Привіт! Я Орест Зуб – онлайн підприємець, блогер, мандрівник, письменник родом зі Львова.
Автор україномовного блогу про інтернет бізнес, саморозвиток і подорожі – openmind.com.ua.
Ось пару цікавих фактів про мене у цифрах:
днів у році я перебуваю у подорожах
клієнтів скористалися моїми продуктами/послугами
статей опубліковано на блозі openmind.com.ua
м.н.м. - висота на якій я освідчився своїй коханій Марті
105 країн я вже відвідав (серед них усі країни Європи)
1 000 000+ грн. я заробив у 2016 році зі свого блогу
3 тижні моя книга Формула Продуктивності була Топ-1 по Україні
100+ різних ЗМІ опублікували матеріали за моєю участю
Знайомтеся, аудиторія OpenMind
Щоб краще дізнатись хто є хто серед моїх читачів я проводив вже декілька масштабных досліджень. Ось детальні результати одного із них.
В результаті цих досліджень маємо таку картину аудиторії моїх читачів:
Вік
- 27 – 34 роки (38% читачів)
- 21 – 26 років (29% читачів)
- 35 – 45 років (23% читачів)
Стать
- жінки (63% читачів)
- чоловіки (37% читачів)
Географія (світова)
- Україна (86% читачів)
- Польща (2,5% читачів)
- США (2% читачів)
- Росія (1,5% читачів)
Географія (по Україні)
- Київ (27% читачів)
- Львів (23% читачів)
- Івано-Франківськ (4% читачів)
- Тернопіль (3% читачів)
Мова спілкування
- українська (47% читачів)
- російська (34% читачів)
- англійська (18% читачів)
Професійна діяльність
- робота по найму (40% читачів)
- власний бізнес (24% читачів)
- не має роботи (21% читачів)
- фрілансер (15% читачів)
Етап бізнес становлення
- думають про власну справу (65% читачів)
- власники бізнесу (20% читачів)
- є клієнти поза основною роботою (15% читачів)
Середній місячний дохід
- 200 – 500 дол (42% читачів)
- менше 100 дол (32% читачів)
- 500 – 1000 дол (15% читачів)
- 1000 – 3000 дол (9% читачів)
Як бачите, мої читачі найкрутіші люди в УАнеті. Вони цікавляться бізнесом, часто подорожують, постійно розвиваються і левова частка з них заробляє щанайменше втричі більше ніж в середньому по Україні.
Дані по відвідуваності сайту openmind.com.ua
людей в день
людей в місяць
людей в рік
Поза межами сайту загальна аудиторія моїх читачів складає 81 000 + чоловік
Мова йде про підписників у соціальних мережах та по e-mail. Далі – детальніше
28800+ людей стежать за моєю сторінкою у фейсбук
7500 – 11000 людей – середнє охоплення постів
понад 25000 людей – добре охоплення постів
13800+ людей читають мене в інстаграм
6200+ людей підписані на мій ютуб-канал
Нещодавно я взявся наново розвивати свій ютуб канал.
Тож, вже скоро на каналі буде багато нового бізнесового відео.
2000+ людей читають мене в телеграм
Для мене це зовсім нова площадка, та чому б і ні 🙂
30000+ людей є моїми e-mail підписниками
У сучасному світі, надіслати листа людині – це наче прийти до людини додому і передати листа просто в руки.
- Це дуже інтимна справа і я напродуч рідко використовую розсилку у рекламних цілях
- Що можливе – то це згадування у щотижневих розсилках поряд з іншими новинами
- Середня відкриваємість листів у розсилці складає понад 22%
- Якщо лист “по ділу”, то як правило по лінку переходить понад 1 000 осіб
Формати рекламної співпраці
Простою банальною рекламою, типу прес-релізів чи шаблонних оголошень,
я НЕ займаюся. Це нудно мені і не несе жодної цінності читачам.
Перед тим, як звертатися до мене за рекламною співпрацею, зрозумійте наступне:
Пріоритет №1 – це користь і цінність для моїх читачів!
Я публікую лише те, що потенційно відповідає інтересам аудиторії.
Ваш посил повинен гармонійно вливатися у мою діяльність
Тобто він має бути релевантним до таких тем, як бізнес, маркетинг, саморозвиток чи подорожі.
Я не пишу “заказухи” чи того, у що сам не вірю!
Чесність та репутація понад усе. Терпіти не можу, коли мені кажуть, як треба зробити. Повірте, я сам розберуся.
Ось перелік партнерів із якими я співпрацював
Я прихильник давати реальну користь.
Тож, якщо мова йде про вартісні речі, залюбки порекомендую їх іншим.
Ось пару ефективних (зважаючи на мою думку і досвід) варіантів співпраці:
у соц мережах | у блозі | продакт плейсмент | спец проекти | некомерційні проекти
1. Пост у facebook з тегом (і за потреби лінком) на вас
2. Пост у інстаграм з тегом (і за потреби лінком) на вас
У блозі
Що варто сказати про статті у блозі:
- Статті й лінки у них зберігаються вічно (ну, принаймні поки діятиме блог і житиму я)
- На кожен пост у блозі я додатково безкоштовно посилаюся із соцмереж
- У перші тижні після публікації в середньому 3000-5000 тисяч осіб переглядають публікацію
- Вірусні публікації переглядають десятки тисяч осіб. Все залежить від актуальності матеріалу
- Дані формати мають особливий сенс, якщо ви націлені на довготривалий ефект
- Хоча охоплення здається меншим ніж у соцмережах, зв’язок з читачем значно сильніший
3. Гостьова публікація
Стаття, яку ви пишете самостійно, а я добавляю трішки від себе і публікую на блозі.
Ось всі деталі, інструкції та рекомендації. Приклади гостьових статей:
4. Тематична стаття
Стаття, в яку класно вписується інфа, якою ви хочете поділитися.
Все те саме, що і з гостьовим постом, але цього разу пишу я. Наприклад:
Продакт плейсмент
Обожнюю користуватися класними продуктами і послугами та розповідати про цей досвід.
Продакт плейсмент – це вже об’ємніші проекти, що передбачають роботу на різних майданчиках і розтягуються в часі. Зате глибина відносин інша. Можна досягнути охоплення у понад 100 000 осіб в межах проекту.
За подібні речі беруся лише у тому випадку, якщо це мене насправді цікавить та я зможу на практиці використовувати ці продукти/послуги. Для вас це означає, що вони опосередковано фігуруватимуть у моїй діяльності поза межами проекту й надалі, поки ними користуватимуся.
Ось детальні звіти роботи з:
- Авіалініями: Turkish Airlines | МАУ |
- Сервісами: BlaBlaCar |
- Готелями в: Боракаї | Сейшелах | Гельсінкі | Трускавці |
- Брендами одягу: Турбат | Турбат2 | S-cape | Kasandra |
- Спорядженням: Gorgany | Gorgany2 | Terra Incognata |
- Турфірмами: Misto.Travel | ТурБоЗима | Команда Туре |
- Інші компанії: Автомийка | Масаж Салон |
Спец проекти
Я завжди відкритий до цікавих ідей. Наприклад:
Запрошення мене спікером чи гостем
Амбасадор бренду
14 тижнів разом із Visa я ділився порадами
“Як не почувати себе туристом” в країнах Європи
Організація спільної події
Проведення цікавого конкурсу
Некомерційні проекти
Залюбки підтримую суспільно-корисні некомерційні ініціативи, якщо нам з вами по дорозі
Вартість розміщення реклами
в блозі та соц мережах Ореста Зуба
Ще раз хочу наголосити – я не рекламую того, чого не можу сам щиро порекомендувати іншим. Звичайно, буду старатися, щоб ви отримали максимально користі з інформаційних послуг.
За підсумками співпраці клієнт отримує вичерпний звіт на подобі тих, що подані зверху.
Як подати заявку на співпрацю?
Якщо ви дочитали до цього місця і все ще хочете зі мною співпрацювати, то прошу наступне:
Напишіть на contact@openmind.com.ua листа з темою: _РЕКЛАМА_НАЗВА ПРОЕКТУ_
У листі вкажіть:
- Деталі вашого проекту (лінк на сайт, опис, інша важлива інфа etc.)
- Лінк на сторінку чи пропозицію, куди бажаєте спрямувати трафік
- Який із поданих форматів реклами хочете використати цього разу
Я чи один з моїх помічників ознайомиться та оперативно відповість вам,
підтвердивши, спростувавши чи доповнивши ваш запит!
Буду радий вам допомогти!
Живіть Свідомо – Open Your Mind
***
Працюємо легально – СПД Зуб О.В. № 24150000000053519
У соц мережах