дорозі

Вартість розміщення реклами
в блозі та соц мережах Ореста Зуба