Привіт! Буду радий допомогти поширити інформацію про вас чи ваші напрацювання серед моєї аудиторії. А це загалом понад 130 000 осіб.
Для початку перегляньте наш медіакіт, щоб ознайомитися із статистикою та всіма цифровими показниками.
А тепер детальніше…
***
Важливо!
Перед тим, як звертатися до мене за цією послугою, давайте з’ясуємо наступне!
1) Пріоритет №1 – це користь і цінність для моїх читачів! Я публікую лише те, що потенційно відповідає інтересам аудиторії.
2) Ваш посил повинен гармонійно вливатися у мою діяльність та бути релевантним до таких тем, як бізнес, маркетинг, саморозвиток чи подорожі.
3) Я не пишу “заказухи” чи того, у що сам не вірю! Чесніть та репутація понад усе. Терпіти не можу, коли мені кажуть, як треба зробити. Повірте, я сам розберуся.
Серед моїх клієнтів є такі компанії: Visa, MasterCard, Turkish Airlines, МАУ, BlaBlaCar, PZU, LEV Development, Turbat, Gorgany та інші.
***
Аудиторія
Загалом це понад 130 000 осіб станом на січень 2022 року.
Якщо коротко, то:
- ~500 осіб щодня заходить на блог
- ~25 000 емейл підписників у розсилці
- ~40 000 підписників у facebook
- ~20 000 підписників у instagram
- ~46 000+ підписників на youtube
Для детальнішої статистики перегляньте медіакіт.
Як бачите, мої читачі найкрутіші люди в УАнеті. Вони цікавляться бізнесом, часто подорожують, постійно розвиваються і левова частка з них заробляє щанайменше втричі більше ніж в середньому по Україні.
***
Формати
Простою банально рекламою, типу прес-релізів чи шаблонних оголошень, я не займаюся. Це нудно мені і не несе жодної цінності читачам. Я прихильник давати реальну користь, і якщо мова йде про вартісні речі, залюбки порекомендую це іншим.
Ось пару ефективних (зважаючи на мою думку і досвід) варіантів:
У соцмережах
1) Пост у facebook з тегом (і за потреби лінком) на вас
- Приклади: BlaBlaCar | Епіцентр | Банк Аваль | PZU | Укрпошта
- Середнє охоплення: 10 000 – 25 000 осіб. Добре – понад 30 000.
2) Пост у інстаграм з тегом (і за потреби лінком) на вас
- Приклади: BlaBlaCar | Епіцентр | Банк Аваль | PZU
- Середнє охоплення: 5 000 – 12 000 осіб. Добре – понад 15 000.
У блозі
3) Гостьова публікація, яку ви пишете самостійно, а я добавляю трішки від себе і публікую на блозі. Ось всі деталі, інструкції та рекомендації.
4) Тематична стаття, куди класно вписується інфа, якою ви хочете поділитися. Все те саме, що і з гостьовим постом, але цього разу пишу я.
- Приклади: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 etc.
- Статті й лінки у них зберігаються вічно (ну, принаймні поки діятиме блог і житиму я)
- На кожен пост у блозі я додатково безкоштовно посилаюся із соцмереж
- У перші тижні після публікації в середньому 3000-5000 тисяч осіб переглядають публікацію
- Вірусні публікації переглядають десятки тисяч осіб. Все залежить від актуальності матеріалу
- Дані формати мають особливий сенс, якщо ви націлені на довготривалий ефект
- І хоча охоплення здається меншим ніж у соцмережах, зв’язок з читачем значно сильніший
5) Е-мейл розсилка
У сучасному світі – це наче прийти до людини додому і передати листа просто в руки.
- Це дуже інтимна справа і я напрочуд рідко використовую розсилку у рекламних цілях
- Можливе згадування у щотижневих розсилках поряд з іншими новинами або ж ексклюзивна
- Середня відкриваємість листів у розсилці складає понад 22%
- Якщо лист “по ділу”, то як правило по лінку переходить понад 1 000 осіб
Реклама Подій
Це зазвичай передбачає виділення декількох квитків з вашого боку для розіграшу.
Ось приклади того, як функціонує дана методика: SMM Forum (1, 2), Нік Вуйчич (1, 2);
Продакт Плейсмент
Обожнюю користуватися класними продуктами і послугами й розповідати про цей досвід.
Ось детальні звіти роботи з:
- Авіалініями: Turkish (Сейшели) | Turkish (Пхукет) | МАУ (Вільнюс) |
- Сервісами: BlaBlaCar | Turkish (Stopover) |
- Готелями в: Боракаї | Сейшелах | Гельсінкі | Трускавці |
- Брендами одягу: Турбат | Турбат2 | S-cape | Kasandra |
- Спорядженням: Gorgany | Gorgany2 | Terra Incognata |
- Турфірмами: Misto.Travel | ТурБоЗима | Команда Туре |
- Інші компанії: Автомийка | Масаж Салон |
Це вже об’ємніші проекти, що передбачають роботу на різних майданчиках і розтягуються в часі. Зате глибина відносин інша. Можна досягнути охоплення у понад 100 000 осіб в межах проекту.
За подібні речі беруся лише у тому випадку, якщо це мене насправді цікавить та я зможу на практиці використовувати ці продукти/послуги. Для вас це означає, що вони опосередковано фігуруватимуть у моїй діяльності поза межами проекту й надалі, поки ними користуватимуся.
Спецпроекти
Я завжди відкритий до цікавих ідей. Наприклад:
- Комбінація перелічених вище способів
- Орест Зуб, як амбасадор бренду
Див. приклади з Visa: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 - Організація спільної події
- Проведення цікавого конкурсу (приклад)
- Запрошення мене спікером чи гостем
- Ваш варіант…
***
Ціни
Будь ласка, ознайомтеся з прайсом відповідних послуг – openmind.com.ua/prices/
Підтримка некомерційних ініціатив
Залюбки підтримую суспільно-корисні некомерційні ініціативи, якщо нам з вами по дорозі
***
РЕЗЮМЕ
Реклама та колаборація бізнесу рушій прогресу, а також робить світ кращим, та дає можливість зацікавленим особам дізнатися про найкрутіші речі. Завжди радий бути на вістрі подібних справ.
Але відразу кажу наперед, що не рекламую того, чого не можу сам щиро порекомендувати іншим. Звичайно, буду старатися, щоб ви отримали максимально користі з інформаційних послуг.
За підсумками співпраці клієнт отримує вичерпний звіт на подобі тих, що подані зверху.
***
Що далі?
Якщо ви дочитали сюди і насправді бажаєте зі мною співпрацювати, то прошу наступне:
Напишіть на orest@openmind.com.ua листа з темою: _РЕКЛАМА_НАЗВА ПРОЕКТУ_
У листі вкажіть ці три пункти:
- Деталі вашого проекту (лінк на сайт, опис, інша важлива інфа etc.)
- Лінк на сторінку чи пропозицію, куди бажаєте спрямувати трафік
- Який із поданих форматів реклами хочете використати цього разу
Я обов’язково ознайомлюся і оперативно відповім вам, підтвердивши, спростувавши чи доповнивши ваш запит!
***
Буду радий вам допомогти! Живіть Свідомо – Open Your Mind
Працюємо легально – СПД Зуб О.В. № 24150000000053519