Реклама та Співпраця

Як ви вже мабуть знаєте (чи ні), моєю професійною місією є допомогти почати або розвинути бізнес щонайменше 1970 людям. Одним із інструментів досягнення цього є реклама.

Серед моїх клієнтів є такі компанії: Visa, MasterCard, Turkish Airlines, МАУ, BlaBlaCar, PZU та інші.

***

Важливо!

Перед тим, як звертатися до мене за цією послугою, давайте з’ясуємо наступне! 

1) Пріоритет №1 – це користь і цінність для моїх читачів! Я публікую лише те, що потенційно відповідає інтересам аудиторії.

2) Ваш посил повинен гармонійно вливатися у мою діяльність та бути релевантним до таких тем, як бізнес, маркетинг, саморозвиток чи подорожі.  

3) Я не пишу “заказухи” чи того, у що сам не вірю! Чесніть та репутація понад усе. Терпіти не можу, коли мені кажуть, як треба зробити. Повірте, я сам розберуся.

***

Аудиторія

Для початку ознайомтеся з моєю аудиторією!

Загалом це понад 70 000 осіб! Якщо коротко, то:

  • ~2 000 осіб щодня заходить на блог
  • 30 000+ емейл підписників у розсилці
  • 25 000+ підписників у facebook
  • 12 000+ підписників у instagram
  • 3 700+ підписників на youtube

Для детальнішої статистики перегляньте медіакіт.

Як бачите, мої читачі найкрутіші люди в УАнеті. Вони цікавляться бізнесом, часто подорожують, постійно розвиваються і левова частка з них заробляє щанайменше втричі більше ніж в середньому по Україні.

***

Формати

Простою банально рекламою, типу прес-релізів чи шаблонних оголошень, я не займаюся. Це нудно мені і не несе жодної цінності читачам. Я прихильник давати реальну користь, і якщо мова йде про вартісні речі, залюбки порекомендую це іншим.

Ось пару ефективних (зважаючи на мою думку і досвід) варіантів:

 

У соцмережах

1) Пост у facebook з тегом (і за потреби лінком) на вас

2) Пост у інстаграм з тегом (і за потреби лінком) на вас

 

У блозі

3) Гостьова публікація, яку ви пишете самостійно, а я добавляю трішки від себе і публікую на блозі. Ось всі деталі, інструкції та рекомендації.

4) Тематична стаття, куди класно вписується інфа, якою ви хочете поділитися. Все те саме, що і з гостьовим постом, але цього разу пишу я.

  • Приклади: 3 | 5 etc.
  • Статті й лінки у них зберігаються вічно (ну, принаймні поки діятиме блог і житиму я)
  • На кожен пост у блозі я додатково безкоштовно посилаюся із соцмереж
  • У перші тижні після публікації в середньому 3000-5000 тисяч осіб переглядають публікацію
  • Вірусні публікації переглядають десятки тисяч осіб. Все залежить від актуальності матеріалу
  • Дані формати мають особливий сенс, якщо ви націлені на довготривалий ефект
  • І хоча охоплення здається меншим ніж у соцмережах, зв’язок з читачем значно сильніший

5) Е-мейл розсилка
У сучасному світі – це наче прийти до людини додому і передати листа просто в руки.

  • Це дуже інтимна справа і я напродуч рідко використовую розсилку у рекламних цілях
  • Можливе згадування у щотижневих розсилках поряд з іншими новинами або ж ексклюзивна
  • Середня відкриваємість листів у розсилці складає понад 22%
  • Якщо лист “по ділу”, то як правило по лінку переходить понад 1 000 осіб

 

Продакт Плейсмент

Обожнюю користуватися класними продуктами і послугами й розповідати про цей досвід.

Ось детальні звіти роботи з:

Це вже об’ємніші проекти, що передбачають роботу на різних майданчиках і розтягуються в часі. Зате глибина відносин інша. Можна досягнути охоплення у понад 100 000 осіб в межах проекту.

За подібні речі беруся лише у тому випадку, якщо це мене насправді цікавить та я зможу на практиці використовувати ці продукти/послуги. Для вас це означає, що вони опосередковано фігуруватимуть у моїй діяльності поза межами проекту й надалі, поки ними користуватимуся.

 

Спецпроекти

Я завжди відкритий до цікавих ідей. Наприклад:

  • Комбінація перелічених вище способів
  • Орест Зуб, як амбасадор бренду
    Див. приклади з Visa: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13
  • Організація спільної події
  • Проведення цікавого конкурсу (приклад)
  • Запрошення мене спікером чи гостем
  • Ваш варіант…

 

Підтримка некомерційних ініціатив

Залюбки підтримую суспільно-корисні некомерційні ініціативи, якщо нам з вами по дорозі

***

РЕЗЮМЕ

Реклама та колаборація бізнесу рушій прогресу, а також робить світ кращим, та дає можливість зацікавленим особам дізнатися про найкрутіші речі. Завжди радий бути на вістрі подібних справ.

Але відразу кажу наперед, що не рекламую того, чого не можу сам щиро порекомендувати іншим. Звичайно, буду старатися, щоб ви отримали максимально користі з інформаційних послуг.

За підсумками співпраці клієнт отримує вичерпний звіт на подобі тих, що подані зверху.

***

Що далі?

Якщо ви дочитали сюди і все ще хочете зі мною співпрацювати, то прошу наступне:

Напишіть на contact@openmind.com.ua листа з темою: _РЕКЛАМА_НАЗВА ПРОЕКТУ_

У листі вкажіть:

  1. Деталі вашого проекту (лінк на сайт, опис, інша важлива інфа etc.)
  2. Лінк на сторінку чи пропозицію, куди бажаєте спрямувати трафік
  3. Який із поданих форматів реклами хочете використати цього разу

Я чи один з моїх помічників ознайомиться та оперативно відповість вам,
підтвердивши, спростувавши чи доповнивши ваш запит!

***

Буду радий вам допомогти! Живіть Свідомо – Open Your Mind

Працюємо легально – СПД Зуб О.В. № 24150000000053519